return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 
Hoi people, check mijn eigen mix!! :-) (pg. 3)
View this Thread in Original format
Boss
Nee, je hebt gelijk bellie, er wordt hier helemaal nix gemixt.. Ik heb 'm nog niet helemaal geluisterd, maar oliver lieb is er idd schandalig aan 'vastgeplakt'. :confused:
De tracklist is wel aardig gekozen, tho...
Boss
Eej, Bellie, valt me ff op.... die status van jou (dat wat onder je naam staat, dus..) moet dat niet TrancEaddict for liFe zijn?? :p Of is dat een of andere zneaky woordspeling??? :eek:
Ding Chavez
Dan wil ik niet opscheppen, maar dat doe ik dus wel :)
Tip voor Blighty dan: Dance/Trance/House etc is altijd 4-kwarts maat, dus vanaf het begin of na iedere pauze gewoon met de bass mee steeds tot 8 tellen, dan zit je altijd goed ;)
Bellie
quote:
Originally posted by Ding Chavez
, dus vanaf het begin of na iedere pauze gewoon met de bass mee steeds tot 8 tellen, dan zit je altijd goed ;)


4 is al meer dan genoeg hoor :D

GREETZ!!
Bellie
quote:
Originally posted by Boss
Eej, Bellie, valt me ff op.... die status van jou (dat wat onder je naam staat, dus..) moet dat niet TrancEaddict for liFe zijn?? :p Of is dat een of andere zneaky woordspeling??? :eek:


hehehehe.We hebben weer iemand hier die HEEL scherp is :D
verander het gelijk jongen.;)

GREETZ!!
M5
quote:
Originally posted by Boss
Eej, Bellie, valt me ff op.... die status van jou (dat wat onder je naam staat, dus..) moet dat niet TrancEaddict for liFe zijn?? :p Of is dat een of andere zneaky woordspeling??? :eek:


i'm M5 a.k.a. THA BEATFREAK !!! ;) :D
Boss
quote:
Originally posted by Bellie


hehehehe.We hebben weer iemand hier die HEEL scherp is :D
verander het gelijk jongen.;)

GREETZ!!


Hehe, weet ik... :D
Xie dat je ook 'n nieuwe sig hebt.. Ziet er erg goed uit :)
Bellie
Hihihi :)

ja die sig vind ik echt master!!Thnx :D

GREETZ!!
Dj Lex
Ja coole sig Bellie.
blighty
Hoi all,

Ik gooi hem (eenmaal) even naar boven voor de anderen,..

Greetz,
Blighty

Jukx
quote:
Originally posted by blighty
Hoi all,

Ik gooi hem (eenmaal) even naar boven voor de anderen,..

Greetz,
Blighty


ik heb hem niet gedownload hoor... (beetje langzame internet verbinding!) maar heb je met mp3tjes of echt met platen gemixed??? (uit nieuwsgierigheid)
blighty
Hi,

Dit is gemixed met Mp3-files,...heb namelijk geen tafels en dergelijke:(

Greetz,
Blighty
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 
Privacy Statement