|
1000!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
|
View this Thread in Original format
| arik |
הגעתי ל1000!!!!
(אני פה די הרבה זמן(אוליי אפילו יותר מידי:)
והגעתי עכשיו ל1000
ראסמי לא רציתי לפתוח על זה טרד
כי חשבתי שזה יהיה הומואיסטי
אבל האמת היא שאיש השרירים הכריח אותי
!!!
אבל בכל מקרה אני יודע שזה נהוג לפתוח טרד כל אלפייה:)
ולגבי רועי הוא עבר אותי בפוסטים רק מלפתוח טרדים על כמה פוסטים כבר יש לו
10000000000000000000
אלוף העולם |
|
|
| oDrori |
חחח מזקני הפורום אתה אריק...
:)
תחדש |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by arik
אבל האמת היא שאיש השרירים הכריח אותי
!!!
|
זה לא כאילו סובבתי לך את היד ואמרתי לך לפתוח ט'רד :)
ובנימה זאת...
המצאתי שיר על אריק ותומר...
על בסיס השיר המפורסם סמי וסומו
אריק ותומר, זוג סטלנים
על ג'אסטי נוסעים, ערסים מכובסים
הם עושים סדר בעולם התחתון,
כל מילה שלהם המשפט העליון
סמים הבאת, וסולחה קיבלת
מילה לא במקום ותגיד שלום
כי אריק ותומר בעסקי הבניה
ויש להם קשרים עמוד באדמה
כי כשדיסקו מניאק מגיע לשכונה,
הנה דיסקו מניאק עושה כאן מסיבה
עם אורות כחולים ואזיקים ממתכת
ואריק ותומר עוצרים מלכת
תוריד ת'יד... תוריד ת'יד שלך... איה איה איה איה איה... אחח... מה זה העכבישים... תורידו אותם ממני... אההההההה
סטלנים!! |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by oDrori
רועי, פרוש
;) |
איןן עודדד אחי זה אצלו בדםםםםם
סתםםם רועיי מת עלייך:)))
מזלל טוב אריקקקקקקקק |
|
|
| Flotser |
| מזל טוב יאריק:crazy: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אריק ותומר, זוג סטלנים
על ג'אסטי נוסעים, ערסים מכובסים
|
ערסים מחופשים
:}}
מזל טוב גבר :} |
|
|
| Rising |
מזל טוב...
ורועי אתה הכי סטלן.. בתור מוד של הפורום הזה אתה עוד מעודד טריידים שכונתיים? ביזיון. |
|
|
| LioR |
מזל טוף!
דרך הגב איך אני יודע כמה פוסטים יש לי?
:conf: |
|
|
|
|