return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 
Hoi people, check mijn eigen mix!! :-) (pg. 2)
View this Thread in Original format
blighty
Hi all,

2 Sander:

Het klopt, het zijn voornamelijk stevige platen inderdaad, maar ik heb meer stijlen waar ik van hou. Vooral Epic en Vocal trance vind ik erg mooi. Innocente is me toch een plaat, daar kun je echt tranen van in je ogen krijgen,..bij wijze van spreken:D Deze mix is dus gewoon voor als ik in een "Beuk"-stemming ben:)

2 the rest:

Hey mensen, enorm bedankt voor de feedback tot nu toe. Ik hoop dat de mix jullie bevalt!!

2 Killswitch:

Welkom op dit forum. Ik weet zeker dat je je zult vermaken!!! Vooral op het Holland forum en Music Discussion is veel leuke informatie te vinden,.

Greetings,
Blighty
Bouma-Bros
quote:
Deze mix is dus gewoon voor als ik in een "Beuk"-stemming ben


Ben erg benieuwd naar een mixje voor als je in een 'love'-stemming:) bent...grote kans dat ik em dan ga downloaden..!
Jesse
quote:
Originally posted by Bouma-Bros
Ultra Vibe - Choose freedom....SUPERPLAAT!!
Jammer dat deze niet te downloaden is :(


Euh dat is die wel hoor, ik heb m ergens gedownload, volgens mij op Shadow Zone (beam.to/shadow-zone) of beam.to/technodron

Als je goed zoekt is alles te vinden :D
Optimus Trance
ja, je tracklist ziet er wel relaxed uit, ja...ik ga m vanavond ff dowwnen:D:D:D

enne...KillSwitch:welkom bij TrancEaddict trouwens

beukstemming??? das toch tzelfde als lovestemming????HAHAHAHA:p:p:p
Remy D
Het is zeker wel een strak setje. :D Ik heb hem met plezier geluisterd. :)
Bouma-Bros
quote:
Euh dat is die wel hoor, ik heb m ergens gedownload, volgens mij op Shadow Zone (beam.to/shadow-zone) of beam.to/technodron


Die track die heb ik wel, ik had het eigenlijk over die set in z'n geheel, maar in ieder geval bedankt!
Blik
Blighty ik vind jouw mix iets te hard, niet echt mijn stijl

maar die van Ding Chavez ziet er tof uit, ik hoop dat je hem ergens kunt uppen een keertje
ChooChoo
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Je tracklist ziet er veelbelovend uit, zal hem eens downen en zegfgen wat ik ervan vind.
Ik heb er laatst ook eentje afgemaakt, staat helaas nog niet online, maar ik zal hem wel in een myplay zetten.'
Tracklist:
01 Tiësto - Flight 643 (Jaimy & Kenny D Remix)
02 Faithless - We Come One (Rollo & Sister Bliss Remix)
03 Utah Saints - Lost Vagueness (Oliver Lieb Remix)
04 Dj Dazzle & Cor Fijneman - Twisted
05 Mario Lopez - Blind (Cj Stone meets Mr Philips Remix)
06 Dumonde - Never Look Back (Original Mix)
07 Jimmy Goldschmitz - Horizon (Peter Luts Remix)
08 Radiohead - Street Spirit (Paul Oakenfold Remix)
09 Citizen Caned - The Journey (Original Mix)
10 Dj Tandu - Running (Tandu McLoud Remix)
11 Perpetuous Dreamer - The Sound of Goodbey (Promo A1)
12 Ralphie B - Massive
13 Signum - Solar Level (Original Mix)
14 Clint Fabian & Dj R Kay - Panorama (A1 Mix)
15 Moogwai - Labyrinth (Part 2)
16 Ultra Vibe - Choose Freedom (Original Mix)


He, Ding .. de tracklist ziet er goed uit. Maar heb je dit met vinyl's gemixed of met mp3? Want hoe kom je aan radiohead - street spirit als met vinyls draait?!! As dat zo is dan.. waar heb je m gehaald of besteld;) En ralphie b - massive ?
In ieder geval keep up the good work!

Mazzel
- ChooChoo
Ding Chavez
Hehe, nee het is inderdaad niet met Vinyl gedaan, want dan had ik die platen er niet op kunnen zetten. Ik heb hem met WAV's gemixed met het programma ACID van Sonic Foundry.
Omdat jullie er zo te zien wel een beetje interesse in hebben ben ik hem nu in stukjes aan het hakken en zal ik hem uppen naar een myplay locker. Als je hem dan gedowned hebt gewoon ff met HjSplit of MP3Cutter weer aan elkar plakken.

Greetz, DC

De locker info volgt soon.
ChooChoo
Ik dacht al:D
Maar ondanks dat ik maar n ISDN verbinding heb, zal ik m proberen te downen, als de info komt.

Mazzel
-ChooChoo

KillSwitch
Ik heb de Ultravibe - Choose Freedom gewoon van NAPSTER!
Wel een relax nummer maar ik weet dan nie of het wel de goeie is hehe

Al die welkom dingen haha jullie zijn echt wel relaxt voel me al helemaal home! hehe
THX !
Bellie
Huh???
Waarom vind iedereen dat het lekker gemixed is???
Het zijn idd wel hele lekkere platen maar het mixen.........
Het is geeneens mixen.Je laat het plaatje zo goed als aflopen en dan laat je zachtjes de volgende plaat opkomen.De tellen kloppen niet.Je gooit de plaat er gewoon maar in.Tel je wel???Probeer altijd de plaat op de 1ste tel er weer in te gooien en niet op de 2de of 3de.Niets bijzonders in mijn ogen.

P.s. Ik probeer geen kapsones te hebben ofzo.Ik geef gewoon mn eerlijke mening. ;)

GREETZ!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement