return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
שילכו להזדיין (pg. 2)
View this Thread in Original format
Scorchio
לך תזדיין ואני 97 כמו מניאק
-CosmicFire-
חחח
45 לאן העולם מדרדר :{
תמיד רציתי קורס טייס וגם אבא שלי רצה שאני ילך לשם (הוא מאמן טייסים משהו כזה לא יודע הוא ביל האוויר משהו)
אבל יש לי משקפיים מזדיינות ותמיד מאז שהיה לי אותם שנראתי אותם :{
אין לי בעיות רפואיות אין לי אלרגיות ואין לי שום חרא רק המשקפיים
נראה לאן אני יגיע בצבא..
נקווה לקרבי לפחות משהו..

אם לא אני ילך למבחנים ליחידת מחשבים
Narcotic Mind
כמעט כל האנשים שאני מכיר בקרבי אמרו לי שאני יגיד תודה על הפרופיל הגובניקי (64) וישתוק

בהתחלה גם אני לא הייתי בטוח מה אני רוצה אבל עכשיו כשאני חושב על זה אני מרוצה
NyKoN
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
כמעט כל האנשים שאני מכיר בקרבי אמרו לי שאני יגיד תודה על הפרופיל הגובניקי (64) וישתוק

בהתחלה גם אני לא הייתי בטוח מה אני רוצה אבל עכשיו כשאני חושב על זה אני מרוצה


גם אח שלי אומר את זה כל הזמן לבן דוד שלי
הוא גם אומר שאח"כ במילואים להיות ג'ובניק הרבה יותר משתלם

אבל אין את החוויות והכיף והצחוקים של קרבי בג'ובניק
גם אין את הרספקט
MoSH_MaN
יש לי מחלת עור שבעיקרון מורידה ל72
אבל בגלל שאני כאילו עושה טיפול קבוע אז הוארידו לי ל45


עכשיו ב72 הייתי עדיין יכולי קרבי ויכלתי ללכת אחר כך להגיד נגיד על ריטלין ולוהירד ל64

עכשיו 64 אני יכול לעשות קורסים ועם קבא טוב אני יתקמבן ויהיה לי דברים טובים

אבל אם אתה צודק ירון ויהיה לי קבא גבוה אז כן יהיה לי קורסים אז יכול להיות לא רע

ומה עושים במש"ק

אז נכון לסיירת מטכ"ל אני כבר לא יגיע.......
Sniper
איך הייתי מחליף אותך
אני עם פרופיל 97
היה לי רעיון לא מזמן על עתודה
ואמרתי שאני מוותר על מיקצוע וזה
והבני זונות האלה עושים לי

"אם תלא תלך לימצקוע אתה הולך לקרבי וזה לא מענין אף אחד לאן תרוצה או מה שתירצה"


בעעעעעעעעעעעעעעע
DjChook
מוש נראה לי שהתכוונת
מה עושים בשקם

למה משק זה מפקד שאינו קצין, ואין לי מושג למה דחפת את זה חחח


בכל מקרה, לי כרגע יש 72, ומגיע לי 64

נאבקים בצבא...

72 זה חרא פרופיל לדעתי

ומורידים על משקפיים עם יש לך דיופטר מעל 6
NyKoN
quote:
Originally posted by DjChook


ומורידים על משקפיים עם יש לך דיופטר מעל 6


אש הדה דיופטר מעל 6?
eXeTik
תקשיב... 72 זה אחד הפרופילים הכי גרועים שאתה יכול לקבל
מי שלא מיועד מראש לאיזה משהו בד"כ נופל על תותחנים\שריון

רק השבוע עשיתי בוחן פלוגה באגד 282
זה מחנה קרן בגולן למי שמכיר
סוללה של תותחנים

תאמין לי... אתה לא רוצה לראות את המקום הזה, לא מדבר בכלל על לשרת שם
איזה מצחיק- המ"סול (מפקד סוללה) שם עוד שניה התעלף אחרי ה-2000
שלא לדבר על החיילים, אין להם כושר בשיט
DjChook
תודה על העידוד אחי

ונראה עם רועי יענה על מה שאמרתי אלון

Sm0keMachine
quote:
Originally posted by DjChook
מוש נראה לי שהתכוונת
מה עושים בשקם

למה משק זה מפקד שאינו קצין, ואין לי מושג למה דחפת את זה חחח


בכל מקרה, לי כרגע יש 72, ומגיע לי 64

נאבקים בצבא...

72 זה חרא פרופיל לדעתי

ומורידים על משקפיים עם יש לך דיופטר מעל 6


72 זה אכן חרא פרופיל..
תראו למי שיש עוד שנה לצבא וחושב שהוא לא רוצה קרבי (כדאי שתחליטו כבר עכשיו) - לכו כמה שיותר מהר לרופא המשפחה ותגידו לו שיש לכם מיגרנות, כלומר כאבי ראש בצד הקדמי של הראש שמלווים בסחרחורות והקאות בתדירות גבוה ותגידו שלאמא או לאבא יש מיגרנות גם..תשלחו לצבא וישר תקבלו פרופיל 64 או 45..
אבל תזכרו - רק מי שיש לו שנה לפני הגיוס יכול לעשות את זה,כי צריך תיעוד של שנה למיגרנות..

מי שאין לו זמן - פשוט לכו לקב"ן תספרו לו איזה סיפור ויצאתם מקרבי...
אני יצאתי מקרבי (תותחנים) בלי שום סעיף נפשי..


ומוש, בקשר למש"ק ממטרה..זאת הייתה בדיחה כאילו תהיה איש שהתפקיד שלו זה להדליק את הממטרות בבסיס בבוקר ולכבות אותם
:D
MoSH_MaN
אני גם רציתי 64

45 זה לא יתן לי הרבה

אני כבר התחלתי את האימונים החדשים במקום ריצה




מי ביקש הפוך עם שתי סוכר?

להקציף ?


נראה לי אני מתחפש לחייל קרבי בפורים
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement