return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
Weekender ! [Fredagar i Maj & Juni]
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Fokused nästa concept om man ska kalla det för...

Varje fredag fram till den 27 juni kommer Fokused alltså hålla i arrangemanget med DJs m.m.

DJs som kommer spela kan du se
här

Detta kommer jag deffnetivt gå på då jag kan... alltså alla i princip förutom öppningskvällen då Cari Lekebusch ska spela

Men det kommer fler bra namn som Inkfish & Orkidea + många fler...

...// Steve me loiden :gsmile:
mindshooter
fan va fett :) då hänger vi där stevo ;) jag ska fan inte missa orkidea alltså! :)
Sand Leaper
Niiiiice!Dette ser jo råbra ut!Akkurat passe store kvelder med akkurat passe store navn.Ser også at Fokused satser stort på skandinaviske navn,noe som jo alltid er fint.:)
zamson
orkidea... inte missa!!
SteveTranz4ever
Nån som ska gå ikväll.... jag ska gå om polarn hänger med.
Proximus
jag ska dit ikväll ett tag.

skulle också ha spelning med Rouzbeh 27 Juni, fast det sket sig då en Florida resa kom i vägen, fast mer tillfällen kommer. =)
Kraith
Var det bara jag som var överförfriskad, eller var det grymt jävla bra ös igår? :crazy:
WhiteRussian
Jag var inte där...var på lillbrorsans studentskiva istället...
Men det var bra då? Schysst techno? ;)

En sak jag funderade på var om det skulle vara mer fylleskallar en normalt eftersom det var fredag...stämde det eller?
mindshooter
quote:
Originally posted by Kraith
Var det bara jag som var överförfriskad, eller var det grymt jävla bra ös igår? :crazy:

det var bra drag...första gången jag var ute faktiskt :) helt ok..men jag fick i mig en heeel del....Parham bjöd på en öl oxå ;) fett sjysst...

inte min musik för fem öre...men jag va där med skönt folk...hade jättetrevligt..längtar tills orkidea...yay! Träffa Gaby me
zamson
orkidea ska jag lätt på - vi drar ihop ett fett gäng! :D

mindshooter
quote:
Originally posted by zamson
orkidea ska jag lätt på - vi drar ihop ett fett gäng! :D

det gör vi! :) det roliga är att e man där innan 22.30 så kostar det 20:- skrattretande för att se orkidea :)
SteveTranz4ever
Ja då var det snart dags då för den här veckans Weekender...

Ikväll blirÄ blA.
Ian Ossia
Inkfish

Ska bli kul !

Efter det så blir det tillbaks till hemmatrakterna där ett skogsparty ska ta plats med massa techno och trance... en av DJsen ringde å tipsa mig... kanske han låter mig vända plattor en halvtimme eller nåt, de fick jag sist iaf. :tongue2
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement