|
Beste Faithless - come in one rmx??
|
View this Thread in Original format
| Henkie_henk |
Jaja .. t gaat hier zowaar nog over trance ook :D
Weet iemand de beste (en vooral hardste) mix van die nieuwe van faithless??
ThankZ peepZ
~viva hollanda~ |
|
|
| torontotrance |
| rollo and sister bliss mix is dat best |
|
|
| Ding Chavez |
Ik ken die hele plaat nie, Faithless - Come in one....
Een goeie tip is inderdaad de Rollo & Sister Bliss remix van Faithless - We Come 1, maar ik zal wel eens op morpheus gaan zoeken naar Come in One want misschien is dat ook wel een hele goeie plaat ;)
j/k m8y :D |
|
|
| Henkie_henk |
Thankz torontotrance!
&
Thankz mr smartass
Weet je wel hoe moeilijk het is om helemaal je eigen mixje van faithless op te zoeken voor de goeie titel?
Hijs trouwens overal te vinden hoor "come in one" :D |
|
|
| TranceFool |
| De Dave Clarke mix is FLINK STAMPEN!!!!!:D :D :D |
|
|
| moogwai |
Deze vind ik de beste:
Faithless - We Come 1 (Rollo And Sister Bliss Remix)
Ik hoorde deze plaat voor het eerst toen Ferry Corsten 'm draaiden op Massive.. geweldig nummer :)
Ook de Pierre Hiver And M Hammer Mix vind ik wel goed.. de andere mixes ken ik nog niet :( |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
De Dave Clarke mix is FLINK STAMPEN!!!!!:D :D :D |
Eh ik mis dat "stampen" denk ik.. k vind em aardig mellow en t duurt 4 uur voordat je eindelijk wat meer hoort dan een beat :D
Voor de rest thankz voor de suggestie (zonder sarcasme)
Keep it cool...
L@terZ |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by torontotrance
rollo and sister bliss mix is dat best |
Same for me :D |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Eh ik mis dat "stampen" denk ik.. k vind em aardig mellow en t duurt 4 uur voordat je eindelijk wat meer hoort dan een beat :D
Voor de rest thankz voor de suggestie (zonder sarcasme)
Keep it cool...
L@terZ |
Als je em op een paar flinke boksen zet vind ik em toch wel aardig knallen!!!!!:D |
|
|
| Gekhous |
ik vind die melodie zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!
maar in die mix hier op de site komt ie helemaal niet voor!!!
Henkie goos, ken jij m ff dooricqen naar me?? :) |
|
|
| Gekhous |
| quote: | Originally posted by Gekhous
ik vind die melodie zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo vet!!!!!
maar in die mix hier op de site komt ie helemaal niet voor!!!
Henkie goos, ken jij m ff dooricqen naar me?? :) |
iemand anders mag natuurlijk ook: 33485984 |
|
|
| Henkie_henk |
Welke bedoel je gekhous?
die van rollo of van dave clark..?
enneh nu ben ik ff bezig met pubje bouwe :D
anderse upload ik helemaal met 0k.. en das ook zo wat :D
Algemeen belang gaat voor he.. want als je kijkt naar de nieuwe management theorien.. (damn wat zuigt mijn school zwaar) |
|
|
|
|