|
איזה אשך אצלכם יותר נמוך?? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MASTERsplinter |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
אגב, מי שם "תעזוב אותי סוטה"??? טלי אני בטוח שסימנה את זה אבל מי עוד?? |
אני.. |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
את כתבת בטרד, את הצטרפת לסקר
חחחחחחחחחחחחחחחח
אגב, מי שם "תעזוב אותי סוטה"??? טלי אני בטוח שסימנה את זה אבל מי עוד?? |
מה אתה מסתכל עלי!!!!!?!?!
אני לא סימנתי כלום........ |
|
|
| Shahar |
אויש נו למה להעתיק ממני
עשיתי סקר כזה כבר מזמן.... :D |
|
|
| LioR |
איזה שאלה מגעילה!!!
מה עם אילו שיש להם רק אחד
:whip:
זה כמו שתיהיה בלי יד ומישהו
יבוא ויגיד לך למחוא כפיים... |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
לא פייר לי יש רק אחד :(
|
מה???
ת'בא לשגע אותי? |
|
|
| DjChook |
אורן למה אתה ככ רוצה שיהיה לי שניים ?
:)
אני שמתי, סוטה !
וטלי, לא דיברתי על שלך, למרות שלפי השמועות הם יפים מאד
דיברתי על שדיים בכלליות |
|
|
| NaOren |
מת עליך אחי
בכל מצב |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by DjChook
וטלי, לא דיברתי על שלך, למרות שלפי השמועות הם יפים מאד
דיברתי על שדיים בכלליות |
אני לא יגיב........
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by LioR
זה כמו שתיהיה בלי יד ומישהו
יבוא ויגיד לך למחוא כפיים... |
אז תעשה כמו וויל סמית'... המבין יבין :) |
|
|
| -CosmicFire- |
ת'אמת אף פעם לא בדקי אבל הצבעי ל:
"תעזוב אותי סוטה"
:} |
|
|
| Shahar |
| © הסקר הזה היה רעיון שלי! © |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Shahar
© הסקר הזה היה רעיון שלי! © |
אממממ....... אני חשבתי עליו לבד..... אז איך זה רעיון שלך?
בכל מקרה, אם זה רעיון שלך אז אתה הסוטה פה :rolleyes: |
|
|
|
|