return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ILTA - נסיון נוסף להקמה ? (pg. 3)
View this Thread in Original format
itamarsan
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
לא נראה לי רעיון טוב לפתוח את האתר ואז לפרסם ולקשר את האנשים שבאים לשם לפורום שלנו כאן.
אנשים יכנסו לאתר לא כדי ללמוד ולהזדהות עם האהבה שלנו לטראנס אלא כדי למצוא שמות של טראקים חדשים להוריד.
ואנשים גם יתחילו להכנס לפורום כאן כדי למצוא טראקים חדשים ורק בשביל זה.
ככה המקום עלול להפוך לשכונה, כמו הפורומים של לילה ביו וכו.

לדעתי כדאי לפתוח באתר פורום נפרד, ולהשאיר את הקהילה שלנו כאן קטנה אייכותית ומצומצמת!!!!
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
:crazy: :crazy: :crazy:

אהההההההההההההההה

ואאאאללללה אחי רעיוןןןןןן בן זונההההה שוססס אתה אחיי
עם היית רץ לכנסת להיות שר אוצר הייתי מצביע לךךך ולא לביבי
בטח גם לגבי האוצר היית מביא רעיון כביר כזהה:)
DjChook
אני עם מוש
בהצלחה :)
luckystrike
בהצלחה ...

לא יודע אני כבר דיי מיואש היה פה נסיון גדול כבר לזה בעבר
וזה לא הלך ...
:(


שמה כבר ניסחנו והכנו מלא דברים שאפשר להשתמש בהם ...

עודד ?
LioR
quote:
Originally posted by luckystrike
בהצלחה ...

לא יודע אני כבר דיי מיואש היה פה נסיון גדול כבר לזה בעבר
וזה לא הלך ...
:(


שמה כבר ניסחנו והכנו מלא דברים שאפשר להשתמש בהם ...

עודד ?

אתם התייאשתם אני עדיין לא
:D
אני כנראה יתפוס זמן ויתחיל יחד עם אליאור לחשוב איך
נעשה את זה
מי שמעוניין לעזור
yo welcome
oDrori
סחטיין על היוזמה, אני לרשותכם בכתיבה תמיד... אני מקווה שהגוש היוזם המקורי עוד לא התייאש...

מורן?


ומראש אני רוצה להפציר בכם לתמוך באתר שיאזן קצת ברמת הפרסום של הטראנס למה כרגע הכל הולך למסחריות - דהיינו אתרים שעוסקים בטראנס עוסקים רק בפסיכודאלי או בקומרשל טראנס
Flotser
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאאאללללה אחי רעיוןןןןןן בן זונההההה שוססס אתה אחיי
עם היית רץ לכנסת להיות שר אוצר הייתי מצביע לךךך ולא לביבי
בטח גם לגבי האוצר היית מביא רעיון כביר כזהה:)


חחחחחחחחחחחחחחחחחח
בן אדם אתה מסטוללללללללללללל רצח
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue:

נראה לי שתית יותר מדי צ'אי שמה בבובובובובלה
סטלן לגמרי אתה!!!
:stongue:
Dj-2TaLL
אני לא רואה את זה קורה...
אני מזהה ומכיר את ההתלהבות והתקווה ליצור ולשנות את קהילת הטראנס בארץ
היום לפחות איזה 3 נסיונות שבהם היום הרבה דיבורים, ובשלישי קצת מעשים אבל לא מספיק...

[QUOTE="-CosmicFire-"]איכסון תלוי כמה מגה אני יכול להשיג בזול :{
עיצוב אני יכול לנסות לבקש מחבר [QUOTE]

יש\היה את אורן, נראה לי הוא מאוכזב כמוני :D :D :D
DjChook
זה הכל שאלה כמה זמן יש לך להשקיע

ולרוב החבר'ה שביב כרגע אין

או צבא
או יא

או לא יודע מה
hangover
quote:
Originally posted by itamarsan
ואאאאללללה אחי רעיוןןןןןן בן זונההההה שוססס אתה אחיי
עם היית רץ לכנסת להיות שר אוצר הייתי מצביע לךךך ולא לביבי
בטח גם לגבי האוצר היית מביא רעיון כביר כזהה:)


מה, אתה חבר מרכז הליכוד?
ממתי מצביעים לשר אוצר?!
:p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by hangover
מה, אתה חבר מרכז הליכוד?
ממתי מצביעים לשר אוצר?!
:p


חחחחחחחחחחח פשוט גמרת אותי :D

luckystrike
הממממ
עודד אני כרגיל עם תקווה :)

אם צריך עזרה בכתיבה ובסגנונות וכל מה שדיברנו עליו אז אני בפנים

ולדעתי הניסוח שאז הכנו לפתיחה עדיין מצויין ...
LioR
quote:
Originally posted by luckystrike
הממממ
עודד אני כרגיל עם תקווה :)

אם צריך עזרה בכתיבה ובסגנונות וכל מה שדיברנו עליו אז אני בפנים

ולדעתי הניסוח שאז הכנו לפתיחה עדיין מצויין ...

על מה אתה מדבר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement