|
Weekender ! [Fredagar i Maj & Juni]
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Fokused nästa concept om man ska kalla det för...
Varje fredag fram till den 27 juni kommer Fokused alltså hålla i arrangemanget med DJs m.m.
DJs som kommer spela kan du se
här
Detta kommer jag deffnetivt gå på då jag kan... alltså alla i princip förutom öppningskvällen då Cari Lekebusch ska spela
Men det kommer fler bra namn som Inkfish & Orkidea + många fler...
...// Steve me loiden :gsmile: |
|
|
| mindshooter |
| fan va fett :) då hänger vi där stevo ;) jag ska fan inte missa orkidea alltså! :) |
|
|
| Sand Leaper |
| Niiiiice!Dette ser jo råbra ut!Akkurat passe store kvelder med akkurat passe store navn.Ser også at Fokused satser stort på skandinaviske navn,noe som jo alltid er fint.:) |
|
|
| zamson |
| orkidea... inte missa!! |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Nån som ska gå ikväll.... jag ska gå om polarn hänger med. |
|
|
| Proximus |
jag ska dit ikväll ett tag.
skulle också ha spelning med Rouzbeh 27 Juni, fast det sket sig då en Florida resa kom i vägen, fast mer tillfällen kommer. =) |
|
|
| Kraith |
| Var det bara jag som var överförfriskad, eller var det grymt jävla bra ös igår? :crazy: |
|
|
| WhiteRussian |
Jag var inte där...var på lillbrorsans studentskiva istället...
Men det var bra då? Schysst techno? ;)
En sak jag funderade på var om det skulle vara mer fylleskallar en normalt eftersom det var fredag...stämde det eller? |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Kraith
Var det bara jag som var överförfriskad, eller var det grymt jävla bra ös igår? :crazy: |
det var bra drag...första gången jag var ute faktiskt :) helt ok..men jag fick i mig en heeel del....Parham bjöd på en öl oxå ;) fett sjysst...
inte min musik för fem öre...men jag va där med skönt folk...hade jättetrevligt..längtar tills orkidea...yay! Träffa Gaby me |
|
|
| zamson |
| orkidea ska jag lätt på - vi drar ihop ett fett gäng! :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by zamson
orkidea ska jag lätt på - vi drar ihop ett fett gäng! :D |
det gör vi! :) det roliga är att e man där innan 22.30 så kostar det 20:- skrattretande för att se orkidea :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja då var det snart dags då för den här veckans Weekender...
Ikväll blirÄ blA.
Ian Ossia
Inkfish
Ska bli kul !
Efter det så blir det tillbaks till hemmatrakterna där ett skogsparty ska ta plats med massa techno och trance... en av DJsen ringde å tipsa mig... kanske han låter mig vända plattor en halvtimme eller nåt, de fick jag sist iaf. :tongue2 |
|
|
|
|