|
Je Nieuwe Platen! - Part VIII (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by raoel
Ricky Fobis - Disorder EP
A1: Eureka
B1: NO REGULAR
B2: Camomilla
Hier ben ik dus echt blij mee !!!!!!!!!!! :crazy: :eyespop:
en morgen ga ik Tiesto - Nyana Album Sampler halen.
die kregen ze morgen pas binnen :( |
AAARRRRGG waar hebbie em vandaan?!?!?!?!!?
ik zoek em nu al 3 maanden, zonder succes :(
Als er nog eentje ligt, sprint naar de winkel...ik betaal je dik terug ;) :D |
|
|
| raoel |
Freaky Records :D
EINDHOVUHHH
Ik kan me trouwens nog vaag herinneren dat jij een hebt gepost dat je um bij Freaky had kunnen regelen. Viel mij toen opdat ik ook zwaar op die plaat geilde, toen al.
Inmiddels heb ik um flink afgelebberd :P
Laat maar iets weten, dan kan ik morgen voor je kijken of ze um nog hebben. Dan bel ik 's morgens wel even voor je naar hun of ze um achter houden. 's middags moet ik er toch heen voor Nyana
Volgens die gast bij freaky komt ie over een paar weken ook gewoon uit en zal ie vollop verkrijgbaar zijn, mar hij wist dat niet helemaal zeker. Ze hadden de plaat nu uit het buitenland geïmporteerd. |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by raoel
Freaky Records :D
EINDHOVUHHH
Ik kan me trouwens nog vaag herinneren dat jij een hebt gepost dat je um bij Freaky had kunnen regelen. Viel mij toen opdat ik ook zwaar op die plaat geilde, toen al.
Inmiddels heb ik um flink afgelebberd :P
Laat maar iets weten, dan kan ik morgen voor je kijken of ze um nog hebben. Dan bel ik 's morgens wel even voor je naar hun of ze um achter houden. 's middags moet ik er toch heen voor Nyana
Volgens die gast bij freaky komt ie over een paar weken ook gewoon uit en zal ie vollop verkrijgbaar zijn, mar hij wist dat niet helemaal zeker. Ze hadden de plaat nu uit het buitenland geïmporteerd. |
Freaky.....aaarg eikels!!!!
Ik ken 2 gasten die daar werken en via hen kon ik de plaat uit Italie krijgen, ze zouden wat laten weten als ie er was. Liep alleen vertraging op omdat ID&T de export tegenhield. Ze wilden namelijk Ricky Fobis contracteren om de EP zo op ID&T uit te kunnen brengen, net zoals bij Igor S - Boomerang. Ook al een plaat die marco v heeft ontdekt.
Hij zal dus over een tijdje wel op ID&T uitkomen, maar ik wil em nu heeeeel graag
Maar goed, hebben ze em eindelijk binnen laten ze het niet weten aaaaarggg :whip:. Dus als ze er nog een hebben zou je die dan pleeeeeease voor mij willen kopen morgen???? :D
edit: laat maar, als het goed is, is het al geregeld.....thanx voor de moeite :) |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Freaky.....aaarg eikels!!!!
Ik ken 2 gasten die daar werken en via hen kon ik de plaat uit Italie krijgen, ze zouden wat laten weten als ie er was. Liep alleen vertraging op omdat ID&T de export tegenhield. Ze wilden namelijk Ricky Fobis contracteren om de EP zo op ID&T uit te kunnen brengen, net zoals bij Igor S - Boomerang. Ook al een plaat die marco v heeft ontdekt.
Hij zal dus over een tijdje wel op ID&T uitkomen, maar ik wil em nu heeeeel graag
Maar goed, hebben ze em eindelijk binnen laten ze het niet weten aaaaarggg :whip:. Dus als ze er nog een hebben zou je die dan pleeeeeease voor mij willen kopen morgen???? :D
edit: laat maar, als het goed is, is het al geregeld.....thanx voor de moeite :) |
check je PM ff |
|
|
| Acidophilus |
EINDELIJK:
Airscape - L'Esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Mix)
:crazy: :eyespop: :tongue3 :D :eyes:
En ook nog:
DJ Tiesto - Nyana Sampler
System F - Spaceman |
|
|
| raoel |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
EINDELIJK:
Airscape - L'Esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Mix)
:crazy: :eyespop: :tongue3 :D :eyes:
|
En waar heb jij die gehaald?
Die wil ik toch ook nog wel erg graag hebben.
Ook
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix),
S.H.O.K.K. - Isn't It All A Litle Strange (Krazy Nut Remix)
Gouryella - Gouryella
Staan bovenaan op mun verlanglijstje |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
EINDELIJK:
Airscape - L'Esperanza (Armin van Buuren's Rising Star Mix)
|
Ik had er 2 liggen, maar 1 is vanmezelf en 1 al verkocht :p
(lang leve e-bay) |
|
|
| Acidophilus |
| quote: | Originally posted by raoel
En waar heb jij die gehaald?
Die wil ik toch ook nog wel erg graag hebben.
Ook
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix),
S.H.O.K.K. - Isn't It All A Litle Strange (Krazy Nut Remix)
Gouryella - Gouryella
Staan bovenaan op mun verlanglijstje |
Airscape van een gozer die zijn collectie (20.000 platen) mondjesmaat verkoopt. Degene die je zoekt staan regelmatig op eBay. Vengaboys zeker. S.H.O.K.K. kan ik waarschijnlijk nog wel voor je uit Duitsland krijgen. Laat het me even weten of ik hem moet bestellen. Apoptosis heeft hem ook nog niet zo lang daarvandaan...
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik had er 2 liggen, maar 1 is vanmezelf en 1 al verkocht :p
(lang leve e-bay) |
Kon je dat niet even eerder zeggen dan ;) Je wist tog dat ik die ook al lang zocht. Jij had hem iig op promo van Robotrax... |
|
|
| raoel |
Als je die voor mij zou kunnen bestellen, graag.
Ik doe het liever zelf BTW, dus waar doe je dat dan?
Het hangt trouwens wel af van de prijs ;)
Ik heb nu nog even gezocht op ebay, maar nu kon ik geen van deze platen vinden. |
|
|
| Chicane |
mezelf al 80 keer afgetrokken op deze platen vandaag, de postbode loopt nu in behandeling bij een verplegend arts toen ik de voordeurbel hoorde:
DJ Jurgen - Higher & Higher (Dutchforce & Magika Remix) [AM:PM] {Gold Edition}
Satoshi Tommiie - Love In Traffic PROMO (Dark Path & Creamer + K Remix) [Sony Music]
Gouryella - Tenshi (Transa, Klinkenberg, Mark Moon, Radio, Original) [Code Blue]
Lemon 8 - Lose Control (Original, Inner Sanctuary) [Bedrock]
Breeder - NYFM (Kleinenberg & Tilt) [Rhythm Syndicate]
Dominion - Shapeshifter (P1 & P2) [Whoop!]
Evolver - Evolver (Majestic, Wavestate Vocal, Wavestate Instr, Original) [Planetary Consciousness]
Des Mitchell - Welcome To The Dance (P1 & P2) [Avantura]
IIO - Rapture (Riva, Creamer + K Remix)
Sander Kleinenberg - 4 Seasons EP1 [Combined Forces]
Sander Kleinenberg - 4 Seasons EP2 [Combined Forces]
Redanka - Sonic Strategy / No Frills [Whoop!]
Mara - One [Choo Choo]
Roland Klinkenberg - Inner Laugh (Holden & Shimmon) [Lost.Language]
2HD - Sunflakes (Graham Gold, Original, VDM, Electrik Skies) [Good-As]
Chab - Matica (Moogwai, Matrix Mix) [Undercurrent]
Tarrantella - Karma (Praha) Saturn (Quivver) [Whoop!]

Dit is die Higher & Higher Gold edition, goud vinyltje, roeleert |
|
|
| Kakao |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
hah:D. Je hebt m dus ook gehaald! :) Bij de Magik? Goed plaatje..
greetz |
Ja, hij is zeker goed! Ik vind alleen die nosferatu zeker wel de betere van de 2. |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Acidophilus
Apoptosis heeft hem ook nog niet zo lang daarvandaan...
|
Dat was een jaar geleden of zo, gozert ;).. Maar nog bedankt daarvoor he, ik vind het een erg leuke plaat :p |
|
|
|
|