|
1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TTman |
וואלה אחי מזל טוב
שיהיה בכיף |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by LioR
מזל טוף!
דרך הגב איך אני יודע כמה פוסטים יש לי?
:conf: |
u got 39.. |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
ערסים מחופשים
|
אתה מפספס את הפואנטה של הפוסט...
זה לא שהם ערסים...הם סטלנים
:wtf: |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Rising
מזל טוב...
ורועי אתה הכי סטלן.. בתור מוד של הפורום הזה אתה עוד מעודד טריידים שכונתיים? ביזיון. |
אשכרה תאמין לי ...
בושות וחרפות !
אריק אח שלהם - מזל טובים על הפוסטים ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
אשכרה תאמין לי ...
בושות וחרפות !
|
שקט אתה
לך פתח עוד ט'רדים על שמפו ומעצב שיער... זה עדיף :D |
|
|
| luckystrike |
ברור שעדיף מכל יומיים ט'רד על מספר הפוסטים שלך
...
:rolleyes: :p :rolleyes: |
|
|
| -CosmicFire- |
כולם פה אומרים לו מזל טוב
אולי נגיד יום הולדת שמח? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
כולם פה אומרים לו מזל טוב
אולי נגיד יום הולדת שמח? |
הנה עוד אחד סטלן...
אין לו יום הולדת!!#@$
ומורן... אתה רומז שאני לא צריך לפתוח יותר? |
|
|
| arik |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
כולם פה אומרים לו מזל טוב
אולי נגיד יום הולדת שמח? |
תודה:)
לא חשבתי שמישהו יזכור שזה היום |
|
|
| Narcotic Mind |
| מזל טוב אריק יא רב-סטלן |
|
|
| coby |
מזלטוב
...
דרך אגב ( עם א ליאור .. :rolleyes: )
כמה פוסטים אני צריך בשביל לעבור את סופרים ?! |
|
|
|
|