|
כיצד לענות לטלפון
|
View this Thread in Original format
| sputnik_IL |
בערבית
כולם מוזמנים לדקלם את השיר הזה
מקום ראשון במצעד הפיזמונים של הרשות הפלסטינית
תן לה בראש
נ.ב אם למישהו יש את הלירקס
יהיה מצויין |
|
|
| eXeTik |
| quote: | Originally posted by MoSH_MaN
מה זה החרא הזה |
|
|
|
| DjChook |
| quote: | Originally posted by eXeTik
|
|
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by DjChook
|
|
|
|
| itamarsan |
| אוקייי מוזר אךךךךך עדיין מוזררר |
|
|
| cluBBer |
| quote: | | Originally posted by MoSH_MaN |
| quote: | | Originally posted by eXeTik |
| quote: | | Originally posted by DjChook |
| quote: | | Originally posted by itamarsan |
|
|
|
| BlueHawk |
| חחחחחחחח לא יודע למה אבל זה מצחיק אותי |
|
|
| Koodoo |
אני לא מצליח להוריד
ולמה כל ההודעות ריקות
בלי טקסט בפנים
וכולם מצטטים אחד את השני
מצטטים הודעות ריקות
מוווווווזר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
אני לא מצליח להוריד
ולמה כל ההודעות ריקות
בלי טקסט בפנים
וכולם מצטטים אחד את השני
מצטטים הודעות ריקות
מוווווווזר |
בהחלט מוזר... הנוער של היום
כל אחד ציטט את מה שקודמו ציטט
כולם מוזרים אך שונים...
בעעעע עליכם!!! |
|
|
|
|