|
משחק קטלני!
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
| אני ב783.. |
|
|
| eXeTik |
| זיין לי את העיניים החרא הזה...!! |
|
|
| Sniper |
בעעעעע
הרג לי תעיינים |
|
|
| luckystrike |
חמוד לאללה ...
איך אני אוהב להעביר ת'זמן עם שטויות כאלה ... |
|
|
| -CosmicFire- |
err
אני לא עובר את ה15:whip: :whip: :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
הגעתי כבר לשלב 50
אבל אז ירדתי וזה סיים את המשחק בשלב 48
יאללה עוד פעם :D |
|
|
| -CosmicFire- |
וואי שראיתי את השם שלך
נזכרתי שפעם היה משחק אליקופטר כזה משהו ממכר אחושרמוטה
למישהו יש לינק? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
וואי שראיתי את השם שלך
נזכרתי שפעם היה משחק אליקופטר כזה משהו ממכר אחושרמוטה
למישהו יש לינק? |
גם בזה הייתי אלוף
אני זוכר השיא שם היה 2500 או משהו כזה ועשיתי 3000 ומשהו |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
טוב אז אם ככה נראה לי אני השיאן פה
הגעתי ל 57
זה התחיל ממש לעצבן שזה מערבב את הכוסות איזה דקה
ופתאום מישהו זורק איזה הודעה באיי סי קיו וזה קוטע את כל הריכוז
:( |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
גם בזה הייתי אלוף
אני זוכר השיא שם היה 2500 או משהו כזה ועשיתי 3000 ומשהו |
עשיתי יותר מ3000 אבל אני לא זוכר את הלינק
עשיתי 3200-3400
משהו כזה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
עשיתי יותר מ3000 אבל אני לא זוכר את הלינק
עשיתי 3200-3400
משהו כזה |
מצאתי קודם תמונה בבמחשב של השיא שלי
3161
והשיא של ההוא היה 2148
אולי אני יעלה לאנטרנט אם לא תאמינו לי :) |
|
|
|
|