|
Hoi people, check mijn eigen mix!! :-) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Boss |
Nee, je hebt gelijk bellie, er wordt hier helemaal nix gemixt.. Ik heb 'm nog niet helemaal geluisterd, maar oliver lieb is er idd schandalig aan 'vastgeplakt'. :confused:
De tracklist is wel aardig gekozen, tho... |
|
|
| Boss |
| Eej, Bellie, valt me ff op.... die status van jou (dat wat onder je naam staat, dus..) moet dat niet TrancEaddict for liFe zijn?? :p Of is dat een of andere zneaky woordspeling??? :eek: |
|
|
| Ding Chavez |
Dan wil ik niet opscheppen, maar dat doe ik dus wel :)
Tip voor Blighty dan: Dance/Trance/House etc is altijd 4-kwarts maat, dus vanaf het begin of na iedere pauze gewoon met de bass mee steeds tot 8 tellen, dan zit je altijd goed ;) |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
, dus vanaf het begin of na iedere pauze gewoon met de bass mee steeds tot 8 tellen, dan zit je altijd goed ;) |
4 is al meer dan genoeg hoor :D
GREETZ!! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by Boss
Eej, Bellie, valt me ff op.... die status van jou (dat wat onder je naam staat, dus..) moet dat niet TrancEaddict for liFe zijn?? :p Of is dat een of andere zneaky woordspeling??? :eek: |
hehehehe.We hebben weer iemand hier die HEEL scherp is :D
verander het gelijk jongen.;)
GREETZ!! |
|
|
| M5 |
| quote: | Originally posted by Boss
Eej, Bellie, valt me ff op.... die status van jou (dat wat onder je naam staat, dus..) moet dat niet TrancEaddict for liFe zijn?? :p Of is dat een of andere zneaky woordspeling??? :eek: |
i'm M5 a.k.a. THA BEATFREAK !!! ;) :D |
|
|
| Boss |
| quote: | Originally posted by Bellie
hehehehe.We hebben weer iemand hier die HEEL scherp is :D
verander het gelijk jongen.;)
GREETZ!! |
Hehe, weet ik... :D
Xie dat je ook 'n nieuwe sig hebt.. Ziet er erg goed uit :) |
|
|
| Bellie |
Hihihi :)
ja die sig vind ik echt master!!Thnx :D
GREETZ!! |
|
|
| Dj Lex |
| Ja coole sig Bellie. |
|
|
| blighty |
Hoi all,
Ik gooi hem (eenmaal) even naar boven voor de anderen,..
Greetz,
Blighty |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by blighty
Hoi all,
Ik gooi hem (eenmaal) even naar boven voor de anderen,..
Greetz,
Blighty |
ik heb hem niet gedownload hoor... (beetje langzame internet verbinding!) maar heb je met mp3tjes of echt met platen gemixed??? (uit nieuwsgierigheid) |
|
|
| blighty |
Hi,
Dit is gemixed met Mp3-files,...heb namelijk geen tafels en dergelijke:(
Greetz,
Blighty |
|
|
|
|