|
The Matrix: Reloaded
|
View this Thread in Original format
| robin |
can't wait :D (hoop niet dat het 'niveau' van de film daalt, zou erg zonde zijn) ik ga zo snel mogelijk naar de bios. (als dat lukt.. pokke exames :whip: )
wat ik gezien heb ziet dr zeeer vet uit :)
(in november komt deeltje 3 :)) |
|
|
| Dj Lex |
| Jaja, vette film! Zit vrijdag eerste rang :D Heb er zin an! |
|
|
| Ding Chavez |
Donderdagavond backrow seats bij de premiere in hier nijmegen :) Kan niet wachten. Weet alleen nu al wel dat je vloekend de bioscoop verlaat als de laatste scene ineens stopt om pas 6 november verder te gaan met deel 3. Maar het is het vast waard :D
GreetZ, DC |
|
|
| franzelare |
| ik heb gehoord dat het feest erna heel erg vet moet worden!! |
|
|
| SnuggLe |
| Jaaaaaaaaaaa, vrijdag ga ik ook naar de bios! Deze film is gewoon een MUST SEE in de bios! |
|
|
| Muppet |
Donderdagavond in den bosch premiere...kan echt nie w8en...lijkt me zo'n vette film!!!!!!!!
greetz Muppet |
|
|
| MaGiK54 |
| Ga volgende week wel ff checken. Lekker in de middag op maandag of dinsdag. Is het lekker rustig :) |
|
|
| Blik |
| ik ga hier ook zeker naartoe |
|
|
| Nook |
| ik ga ook zeker weten naar deel 2 en deel 3 van de matrix. je moet ook ff kijken naar de animatrix, die zien er echt koel uit en leggen het matrix verhaal uit. 4 delen kun je downloaden op www.intothematrix.com. de andere 5 delen (plus de 4 op de site) staan op de animatrix dvd die in juni uitkomt. |
|
|
| Duke2003 |
| :D :D :D IK GA NAAR DE MATRIX MARATHON IN DE CITY, IK ZIE DE FILM LEKKER ALS EERSTE, eerst zie je dan eerst the matrix 1 op gigascherm en dan meteen erachteraan de matrix reloaded! en als animatrix uitkomt koop ik m meteen!!! |
|
|
| robin |
dat wordt een lange zit duke..(maar wat geeft dat t is wel de matrix crazy: )
ik ga eens kijken.. misschien ga ik naar de sneak preview (je kon op internet al van te voren opzoeken wat daar komt, als die komt dan ga ik) heb daar toen ook jurasic park 3 gezien VOOR de nl premiere :D (gare film, maar toch)
robin |
|
|
| arjoderoon |
volgens een website is 7 november de sneak preview: November 7, 2003 The Matrix Revolutions
dusss :) |
|
|
|
|