|
System F Feat. Armin van Buuren - Exhale [Mijn Videoclip]
|
View this Thread in Original format
| TimeportE |
okay, ik had et al tegen paar lui op TiC gezegt dat ik bezig was een videoclip te maken voor mijn studie, hijs nu af en ben der best tevreden over, tango zei dat ie redelijk hard aan je comp trok dus zie maar :D
System F Feat. Armin van Buuren - Exhale (54 mb)
de originele clip was super dus daar kan ik niet overheen maar ja.. :)
ps. je moet wel divx hebben zo heb ik em iig gecodeerd (hij was eerst 746 mb) |
|
|
| Flipper01 |
Gaaf man!!
Ik ben heel benieuwd, ik ben hem nu aan het downloaden! :D |
|
|
| Cosmic Guy |
Ik ook, duurt nog wel 2 uur
edit: Grr, mislukt. Na ja, opnieuw dan maar |
|
|
| total woot |
| nog 12 mins ben benieuwd... |
|
|
| mantisnl |
nogal vaag, het beeld staat heel erg lang stil steeds, en dan komt er weer n ander "shot"
dit zal toch wel niet zo bedoeld zijn of wel?
hmm, zal wel wat aan de hand zijn met die divx codec ofzo:( |
|
|
| total woot |
denk t niet, heb t zelfde "probleem" daarnaast loopt de clip nog iets van 15 sec. door, nadat de muziek al is afgelopen, hoort dat ook?
leip gedaan trouwens :p
Grtz
WooT |
|
|
| TimeportE |
mmmm... wat? das niet de bedoeling zeg maar.. :s
anders probeer eens www.divx.com ofzo?? dis kut :( |
|
|
| Blik |
bij mij deed die het prima hoor, best leuk gedaan, van wie zijn die motoren?
dat kung-fu/karate gedeelte op het einde is wel een beetje nep :) |
|
|
| mantisnl |
khad die divx al gedownload voordat ik m speelde, want ik had m nog niet geinstalleerd
mja, zal wel aan deze trage pc liggen dan:rolleyes:
anywayz, van wat ik gezien heb ziet t er best leuk uit:) |
|
|
| moogwai |
| Ik ben beniewd... nog maar 10% binnen |
|
|
| Ding Chavez |
Hehe leuk gedaan hoor :) ik had trouwens nergens last van met terugkijken.
Dat kung fu gedeelte is idd een beetje neep, had je misschien een andere camera hoek moeten nemen, dan leek het misschien nog offie em raakte ;) Die lui die net de trein missen is daarentegen wel weer grappig om te zien :D
Ook sluiten de beelden vaak goed aan op de muziek, maar hadden natuurlijk niet minder hoeven verwachten van een TA :p
GreetZ, DC |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Ding Chavez
Die lui die net de trein missen is daarentegen wel weer grappig om te zien :D |
het leuke was, ze missen idd de trein maar proberen nog wel de deur open te trekken, dat lukt ze ook nog bijna maar trekken dan de klink eraf :D:D (maar dat zei je dus niet door versnelling :)) |
|
|
|
|