return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
משחק קטלני!
View this Thread in Original format
NyKoN
http://www.dopey.de/flash/games/locatelenny.swf

מגניב חבל
שמים לכם מן כזה כדור בתוך כוס ומחליפים בין הכוסות וצריך לדעת איפה הכדור
מגניב חבלז
נפסלתי בשלב 39
MASTERsplinter
אני ב783..
eXeTik
זיין לי את העיניים החרא הזה...!!
Sniper
בעעעעע
הרג לי תעיינים
luckystrike
חמוד לאללה ...
איך אני אוהב להעביר ת'זמן עם שטויות כאלה ...
-CosmicFire-
err
אני לא עובר את ה15:whip: :whip: :whip:
Hell_Copter
הגעתי כבר לשלב 50
אבל אז ירדתי וזה סיים את המשחק בשלב 48
יאללה עוד פעם :D
-CosmicFire-
וואי שראיתי את השם שלך
נזכרתי שפעם היה משחק אליקופטר כזה משהו ממכר אחושרמוטה
למישהו יש לינק?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
וואי שראיתי את השם שלך
נזכרתי שפעם היה משחק אליקופטר כזה משהו ממכר אחושרמוטה
למישהו יש לינק?


גם בזה הייתי אלוף
אני זוכר השיא שם היה 2500 או משהו כזה ועשיתי 3000 ומשהו
DJ-Kreing^^
טוב אז אם ככה נראה לי אני השיאן פה
הגעתי ל 57
זה התחיל ממש לעצבן שזה מערבב את הכוסות איזה דקה
ופתאום מישהו זורק איזה הודעה באיי סי קיו וזה קוטע את כל הריכוז
:(

-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Hell_Copter
גם בזה הייתי אלוף
אני זוכר השיא שם היה 2500 או משהו כזה ועשיתי 3000 ומשהו


עשיתי יותר מ3000 אבל אני לא זוכר את הלינק
עשיתי 3200-3400
משהו כזה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
עשיתי יותר מ3000 אבל אני לא זוכר את הלינק
עשיתי 3200-3400
משהו כזה


מצאתי קודם תמונה בבמחשב של השיא שלי
3161
והשיא של ההוא היה 2148
אולי אני יעלה לאנטרנט אם לא תאמינו לי :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement