return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ILTA - נסיון נוסף להקמה ? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Sniper
שיהיה בהצלחה אם אני יוכל לעזור במשהו אני יעזור
:)
LioR
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אבל בתאכל'ס מה יהיה באתר?????

אמממ המלצות חדשות טראקים... וכו'
בכל מקרה אני דווקא בעד פורום
בוא נגיד ככה זה רק יוסיף
ADiSH
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
אבל בתאכל'ס מה יהיה באתר?????


שאלה טובה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by LioR
אמממ המלצות חדשות טראקים... וכו'
בכל מקרה אני דווקא בעד פורום
בוא נגיד ככה זה רק יוסיף


ואללה
אפשר להקים שם גם צ'אט כזה
ולרכז שם את כל התמונות של כולם...........

ולמיין את ההמלצות לפי סגנונות.............

אגב, פורום לא ממש יתפוס..... מה הטעם? יהיה יותר טוב לדעתי לשלוח את כולם לפה פשוט...... יעני לשים קישור.........
לא?
אלא אם כן זה יהיה פורום נטול שכונה..... יעני טראנס נטו........ לא כמו פה :p
itamarsan
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
ואללה
אפשר להקים שם גם צ'אט כזה
ולרכז שם את כל התמונות של כולם...........

ולמיין את ההמלצות לפי סגנונות.............

אגב, פורום לא ממש יתפוס..... מה הטעם? יהיה יותר טוב לדעתי לשלוח את כולם לפה פשוט...... יעני לשים קישור.........
לא?
אלא אם כן זה יהיה פורום נטול שכונה..... יעני טראנס נטו........ לא כמו פה :p

אחי הייתי מת שזה יהיה ככה אחייייי
אבל נקווה לטוב מה אני אגיד לך
אגב אני תומך ברעיון של הקמתתת הפורום הזה
זה רעיון בן זונה
hangover
יש הרבה סרברים חינמיים שאתם יכולים לשבת עליהם

www.brinkster.com נותן ASP ו-mySQL

www.mycgiserver.com נותן Java/JSP

ויש מנוע חיפוש
http://www.findmyfreehost.com/
DJ-Kreing^^
לא נראה לי רעיון טוב לפתוח את האתר ואז לפרסם ולקשר את האנשים שבאים לשם לפורום שלנו כאן.
אנשים יכנסו לאתר לא כדי ללמוד ולהזדהות עם האהבה שלנו לטראנס אלא כדי למצוא שמות של טראקים חדשים להוריד.
ואנשים גם יתחילו להכנס לפורום כאן כדי למצוא טראקים חדשים ורק בשביל זה.
ככה המקום עלול להפוך לשכונה, כמו הפורומים של לילה ביו וכו.

לדעתי כדאי לפתוח באתר פורום נפרד, ולהשאיר את הקהילה שלנו כאן קטנה אייכותית ומצומצמת!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:crazy: :crazy: :crazy:

אהההההההההההההההה
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לא נראה לי רעיון טוב לפתוח את האתר ואז לפרסם ולקשר את האנשים שבאים לשם לפורום שלנו כאן.
אנשים יכנסו לאתר לא כדי ללמוד ולהזדהות עם האהבה שלנו לטראנס אלא כדי למצוא שמות של טראקים חדשים להוריד.
ואנשים גם יתחילו להכנס לפורום כאן כדי למצוא טראקים חדשים ורק בשביל זה.
ככה המקום עלול להפוך לשכונה, כמו הפורומים של לילה ביו וכו.

לדעתי כדאי לפתוח באתר פורום נפרד, ולהשאיר את הקהילה שלנו כאן קטנה אייכותית ומצומצמת!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:crazy: :crazy: :crazy:

אהההההההההההההההה


ואללה אחי
מילים כדורבנות

יאללה אני בעד!!!!!!
Rising
quote:
Originally posted by LioR
אמממ המלצות חדשות טראקים... וכו'
בכל מקרה אני דווקא בעד פורום
בוא נגיד ככה זה רק יוסיף


למה אתה צריך המלצות? תראה איזה פוסט מנופח יש לך פה..באמת לא הכרחי.
פורום? עוד פורום ? כמה פורמים יש במדינה הזאת וכל אחד יותר שכונה מהשני..אפשר בלי.
לדעתי אנחנו חוזרים לאותם שאלות שנשאלו בעבר וכבר הושגו הסכמות לגביהן

מממ חדשות? איזה מידע אתה יודע והחבר'ה האחרים פה לא יודעים.. ?
צר לי אבל זה לא נשמע לי רציני..

תמיד אפשר לנסות אבל כמו שזה נראה עכשיו זה יפול מהר מאוד..
KrazyDJs
quote:
Originally posted by hangover
יש הרבה סרברים חינמיים שאתם יכולים לשבת עליהם

www.brinkster.com נותן ASP ו-mySQL

www.mycgiserver.com נותן Java/JSP

ויש מנוע חיפוש
http://www.findmyfreehost.com/


אנחנו מכירםי מעולה את השרתים האלו...

אנחנו צריכים

PHP + MySQl
אני מכיר רק אתר אחד נורמלי שתומך בזה + המ שאנחנו צריכים לאתר הספציפי שאנחנו רוצים לבנות

וזה
www.tripod.co.uk
הוא טחון, איטי וכו' וכו' וכ'


בנוגע למה יהיה באתר...
תגידו לנו אתם מה אתם רוצים לראות באתר...

בעיקרון לא אני, ולא ליאור היינו כאן שיזמתם את הרעיון הראשוני ל
ILTA
אז אנחנו לא יודעים מה רציתם שיהיה שם והכל

LioR
אוקיי אוקיי שניה!!!!!!!
אם כבר ופתחתנו את האתר + הפורום...
כל הקטע שנחזיק אותו ברמה שתיהיה פינה של טראנס נטו! ופינה של דיבורים דאחקות וכו'
כל הקטע של האתר הפורום או איך שלא תקראו לזה..
זה להקים עוד אתר כחול לבן
שיפנה אך ורק לישראלים אוהבי טראנס שיוכלו
לתרום לתת לאתר ובעצם לגדל שם קהילה בזכותינו החברה של
trance addict
עכשיו דברו
-CosmicFire-
איכסון תלוי כמה מגה אני יכול להשיג בזול :{
עיצוב אני יכול לנסות לבקש מחבר
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement