return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Armins album
View this Thread in Original format
DJ Bazz
quote:

Dear Fans/friends,

Thanks for surfing by on this website.

June 16th will be the releasedate of my first solo artistalbum. Finally, after one year of hard work, the album is ready. It was a great honour to work with gifted artists like Victoria Horn, Ray Wilson, Justine Suissa, Ferry Corsten, Airwave and Jacqueline and Annelies from Krezip...

Be sure to check back here in the next few weeks. This site will get a major change. We're ready for summer 2003!

Armin van Buuren


ik weet niet hoe lang het al op de site van hem staat, maar ik vind het toch ff waard hier te posten.
zelf ben ik heel erg benieuwd naar dit album, vooral naar de samenwerking met de dames van Krezip. ik vraag me ook af welke nrz er op zullen komen. Sunburn, yet another day, sunspot en verder....:conf:
MarkzMan_X
Dit wordt echt het album van het jaar.
Het gaat overigens "76" heten, naar het geboortejaar van onze vriend uit Leiden (hij is geboren op 10 dec. 76 - zo even uit m'n hoofd :D).
kreischer2000
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Dit wordt echt het album van het jaar.
Het gaat overigens "76" heten, naar het geboortejaar van onze vriend uit Leiden (hij is geboren op 10 dec. 76 - zo even uit m'n hoofd :D).


grappig ik ben ook op 10 dec jarig ghehehe:D
eieregooie
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Dit wordt echt het album van het jaar.

Zou ut? Kvon die Song For The Ocean beetje tegenvallen eigenlijk...

Maar ben dan idd wel weer benieuwd naar de samenwerking met Krezip :)
Robert
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Dit wordt echt het album van het jaar.
Het gaat overigens "76" heten, naar het geboortejaar van onze vriend uit Leiden (hij is geboren op 10 dec. 76 - zo even uit m'n hoofd :D).


hij is de 25e jarig
kreischer2000
quote:
Originally posted by Robert
hij is de 25e jarig


damn dan issie niet tegelijk met mij jarig:( :p
TimeportE
quote:
Originally posted by kreischer2000
damn dan issie niet tegelijk met mij jarig:( :p

dikke boeie..
kreischer2000
quote:
Originally posted by TimeportE
dikke boeie..


stond niet voor niets een smilie maar goed.

ik kijk wel uit naar dit album en ik hoop dat het hele versies worden en geen radio edits! en een vinyl versie zou ook wel leuk zijn(Communication dan eindelijk:D )
Nielz
Volledige versies zijn zinloos op een album, niemand zit te wachten op kale intro's van 1 tot 2 minuten. Daarvoor is vinyl uitgevonden!
Chicane
Vandaag in ASOT part 2 is een exclusieve album track gemixt, weet niet welke, lees ik vanzelf wel als de tracklist op me email deurmat valt :D

DJ_Siesta
uhhh, precious ofzo

kippevel plaatje! schitterend werk
dj_spare
precious AKA persecution (van die album sampler voor de l33t l33chers...) echt een ownage track!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement