|
אני לא מצליח להירדםםםםםםם !!!
|
View this Thread in Original format
| coby |
תגידו קורה לכם לפעמים שאתם באים ללכת לישון ואז כשאתם נשכבים על המיטה אתם מתחילים לחשוב על דברים ולא משנה מה אתם עושים ולא משנה כמה עייפים אתם אתם לא תצליחו להירדם
!
איזה מעצבןן זההה !!@#$^
ומחר יש בציפר ואז אני תמיד עייף בשיעורים :( .. קקההה
נשבע לכם ניסיתי הכל אפילו ביקשתי מאחותי שתשיר לי שיר ערש !$!!@#$%^
אניחייבב לישווןןן , איזה מבעס זה !
שונא אתזה ... :mad:
טוב קיצר לילה טוב .. משעמם לי ואני לא נרדםם
נ.ב
תצפו לרימיקס החדש שלי
Next exit - Rise of nations ( Lost wave remix )
יובל ספר להם מה אתה חושב עלזה :) |
|
|
| Flotser |
פעם זה קרה לי מלאאאאאאאא
עכשיו זה קורה הרבה פחות
אולי זה קטע של התבגרות לא יודע
כל מקרה נאי בוגר כבר
:p
וקובי בהצלחה עם המיקס ,
ואין מה לעשות בסוף נרדמים |
|
|
| DJentlman |
| שיספור כבשים אולי? |
|
|
| Flotser |
זה בולשיט אחי לספור כבשים לא עוזר
:mad: |
|
|
| DJentlman |
אז שיספור כמה ימים נשארו לכם לסוף הלימודים
(בעצם זה לא הרבה כ"כ , לא נורא , הוא יירדם)
או הדבר הכי טוב, שיפתח ספר משעמם ....
אצלי אוטומטי מימי הביצפר אני פותח ספר קורא עמוד וכבר מתחיל לפהק:haha: |
|
|
| Sniper |
ואללה היו ימים שזה קרה לי חופשיייי
זה הדבר הכי מעצבן שרק יכול להיות
פשוט שום דבר |
|
|
| Hell_Copter |
יאללה... אז לא תלך לישון :)
מקסימום תבריז מבית ספר...
אפשר לחשוב מה זה כבר לא לבוא בסוף השנה...
מצד שני... מה זה בכלל בית ספר? ;) |
|
|
| Rising |
זה בגלל שאתה חושב יותר מדיי....
אתה מוטרד מאירועי היום ואירועי היום למחרת...
:wtf:
ועוד סיבה אתה חושב בטח על רעיונות חדשים לרמיקס וזה מונע ממך לישון.
באמת... |
|
|
| Tarantula |
בזמן האחרון זה קורה לי די הרבה...
אבל זה כי אני חושבת על יותר מידי דברים, למה כי
יש לי מן תקופה מסובת שכזאת עכשיו
במצב כזה אני קוראת לחבר או לידיד הכי טוב שלי תלוי מי זמין
שהם יעזרו לי להוציא את כל הלחץ שיש בי
או שסתם אני הולכת רוכבת על אופני הכושר שלי כמה דקות, אבל לא
יותר מידי , למה אם רוכבים יותר מידי זה להפך מעיר אותך
:D :D
בכלל תשתה חלב חם לפני השניה, אומרים שזה עוזר:D |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| וואלה גם לי זה קורה הרבה, מה שאני עושה זה שם מוזיקת צ'ילאווט, מדליק את המזגן ופשוט שוכב במיטה עד שאני נירדם, זה לוקח חצי שעה בערך |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by GLoBaL-MUZiK
וואלה גם לי זה קורה הרבה, מה שאני עושה זה שם מוזיקת צ'ילאווט, מדליק את המזגן ופשוט שוכב במיטה עד שאני נירדם, זה לוקח חצי שעה בערך |
זה נשמע ליגה...
אני יעשה את זה מתישהו |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by Sniper
זה נשמע ליגה...
אני יעשה את זה מתישהו |
מומלץ ביותר, או שתתקשר לכמה חברים שלך ותלכו לשחק כדורסל ב-4 בבוקר, אחרי זה מתקלחים מנרגלים קצת והולכים לישון כמו גדולים
למרות שהשיטה של אלונה נראה לי הכי טובה |
|
|
|
|