|
ILTA - נסיון נוסף להקמה ? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
לא נראה לי רעיון טוב לפתוח את האתר ואז לפרסם ולקשר את האנשים שבאים לשם לפורום שלנו כאן.
אנשים יכנסו לאתר לא כדי ללמוד ולהזדהות עם האהבה שלנו לטראנס אלא כדי למצוא שמות של טראקים חדשים להוריד.
ואנשים גם יתחילו להכנס לפורום כאן כדי למצוא טראקים חדשים ורק בשביל זה.
ככה המקום עלול להפוך לשכונה, כמו הפורומים של לילה ביו וכו.
לדעתי כדאי לפתוח באתר פורום נפרד, ולהשאיר את הקהילה שלנו כאן קטנה אייכותית ומצומצמת!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:crazy: :crazy: :crazy:
אהההההההההההההההה |
ואאאאללללה אחי רעיוןןןןןן בן זונההההה שוססס אתה אחיי
עם היית רץ לכנסת להיות שר אוצר הייתי מצביע לךךך ולא לביבי
בטח גם לגבי האוצר היית מביא רעיון כביר כזהה:) |
|
|
| DjChook |
אני עם מוש
בהצלחה :) |
|
|
| luckystrike |
בהצלחה ...
לא יודע אני כבר דיי מיואש היה פה נסיון גדול כבר לזה בעבר
וזה לא הלך ...
:(
שמה כבר ניסחנו והכנו מלא דברים שאפשר להשתמש בהם ...
עודד ? |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by luckystrike
בהצלחה ...
לא יודע אני כבר דיי מיואש היה פה נסיון גדול כבר לזה בעבר
וזה לא הלך ...
:(
שמה כבר ניסחנו והכנו מלא דברים שאפשר להשתמש בהם ...
עודד ? |
אתם התייאשתם אני עדיין לא
:D
אני כנראה יתפוס זמן ויתחיל יחד עם אליאור לחשוב איך
נעשה את זה
מי שמעוניין לעזור
yo welcome |
|
|
| oDrori |
סחטיין על היוזמה, אני לרשותכם בכתיבה תמיד... אני מקווה שהגוש היוזם המקורי עוד לא התייאש...
מורן?
ומראש אני רוצה להפציר בכם לתמוך באתר שיאזן קצת ברמת הפרסום של הטראנס למה כרגע הכל הולך למסחריות - דהיינו אתרים שעוסקים בטראנס עוסקים רק בפסיכודאלי או בקומרשל טראנס |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאאאללללה אחי רעיוןןןןןן בן זונההההה שוססס אתה אחיי
עם היית רץ לכנסת להיות שר אוצר הייתי מצביע לךךך ולא לביבי
בטח גם לגבי האוצר היית מביא רעיון כביר כזהה:) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
בן אדם אתה מסטוללללללללללללל רצח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:
נראה לי שתית יותר מדי צ'אי שמה בבובובובובלה
סטלן לגמרי אתה!!!
:stongue: |
|
|
| Dj-2TaLL |
אני לא רואה את זה קורה...
אני מזהה ומכיר את ההתלהבות והתקווה ליצור ולשנות את קהילת הטראנס בארץ
היום לפחות איזה 3 נסיונות שבהם היום הרבה דיבורים, ובשלישי קצת מעשים אבל לא מספיק...
[QUOTE="-CosmicFire-"]איכסון תלוי כמה מגה אני יכול להשיג בזול :{
עיצוב אני יכול לנסות לבקש מחבר [QUOTE]
יש\היה את אורן, נראה לי הוא מאוכזב כמוני :D :D :D |
|
|
| DjChook |
זה הכל שאלה כמה זמן יש לך להשקיע
ולרוב החבר'ה שביב כרגע אין
או צבא
או יא
או לא יודע מה |
|
|
| hangover |
| quote: | Originally posted by itamarsan
ואאאאללללה אחי רעיוןןןןןן בן זונההההה שוססס אתה אחיי
עם היית רץ לכנסת להיות שר אוצר הייתי מצביע לךךך ולא לביבי
בטח גם לגבי האוצר היית מביא רעיון כביר כזהה:) |
מה, אתה חבר מרכז הליכוד?
ממתי מצביעים לשר אוצר?!
:p |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by hangover
מה, אתה חבר מרכז הליכוד?
ממתי מצביעים לשר אוצר?!
:p |
חחחחחחחחחחח פשוט גמרת אותי :D |
|
|
| luckystrike |
הממממ
עודד אני כרגיל עם תקווה :)
אם צריך עזרה בכתיבה ובסגנונות וכל מה שדיברנו עליו אז אני בפנים
ולדעתי הניסוח שאז הכנו לפתיחה עדיין מצויין ... |
|
|
| LioR |
| quote: | Originally posted by luckystrike
הממממ
עודד אני כרגיל עם תקווה :)
אם צריך עזרה בכתיבה ובסגנונות וכל מה שדיברנו עליו אז אני בפנים
ולדעתי הניסוח שאז הכנו לפתיחה עדיין מצויין ... |
על מה אתה מדבר? |
|
|
|
|