return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אריק!!!
View this Thread in Original format
Black-Dragon
אנשים... אתמול בלילה יצאנו לסוהו
בחיי כמה שאני מכיר את אריק והוא שרוט ואתם יודעים את זה...
אם תתנו לו קצת אלכוהול

אלוהים אדירים מה קורה לו
אתמול הוא היה הבן אדם הכיייייייייייי מצחיק בארץ

איזה מלך אתה אריק!!!!! יא שרוט מספר 1!!
מה שכן היה לי פצצה רק בגללו

וכמה כוסיות!!! מי שלא הלך עד היום לשם שילך...מומלץ
דיג'יי סטפאן היה שם.. עשה סט רק של חצי שעה אחר כך הוא הלך לתקלט בקו
מלך הבן אדם איזה טראקים :)
הקיצר...
מסקנה

אל תתנו לאריק לשתות!!!
:haha:
-CosmicFire-
"כמו שיכור מתנדנד וראשי בכאב לא עומד, עוד דקה ארוכה בלעדי המכבי וראשי עלי נופל כבד"

זה נראה לי שאריק שר... :}
itamarsan
ואאאלללה אחיי סבבה
איזה גילאים היו ביום שישי
כפי שאני יודע זה 20+ לא???
nimrod levi
בכמה פעמים שראיתי את אריק, אני יכול להגיד שהוא לא צריך אלכוהול
הבנאדם פשוט שרוט ומצחיק בלי זה
אז קשה לתאר אותו עם אלכוהול
Scorchio
ואללה לראות את אריק תחת השפעה עוד לא היה לי צ'אנס
אבל אני בטוח שזה משהו בסגנון של עכבר על ספיד או משהו כזה
בקיצור
תגידו לאריק להתחדש הוא קנה שני פיוניר מאה לפני יומיים!!!
Sniper
אם אני לא טועה סוהו זה לגיל 19 פלוס
:P

או
20
arik
בעעעע:)


שחזרנו הבייתה כולנו היינו שיכורים נהגתי 3 קמש:)

נגעתי הביתה אחרי בערך 40 דקות במקום נסיעה רגילה של 5 דקות
אבל היה אדירררר:)

אליהו שבוע הבא שיהיה דג'וו
eXeTik
גם אני הייתי שם... יפה באמת שלא תיאמנו להפגש :/
אקיצר- סטפן מ-ל-ך... איזה סגנון!!!
arik
כולם תבואו לסוהו שבוע הבא
אני רק מקווה שיהיה דייג'יי טוב
למרות שבכלל לא שמתי לב למוסיקה הייתי בעננים

ודרך אגב סטפן היה טוב אבל לא בהגזמה
יש לו עוד הרבה מה ללמוד לבחור הצעיר:toocool:
Black-Dragon
אין היה פשוט סוףףףףףףףף
סטפאן מלך אין מה להגיד אבל יש לו לשפר כמה דברים
אני מת על תקליטנים שמראים התלהבות בזמן תקלוט זה אשכרה מגביר את ההנאה
בכל אופן שבוע הבא אני לא בבית..
:\
הסוף שבוע הבא שאני יהיה בבית זה ב29 שזה יוצא יום חמישי יום לפני המסיבה שלי וסופ שבוע שאחריו

אז אנחנו עוד ניפגש במסיבה שלי אריק

Sniper
אם אני יתחיל לצלם אז אני יבוא שבוע הבא לסוהו
Ariels
הגענו לסוהו 3 רכבים אבל היתה איזה קומבינה שלא יצאה לפועל אז אמרנו קוס אוחטוק ונסענו לשתות ים אלכוהול על חוף דבוש
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement