return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Rising
quote:
Originally posted by LioR
מזל טוף!
דרך הגב איך אני יודע כמה פוסטים יש לי?
:conf:


דרך הגב עובר הראש..
אתה פשוט נכנס לפרופיל שלך מתחת לפוסט..
או לוחץ פה

http://www.tranceaddict.com/forums/...fo&userid=15260
TTman
וואלה אחי מזל טוב
שיהיה בכיף
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by LioR
מזל טוף!
דרך הגב איך אני יודע כמה פוסטים יש לי?
:conf:


u got 39..
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
ערסים מחופשים


אתה מפספס את הפואנטה של הפוסט...
זה לא שהם ערסים...הם סטלנים
:wtf:
luckystrike
quote:
Originally posted by Rising
מזל טוב...

ורועי אתה הכי סטלן.. בתור מוד של הפורום הזה אתה עוד מעודד טריידים שכונתיים? ביזיון.


אשכרה תאמין לי ...

בושות וחרפות !


אריק אח שלהם - מזל טובים על הפוסטים ...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אשכרה תאמין לי ...

בושות וחרפות !


שקט אתה
לך פתח עוד ט'רדים על שמפו ומעצב שיער... זה עדיף :D
luckystrike
ברור שעדיף מכל יומיים ט'רד על מספר הפוסטים שלך
...
:rolleyes: :p :rolleyes:
-CosmicFire-
כולם פה אומרים לו מזל טוב
אולי נגיד יום הולדת שמח?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
כולם פה אומרים לו מזל טוב
אולי נגיד יום הולדת שמח?


הנה עוד אחד סטלן...

אין לו יום הולדת!!#@$



ומורן... אתה רומז שאני לא צריך לפתוח יותר?
arik
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
כולם פה אומרים לו מזל טוב
אולי נגיד יום הולדת שמח?

תודה:)
לא חשבתי שמישהו יזכור שזה היום

Narcotic Mind
מזל טוב אריק יא רב-סטלן
coby
מזלטוב

...

דרך אגב ( עם א ליאור .. :rolleyes: )
כמה פוסטים אני צריך בשביל לעבור את סופרים ?!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement