return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
איזה אשך אצלכם יותר נמוך?? (pg. 3)
View this Thread in Original format
MASTERsplinter
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC


אגב, מי שם "תעזוב אותי סוטה"??? טלי אני בטוח שסימנה את זה אבל מי עוד??


אני..
TinkerbeL
quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
חחחחחחחחחחחחחחח
את כתבת בטרד, את הצטרפת לסקר
חחחחחחחחחחחחחחחח


אגב, מי שם "תעזוב אותי סוטה"??? טלי אני בטוח שסימנה את זה אבל מי עוד??


מה אתה מסתכל עלי!!!!!?!?!

אני לא סימנתי כלום........
Shahar
אויש נו למה להעתיק ממני
עשיתי סקר כזה כבר מזמן.... :D
LioR
איזה שאלה מגעילה!!!
מה עם אילו שיש להם רק אחד
:whip:


זה כמו שתיהיה בלי יד ומישהו
יבוא ויגיד לך למחוא כפיים...
NaOren
quote:
Originally posted by DjChook
לא פייר לי יש רק אחד :(



מה???
ת'בא לשגע אותי?
DjChook
אורן למה אתה ככ רוצה שיהיה לי שניים ?

:)


אני שמתי, סוטה !

וטלי, לא דיברתי על שלך, למרות שלפי השמועות הם יפים מאד

דיברתי על שדיים בכלליות
NaOren
מת עליך אחי
בכל מצב
TinkerbeL
quote:
Originally posted by DjChook


וטלי, לא דיברתי על שלך, למרות שלפי השמועות הם יפים מאד

דיברתי על שדיים בכלליות

אני לא יגיב........
:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by LioR
זה כמו שתיהיה בלי יד ומישהו
יבוא ויגיד לך למחוא כפיים...


אז תעשה כמו וויל סמית'... המבין יבין :)
-CosmicFire-
ת'אמת אף פעם לא בדקי אבל הצבעי ל:
"תעזוב אותי סוטה"
:}

Shahar
© הסקר הזה היה רעיון שלי! ©
HyPeRSoNiC
quote:
Originally posted by Shahar
© הסקר הזה היה רעיון שלי! ©


אממממ....... אני חשבתי עליו לבד..... אז איך זה רעיון שלך?

בכל מקרה, אם זה רעיון שלך אז אתה הסוטה פה :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement