return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Beste Faithless - come in one rmx??
View this Thread in Original format
Henkie_henk
Jaja .. t gaat hier zowaar nog over trance ook :D

Weet iemand de beste (en vooral hardste) mix van die nieuwe van faithless??

ThankZ peepZ

~viva hollanda~
torontotrance
rollo and sister bliss mix is dat best
Ding Chavez
Ik ken die hele plaat nie, Faithless - Come in one....
Een goeie tip is inderdaad de Rollo & Sister Bliss remix van Faithless - We Come 1, maar ik zal wel eens op morpheus gaan zoeken naar Come in One want misschien is dat ook wel een hele goeie plaat ;)


j/k m8y :D
Henkie_henk
Thankz torontotrance!
&
Thankz mr smartass

Weet je wel hoe moeilijk het is om helemaal je eigen mixje van faithless op te zoeken voor de goeie titel?

Hijs trouwens overal te vinden hoor "come in one" :D
TranceFool
De Dave Clarke mix is FLINK STAMPEN!!!!!:D :D :D
moogwai
Deze vind ik de beste:
Faithless - We Come 1 (Rollo And Sister Bliss Remix)

Ik hoorde deze plaat voor het eerst toen Ferry Corsten 'm draaiden op Massive.. geweldig nummer :)

Ook de Pierre Hiver And M Hammer Mix vind ik wel goed.. de andere mixes ken ik nog niet :(
Henkie_henk
quote:
Originally posted by TranceFool
De Dave Clarke mix is FLINK STAMPEN!!!!!:D :D :D


Eh ik mis dat "stampen" denk ik.. k vind em aardig mellow en t duurt 4 uur voordat je eindelijk wat meer hoort dan een beat :D

Voor de rest thankz voor de suggestie (zonder sarcasme)

Keep it cool...

L@terZ
Remy D
quote:
Originally posted by torontotrance
rollo and sister bliss mix is dat best

Same for me :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Henkie_henk


Eh ik mis dat "stampen" denk ik.. k vind em aardig mellow en t duurt 4 uur voordat je eindelijk wat meer hoort dan een beat :D

Voor de rest thankz voor de suggestie (zonder sarcasme)

Keep it cool...

L@terZ

Als je em op een paar flinke boksen zet vind ik em toch wel aardig knallen!!!!!:D
Gekhous
ik vind die melodie zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!

maar in die mix hier op de site komt ie helemaal niet voor!!!

Henkie goos, ken jij m ff dooricqen naar me?? :)

Gekhous
quote:
Originally posted by Gekhous
ik vind die melodie zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!

maar in die mix hier op de site komt ie helemaal niet voor!!!

Henkie goos, ken jij m ff dooricqen naar me?? :)


iemand anders mag natuurlijk ook: 33485984
Henkie_henk
Welke bedoel je gekhous?

die van rollo of van dave clark..?

enneh nu ben ik ff bezig met pubje bouwe :D
anderse upload ik helemaal met 0k.. en das ook zo wat :D

Algemeen belang gaat voor he.. want als je kijkt naar de nieuwe management theorien.. (damn wat zuigt mijn school zwaar)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement