return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני לא מצליח להירדםםםםםםם !!!
View this Thread in Original format
coby
תגידו קורה לכם לפעמים שאתם באים ללכת לישון ואז כשאתם נשכבים על המיטה אתם מתחילים לחשוב על דברים ולא משנה מה אתם עושים ולא משנה כמה עייפים אתם אתם לא תצליחו להירדם
!

איזה מעצבןן זההה !!@#$^

ומחר יש בציפר ואז אני תמיד עייף בשיעורים :( .. קקההה
נשבע לכם ניסיתי הכל אפילו ביקשתי מאחותי שתשיר לי שיר ערש !$!!@#$%^

אניחייבב לישווןןן , איזה מבעס זה !
שונא אתזה ... :mad:


טוב קיצר לילה טוב .. משעמם לי ואני לא נרדםם

נ.ב

תצפו לרימיקס החדש שלי

Next exit - Rise of nations ( Lost wave remix )

יובל ספר להם מה אתה חושב עלזה :)
Flotser
פעם זה קרה לי מלאאאאאאאא
עכשיו זה קורה הרבה פחות
אולי זה קטע של התבגרות לא יודע
כל מקרה נאי בוגר כבר
:p

וקובי בהצלחה עם המיקס ,
ואין מה לעשות בסוף נרדמים
DJentlman
שיספור כבשים אולי?
Flotser
זה בולשיט אחי לספור כבשים לא עוזר
:mad:
DJentlman
אז שיספור כמה ימים נשארו לכם לסוף הלימודים
(בעצם זה לא הרבה כ"כ , לא נורא , הוא יירדם)
או הדבר הכי טוב, שיפתח ספר משעמם ....

אצלי אוטומטי מימי הביצפר אני פותח ספר קורא עמוד וכבר מתחיל לפהק:haha:
Sniper
ואללה היו ימים שזה קרה לי חופשיייי
זה הדבר הכי מעצבן שרק יכול להיות
פשוט שום דבר
Hell_Copter
יאללה... אז לא תלך לישון :)
מקסימום תבריז מבית ספר...
אפשר לחשוב מה זה כבר לא לבוא בסוף השנה...

מצד שני... מה זה בכלל בית ספר? ;)
Rising
זה בגלל שאתה חושב יותר מדיי....
אתה מוטרד מאירועי היום ואירועי היום למחרת...
:wtf:

ועוד סיבה אתה חושב בטח על רעיונות חדשים לרמיקס וזה מונע ממך לישון.

באמת...
Tarantula
בזמן האחרון זה קורה לי די הרבה...
אבל זה כי אני חושבת על יותר מידי דברים, למה כי
יש לי מן תקופה מסובת שכזאת עכשיו
במצב כזה אני קוראת לחבר או לידיד הכי טוב שלי תלוי מי זמין
שהם יעזרו לי להוציא את כל הלחץ שיש בי
או שסתם אני הולכת רוכבת על אופני הכושר שלי כמה דקות, אבל לא
יותר מידי , למה אם רוכבים יותר מידי זה להפך מעיר אותך
:D :D

בכלל תשתה חלב חם לפני השניה, אומרים שזה עוזר:D
GLoBaL-MUZiK
וואלה גם לי זה קורה הרבה, מה שאני עושה זה שם מוזיקת צ'ילאווט, מדליק את המזגן ופשוט שוכב במיטה עד שאני נירדם, זה לוקח חצי שעה בערך

Sniper
quote:
Originally posted by GLoBaL-MUZiK
וואלה גם לי זה קורה הרבה, מה שאני עושה זה שם מוזיקת צ'ילאווט, מדליק את המזגן ופשוט שוכב במיטה עד שאני נירדם, זה לוקח חצי שעה בערך


זה נשמע ליגה...
אני יעשה את זה מתישהו
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by Sniper
זה נשמע ליגה...
אני יעשה את זה מתישהו


מומלץ ביותר, או שתתקשר לכמה חברים שלך ותלכו לשחק כדורסל ב-4 בבוקר, אחרי זה מתקלחים מנרגלים קצת והולכים לישון כמו גדולים

למרות שהשיטה של אלונה נראה לי הכי טובה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement