|
איזה אשך אצלכם יותר נמוך?? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
הרגע בדקתי
ואצלי האשך השמאלי יותר נמוך
אני מניח שאין לי שום בעיה שמה,
כי בדקו אותי בצבא, פעמייים...
זיו... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
:rolleyes:
וואי צריך להיות ממש ממש מסטול כדי לפתוח טרד כזה |
חחחחחחחחחחח
איך ידעת?
אני משועמם רצח!!!
טוב אני הולך לישון..... נראה לי עדיף.......
| quote: | Originally posted by Rising
חחח אתה יכול לענות בשביל טלי על השאלה הזאת?:conf: |
wouldn't you like to know ;)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מעדיף לתת לה את הכבוד |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
wouldn't you like to know ;)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אני מעדיף לתת לה את הכבוד |
אצלי זה השמאלי יותר נמוך.... |
|
|
| Hell_Copter |
אצלי זה גם השמאלי יותר נמוך...
אבל תעזוב אותי סוטה#@$%!#$^@#~!@!~@ :whip: |
|
|
| Sniper |
אורן מה ניסגר איתך בן אדם
?!@
#
מה השאלה הזו?! |
|
|
| MASTERsplinter |
מוזר..
:conf: |
|
|
| MoSH_MaN |
אין לך מה לעשות אה?
מזל שאני בקושי כאן |
|
|
| DjChook |
לא פייר לי יש רק אחד :(
וטלי, זה עובדה שהשדיים של בנות לא סימטריים :)
ככה ש.....
בכל מקרה, מוזרים
אני לא פה תקופה קצרה ואתם קורסים ? |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
בכל מקרה, מוזרים
אני לא פה תקופה קצרה ואתם קורסים ? |
באמת... מה נסגר איתך? איפה אתה? |
|
|
| TinkerbeL |
הלו הלו השיחה פה היא על האשכים שלכם
לא על החזה שלי!!!
:o |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
הלו הלו השיחה פה היא על האשכים שלכם
לא על החזה שלי!!!
:o |
חחחחחחחחחחחחחחח
את כתבת בטרד, את הצטרפת לסקר
חחחחחחחחחחחחחחחח
אגב, מי שם "תעזוב אותי סוטה"??? טלי אני בטוח שסימנה את זה אבל מי עוד?? |
|
|
| Tarantula |
חחחחחחחחחח
כן, יופי, ואתם עוד אומרים שאני סוטה:crazy: |
|
|
|
|