|
אריק!!!
|
View this Thread in Original format
| Black-Dragon |
אנשים... אתמול בלילה יצאנו לסוהו
בחיי כמה שאני מכיר את אריק והוא שרוט ואתם יודעים את זה...
אם תתנו לו קצת אלכוהול
אלוהים אדירים מה קורה לו
אתמול הוא היה הבן אדם הכיייייייייייי מצחיק בארץ
איזה מלך אתה אריק!!!!! יא שרוט מספר 1!!
מה שכן היה לי פצצה רק בגללו
וכמה כוסיות!!! מי שלא הלך עד היום לשם שילך...מומלץ
דיג'יי סטפאן היה שם.. עשה סט רק של חצי שעה אחר כך הוא הלך לתקלט בקו
מלך הבן אדם איזה טראקים :)
הקיצר...
מסקנה
אל תתנו לאריק לשתות!!!
:haha: |
|
|
| -CosmicFire- |
"כמו שיכור מתנדנד וראשי בכאב לא עומד, עוד דקה ארוכה בלעדי המכבי וראשי עלי נופל כבד"
זה נראה לי שאריק שר... :} |
|
|
| itamarsan |
ואאאלללה אחיי סבבה
איזה גילאים היו ביום שישי
כפי שאני יודע זה 20+ לא??? |
|
|
| nimrod levi |
בכמה פעמים שראיתי את אריק, אני יכול להגיד שהוא לא צריך אלכוהול
הבנאדם פשוט שרוט ומצחיק בלי זה
אז קשה לתאר אותו עם אלכוהול |
|
|
| Scorchio |
ואללה לראות את אריק תחת השפעה עוד לא היה לי צ'אנס
אבל אני בטוח שזה משהו בסגנון של עכבר על ספיד או משהו כזה
בקיצור
תגידו לאריק להתחדש הוא קנה שני פיוניר מאה לפני יומיים!!! |
|
|
| Sniper |
אם אני לא טועה סוהו זה לגיל 19 פלוס
:P
או
20 |
|
|
| arik |
בעעעע:)
שחזרנו הבייתה כולנו היינו שיכורים נהגתי 3 קמש:)
נגעתי הביתה אחרי בערך 40 דקות במקום נסיעה רגילה של 5 דקות
אבל היה אדירררר:)
אליהו שבוע הבא שיהיה דג'וו |
|
|
| eXeTik |
גם אני הייתי שם... יפה באמת שלא תיאמנו להפגש :/
אקיצר- סטפן מ-ל-ך... איזה סגנון!!! |
|
|
| arik |
כולם תבואו לסוהו שבוע הבא
אני רק מקווה שיהיה דייג'יי טוב
למרות שבכלל לא שמתי לב למוסיקה הייתי בעננים
ודרך אגב סטפן היה טוב אבל לא בהגזמה
יש לו עוד הרבה מה ללמוד לבחור הצעיר:toocool: |
|
|
| Black-Dragon |
אין היה פשוט סוףףףףףףףף
סטפאן מלך אין מה להגיד אבל יש לו לשפר כמה דברים
אני מת על תקליטנים שמראים התלהבות בזמן תקלוט זה אשכרה מגביר את ההנאה
בכל אופן שבוע הבא אני לא בבית..
:\
הסוף שבוע הבא שאני יהיה בבית זה ב29 שזה יוצא יום חמישי יום לפני המסיבה שלי וסופ שבוע שאחריו
אז אנחנו עוד ניפגש במסיבה שלי אריק |
|
|
| Sniper |
| אם אני יתחיל לצלם אז אני יבוא שבוע הבא לסוהו |
|
|
| Ariels |
| הגענו לסוהו 3 רכבים אבל היתה איזה קומבינה שלא יצאה לפועל אז אמרנו קוס אוחטוק ונסענו לשתות ים אלכוהול על חוף דבוש |
|
|
|
|