|
A state of trance 100 party (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| dj_spare |
Armin vertelde gisteren dat onder andere Ferry Corsten komt... alssie maar wel gewoon door het publiek loopt!! :P
ohja wel hopen dat het lekker weer wordt, want het word op het strand in Bloemendaal gehouden... en aangezien het weer nu bagger is... ;) |
|
|
| Original |
Vet vet vet,
Hier ga ik zeker bij proberen te zijn.
Het is wel in een van me tentame weken maar boeie:toocool: |
|
|
| Duke2003 |
| he fok t waarom is t nou op n donderdag dan mag ik echt niet van m'n pappie en mammie |
|
|
| eieregooie |
| Wel leuk maar denk niet dat ik hier bij ga zijn... |
|
|
| Robert |
| ik ben er. ik moet 2 mensen ophalen bij schiphol die van engeland komen overvliegen hiervoor :) |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Robert
ik ben er. ik moet 2 mensen ophalen bij schiphol die van engeland komen overvliegen hiervoor :) |
wie zou dat nou zijn :conf: ;) :p
Echt balen dat ik er niet bij kan zijn zeg! Zelfs Jon die ff langs komt... zal me niks verbazen als echt al die producers komen.. Mesh in ieder geval, maar dan ook Signum, Ralphie B :) Vincent de Moor, Nic Vegter.. enz. :eek: |
|
|
| Glaniskanis |
Kben natuurlijk ook van de partij :)
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Partyhardy! |
ik zit dan net als tijs in Praag.
Jammer dat ik dit moet missen, gaat volgens mij echt iets speciaals worden! :cool: ben in ieder geval erg benieuwd! :) |
|
|
| Robert |
| quote: | Originally posted by tijs08
wie zou dat nou zijn :conf: ;) :p
Echt balen dat ik er niet bij kan zijn zeg! Zelfs Jon die ff langs komt... zal me niks verbazen als echt al die producers komen.. Mesh in ieder geval, maar dan ook Signum, Ralphie B :) Vincent de Moor, Nic Vegter.. enz. :eek: |
jon en dazzarazzazzarraza |
|
|
| tijs08 |
| JO(n)!!! :thepirate |
|
|
| MarkzMan_X |
Hey bengels; hoe komen jullie aan al die namen?
Werd dat in de afgelopen ASOT gezegd? (heb ik nl. gemist). |
|
|
| -=Freezel=- |
Grrrrrrrrrrr, waarom moet ik nou weer zonodig stage lopen tot een uur of 17:30 :mad: :mad: :mad:, zodat ik niet naar Bloemendaal kan gaan?
Dan maar naar de radio luisteren (zoals gewoonlijk :) ). |
|
|
|
|