|
Scheer jij je vaders ballen wel eens???? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| Bah! Hehe... :D |
|
|
| Three 'O Three |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Deze komt echt in mijn top tien van meest trieste posts binnen met stip op 1!!!
LAME!!!!!! |
Heb je het over de post boven de jouwe, of over de thread? |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by mantisnl
kvin dit werkelijk nergens op slaan, sorry dat ik t zeg:rolleyes:
en dat van robin vind ik ook zeker niet gepast, dat die jongen (na jou doen) niet alles perfect doet kan hij ook nix aan doen, dat zal heus nog wel bijtrekken als iedereen n beetje normaal tegen m doet ipv m te flamen etc.
:) |
dacht eigenlijk dat dat tegenover robin een grapje was |
|
|
| Supreme Theory |
| quote: | | Heb je het over de post boven de jouwe, of over de thread? |
owwww....ik mag kiezen...doe maarrreeeehhhhh...de hele threat!!!
:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dacht eigenlijk dat dat tegenover robin een grapje was |
Ja maar sommige mensen begrijpen niet zo veel en nemen alles serieus op. Rare snuiters zijn dat. Dat zijn tevens van die mensen die alles beter weten als je me ze aan het praten bent. Dat slag mensen ontloop ik liever want die moeten lekker naar de kerk gaan ofzo.
Tevens kan ik natuulijk niet weten dat Robin zijn vader is overleden en was het ook niet mijn bedoeling om het zo te kwetsen. Maarja als iedereen alles al wist.. he.. :)
En verder de jongens die lopen te zeiken. TOP!!!! Jullie hebben verder bewezen boven aan de ladder te staan van de voedselketen..
HELDEN zijn jullie. *HULDE* |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by arj1o1
dacht eigenlijk dat dat tegenover robin een grapje was |
nja dan zal t wel aan mij liggen, maar dat soort grapjes vink niet bepaald leuk, sorry:) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Optimus
ik mocht wel een keer de haartjes schoonplukken, telt dat half mee?:) |
Je bent dus een Tarrelplukker?
:stongue: |
|
|
| robin |
| quote: | | niet mijn bedoeling om het zo te kwetsen. |
het zo te.. :mad: :D
nouja normaal ken k dit soort humor nog wel waarderen maar dat van me vader vond k ff niet leuk, kon jij ook niet weten..
wachten jullie maar af... ik ben wel aardig hor (:D) :rolleyes: komen jullie nog wel achter
nougoed laat ik dr maar over ophouden
nougoed (:D)ik gaat ff id-t radio zoeken op mijn radiow .. 105.4 op de kabel..
nougoed (:toothless )veel plezier op TiC iedereen (jullie zijn waarschijnlijk al terug als je dit leest maar daar gaat het niet om
mzzl
robin |
|
|
| mantisnl |
| quote: | Originally posted by robin
nouja normaal ken k dit soort humor nog wel waarderen maar dat van me vader vond k ff niet leuk, kon jij ook niet weten..
|
je wilt dus feitelijk zeggen dat ik me helemaal voor nix heb uit liggen sloven voor jou?:p |
|
|
| robin |
als ik de kans krijg om iemand flink af te zeiken zal ik dat zeker niet laten, mits wel duidelijk is dat het een grap is
als dat wel duidelijk geweest was had jij het waarschijnlijk ook nog wel grappig gevonden
mzzl
robin
en eeuwig dank u zich zo voor mij hebt willen uitsloven :D |
|
|
|
|