return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
A state of trance 100 party (pg. 3)
View this Thread in Original format
Remy D
Mij boeit het echt niet of al die rukkers komen. VROUWEN das belangrijk. Kijk Glanis zal wel bij iedere wanker de pik uit zijn broek kijken. Beetje kansloos maarja die gasten moet je ook hebben. Je zal wel een flinke zak veren meenemen. ;)
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by Remy D
Mij boeit het echt niet of al die rukkers komen. VROUWEN das belangrijk. Kijk Glanis zal wel bij iedere wanker de pik uit zijn broek kijken. Beetje kansloos maarja die gasten moet je ook hebben. Je zal wel een flinke zak veren meenemen. ;)


Glanes? wie??
dj_spare
hmm ik ga dus donderdag in ieder geval, met de trein, maar is dat dichtbij het strand? of moet je dan nog 30 minuten lopen? of heeft iemand een mooi plattegrondje of een routebeschrijving hoe je van 'bloemendaal CS' naar 'bloomingdale' komt?? alvast bedankt heee!!
kreischer2000
Ik wil op zich ook best wel gaan, ik heb alleen niemand kunnen strikken om mee te gaan en ik heb geen zin om alleen te gaan, is er hier niet iemand die gezellig met mij wil:D van Rdam Centraal.
Dj Lex
Grote kans dat we even een bezoekje gaan wagen :toocool:
Teal'k
ik ga misschien (60%) ook wel, gewoon direct vanuit eindhoven (Y).. moet nog ff kijken hoe en wat, maar xie wel :D
jploveparade
Hum tot 23:00 is goed te doen, want ik ga de dag erop naar Berlijn (Vandit Night) en moet dus vroeg op :eek:

Hopelijk zijn er weer veel mooie vrouwen en struikel je niet over de lege buisjes GHB en wikkels coke :D
M_Peror
Dammit jammer dat 't op donderdagavond is... gaat me dus niet lukken :(
-=Re-GrOoVeD=-
Kreischer.. check je PM :)
dj_spare
OK doen we nog een meeting houwe daar? mij ken je herkennen aan een geel Coca-Cola Lemon hoedje (gejat bij de C1000 :P)

Kakao
Kan iemand me misschien vertellen hoe je er met het openbaar vervoer kan komen? Of is het wel te lopen vanaf ns-station bloemendaal?
YaleTrance
Can someone please translate the info to this party?? As you know I'm living here but since I don't understand Dutch yet I don't have a clue of what's going on most of the time, and i certainly don't want to miss this.

All i need to know is:

1. Do I need a ticket? If so, how much is it and where can I get it?

2. In what part of Holland is this party at? Bloomingdale? How do I get there from A'dam?

3. When does it start and when does it end?

Thanks a lot my Dutch TA friends :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement