|
שילכו להזדיין (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
| לך תזדיין ואני 97 כמו מניאק |
|
|
| -CosmicFire- |
חחח
45 לאן העולם מדרדר :{
תמיד רציתי קורס טייס וגם אבא שלי רצה שאני ילך לשם (הוא מאמן טייסים משהו כזה לא יודע הוא ביל האוויר משהו)
אבל יש לי משקפיים מזדיינות ותמיד מאז שהיה לי אותם שנראתי אותם :{
אין לי בעיות רפואיות אין לי אלרגיות ואין לי שום חרא רק המשקפיים
נראה לאן אני יגיע בצבא..
נקווה לקרבי לפחות משהו..
אם לא אני ילך למבחנים ליחידת מחשבים |
|
|
| Narcotic Mind |
כמעט כל האנשים שאני מכיר בקרבי אמרו לי שאני יגיד תודה על הפרופיל הגובניקי (64) וישתוק
בהתחלה גם אני לא הייתי בטוח מה אני רוצה אבל עכשיו כשאני חושב על זה אני מרוצה |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
כמעט כל האנשים שאני מכיר בקרבי אמרו לי שאני יגיד תודה על הפרופיל הגובניקי (64) וישתוק
בהתחלה גם אני לא הייתי בטוח מה אני רוצה אבל עכשיו כשאני חושב על זה אני מרוצה |
גם אח שלי אומר את זה כל הזמן לבן דוד שלי
הוא גם אומר שאח"כ במילואים להיות ג'ובניק הרבה יותר משתלם
אבל אין את החוויות והכיף והצחוקים של קרבי בג'ובניק
גם אין את הרספקט |
|
|
| MoSH_MaN |
יש לי מחלת עור שבעיקרון מורידה ל72
אבל בגלל שאני כאילו עושה טיפול קבוע אז הוארידו לי ל45
עכשיו ב72 הייתי עדיין יכולי קרבי ויכלתי ללכת אחר כך להגיד נגיד על ריטלין ולוהירד ל64
עכשיו 64 אני יכול לעשות קורסים ועם קבא טוב אני יתקמבן ויהיה לי דברים טובים
אבל אם אתה צודק ירון ויהיה לי קבא גבוה אז כן יהיה לי קורסים אז יכול להיות לא רע
ומה עושים במש"ק
אז נכון לסיירת מטכ"ל אני כבר לא יגיע....... |
|
|
| Sniper |
איך הייתי מחליף אותך
אני עם פרופיל 97
היה לי רעיון לא מזמן על עתודה
ואמרתי שאני מוותר על מיקצוע וזה
והבני זונות האלה עושים לי
"אם תלא תלך לימצקוע אתה הולך לקרבי וזה לא מענין אף אחד לאן תרוצה או מה שתירצה"
בעעעעעעעעעעעעעעע |
|
|
| DjChook |
מוש נראה לי שהתכוונת
מה עושים בשקם
למה משק זה מפקד שאינו קצין, ואין לי מושג למה דחפת את זה חחח
בכל מקרה, לי כרגע יש 72, ומגיע לי 64
נאבקים בצבא...
72 זה חרא פרופיל לדעתי
ומורידים על משקפיים עם יש לך דיופטר מעל 6 |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by DjChook
ומורידים על משקפיים עם יש לך דיופטר מעל 6 |
אש הדה דיופטר מעל 6? |
|
|
| eXeTik |
תקשיב... 72 זה אחד הפרופילים הכי גרועים שאתה יכול לקבל
מי שלא מיועד מראש לאיזה משהו בד"כ נופל על תותחנים\שריון
רק השבוע עשיתי בוחן פלוגה באגד 282
זה מחנה קרן בגולן למי שמכיר
סוללה של תותחנים
תאמין לי... אתה לא רוצה לראות את המקום הזה, לא מדבר בכלל על לשרת שם
איזה מצחיק- המ"סול (מפקד סוללה) שם עוד שניה התעלף אחרי ה-2000
שלא לדבר על החיילים, אין להם כושר בשיט |
|
|
| DjChook |
תודה על העידוד אחי
ונראה עם רועי יענה על מה שאמרתי אלון |
|
|
| Sm0keMachine |
| quote: | Originally posted by DjChook
מוש נראה לי שהתכוונת
מה עושים בשקם
למה משק זה מפקד שאינו קצין, ואין לי מושג למה דחפת את זה חחח
בכל מקרה, לי כרגע יש 72, ומגיע לי 64
נאבקים בצבא...
72 זה חרא פרופיל לדעתי
ומורידים על משקפיים עם יש לך דיופטר מעל 6 |
72 זה אכן חרא פרופיל..
תראו למי שיש עוד שנה לצבא וחושב שהוא לא רוצה קרבי (כדאי שתחליטו כבר עכשיו) - לכו כמה שיותר מהר לרופא המשפחה ותגידו לו שיש לכם מיגרנות, כלומר כאבי ראש בצד הקדמי של הראש שמלווים בסחרחורות והקאות בתדירות גבוה ותגידו שלאמא או לאבא יש מיגרנות גם..תשלחו לצבא וישר תקבלו פרופיל 64 או 45..
אבל תזכרו - רק מי שיש לו שנה לפני הגיוס יכול לעשות את זה,כי צריך תיעוד של שנה למיגרנות..
מי שאין לו זמן - פשוט לכו לקב"ן תספרו לו איזה סיפור ויצאתם מקרבי...
אני יצאתי מקרבי (תותחנים) בלי שום סעיף נפשי..
ומוש, בקשר למש"ק ממטרה..זאת הייתה בדיחה כאילו תהיה איש שהתפקיד שלו זה להדליק את הממטרות בבסיס בבוקר ולכבות אותם
:D |
|
|
| MoSH_MaN |
אני גם רציתי 64
45 זה לא יתן לי הרבה
אני כבר התחלתי את האימונים החדשים במקום ריצה
מי ביקש הפוך עם שתי סוכר?
להקציף ?
נראה לי אני מתחפש לחייל קרבי בפורים |
|
|
|
|