|
שילכו להזדיין (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
כמה דברים...
חן לא למדתי אופטיקה אז אל תדבר אליי :p
ומורידים על משקפיים אם המספר בעיניים שלך הוא בסביבות ה 5-6 ככה.. כמו שחן אמר
לי יש פרופיל 97 כמו מניאק ואפילו אין לי על מה להוריד...
אני הבנאדם הכי בריא שיש...
יענו אפילו שפעת מסכנה לא הייתה לי כבר 10 שנים
אבל לא היה לי זין ולא שלחתי עדיין את המנילה השניה ששלחו לי :)
נראה מה אני יעשה עם זה :D |
|
|
| BlueHawk |
לי יש 64 ואני לא מתלונן
נראה מה לצבא יש להציע לי :) |
|
|
| DjChook |
אהה חשבתי כבר
חחחחח היום קראתי בעיתון למה המורה שלי אמר לנו לשתוף ידיים אתמול לפני שאנחנו אוכלים
(יעני אחרי המעבדה)
היום אני קורא בעיתון שהחלקים באו מהונג קונג והיה חשש לסארס
חחחחחחחחחחחחח |
|
|
| luckystrike |
ירון 45 פוסל חלק מהקורסים ...והרבה מהאיכותיים יותר
ומוש לא הבנתי עכשיו אתה על 64 בסופו של דבר או 45 ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
ירון 45 פוסל חלק מהקורסים ...והרבה מהאיכותיים יותר
ומוש לא הבנתי עכשיו אתה על 64 בסופו של דבר או 45 ? |
הוא על 45
והוא מתבאס על זה שהוא יהיה פסול חלק מהקורסים
בקטנות מוש... לפחות תהיה ליד הבית... |
|
|
| -CosmicFire- |
אם יש לי 3במקשפיים
ואני בריא כמו שור?!?
אין לי מחלות עור ואין לי כלום
יש מצב ל97? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
אל תתעסק עם מרפי...:eek: |
מרפי יושב לי על הזין
אני כבר שנים אומר את זה ועדיין לא הייתי חולה
ת'אמת... אפילו די בא לי להיות חולה כדי להזכר איך זה :) |
|
|
| Shahar |
ממממ 97 רולזזזזז
מקווה להגיע למטכל..... |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא מורידים פרופיל על משקפיים, זה נחשב לסעיף
זה פוסל כמה תפקידים כמו קורס טייס למשל, אבל לא הרבה... אל תדאג |
צר לי לאכזב אותך אבל לי ירד פרופיל על ראייה |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by DjChook
אהה חשבתי כבר
חחחחח היום קראתי בעיתון למה המורה שלי אמר לנו לשתוף ידיים אתמול לפני שאנחנו אוכלים
(יעני אחרי המעבדה)
היום אני קורא בעיתון שהחלקים באו מהונג קונג והיה חשש לסארס
חחחחחחחחחחחחח |
פבל הבנזונה הזה
למה הוא לא אמר לי גם לשטוף ידיים
בדוק שהוא רוצה שאני אמות
צריך לשרוף אותו |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
אם יש לי 3במקשפיים
ואני בריא כמו שור?!?
אין לי מחלות עור ואין לי כלום
יש מצב ל97? |
רוב הסיכויים שיש לך 97
לי הורידו ויש לי 4
עושים לי סיכום פרופיל עוד שבועיים
לא שאני יודע מה זה אומר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
רוב הסיכויים שיש לך 97
לי הורידו ויש לי 4
עושים לי סיכום פרופיל עוד שבועיים
לא שאני יודע מה זה אומר |
שמסכמים בדיוק מה הבעיות הרפואיות שלך וקובעים לך את הפרופיל :)
ורוב הסיכויים באמת שיהיה לו 97
אלא אם כן ימצאו משהו אחר
רק סעיף עיניים יהיה לו |
|
|
|
|