return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
איזה אשך אצלכם יותר נמוך?? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Flotser
הרגע בדקתי
ואצלי האשך השמאלי יותר נמוך

אני מניח שאין לי שום בעיה שמה,
כי בדקו אותי בצבא, פעמייים...

זיו...
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
:rolleyes:

וואי צריך להיות ממש ממש מסטול כדי לפתוח טרד כזה


חחחחחחחחחחח
איך ידעת?
אני משועמם רצח!!!
טוב אני הולך לישון..... נראה לי עדיף.......

quote:
Originally posted by Rising
חחח אתה יכול לענות בשביל טלי על השאלה הזאת?:conf:


wouldn't you like to know ;)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מעדיף לתת לה את הכבוד
Flotser
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
wouldn't you like to know ;)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מעדיף לתת לה את הכבוד


אצלי זה השמאלי יותר נמוך....
Hell_Copter
אצלי זה גם השמאלי יותר נמוך...
אבל תעזוב אותי סוטה#@$%!#$^@#~!@!~@ :whip:
Sniper
אורן מה ניסגר איתך בן אדם
?!@
#

מה השאלה הזו?!
MASTERsplinter
מוזר..
:conf:
MoSH_MaN
אין לך מה לעשות אה?

מזל שאני בקושי כאן
DjChook
לא פייר לי יש רק אחד :(

וטלי, זה עובדה שהשדיים של בנות לא סימטריים :)
ככה ש.....

בכל מקרה, מוזרים
אני לא פה תקופה קצרה ואתם קורסים ?
Rising
quote:
Originally posted by DjChook
בכל מקרה, מוזרים
אני לא פה תקופה קצרה ואתם קורסים ?


באמת... מה נסגר איתך? איפה אתה?
TinkerbeL
הלו הלו השיחה פה היא על האשכים שלכם
לא על החזה שלי!!!
:o

HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by TinkerbeL
הלו הלו השיחה פה היא על האשכים שלכם
לא על החזה שלי!!!
:o


חחחחחחחחחחחחחחח
את כתבת בטרד, את הצטרפת לסקר
חחחחחחחחחחחחחחחח


אגב, מי שם "תעזוב אותי סוטה"??? טלי אני בטוח שסימנה את זה אבל מי עוד??
Tarantula
חחחחחחחחחח

כן, יופי, ואתם עוד אומרים שאני סוטה:crazy:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement