return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 [2] 3 4 
BeTA map (pg. 2)
View this Thread in Original format
Ashelon
Oef. Gered. :D
cyberia
hola meer en meer volk op die kaart:crazy: :crazy: :crazy:
hehe lol meer volk=meer werk voor tiger:toothless
Tiger777
Bah, kmoe zegge da het de laatsten tijd wel vrij kalm is... geen vragen nemeer om op de kaart te komen... En, binnekort heb ik tijd genoeg, dan wordt het congé... :toocool:
Tiger777
Niewe leden: Vergeet mij niet te PM'en om u toe te late voegen!!!
Nabistai
Zou het ni beter zijn als we gewoon nummerkes plakke en een legende langs de rechterkant zette? Want nu vind ik het toch wel onoverzichtelijk worde zenne
Tiger777
Ik ga binnekort een nieuw(en beter) programma gebruike. Ik ga dan in ene keer een nieuwe kaart neme...
hmmpff, waarom zou'k da nu ni doen... ja, bon, ik zal het nu doen.

Nieuwe belgische TA map zal er binnekort zijn!
Tiger777
Bon, Ik heb dus een overzichtelijkere kaart gemaakt... Ge zegt maar wat ge der van vindt, als ge graag dingen anders zou zien, laat het mij dan maar weten... Tis nog maar een proefdruk ook. Ik ben ni zo content van die strontkleuren van die kader en van de letters ma bon, wie een kleurke weet, mag ze mij altijd geve

De aandachtigen onder ons hebben gezien dat der vanonder nog plaats over is... Die willen we gevuld krijge, niwaar? Dus, mensen die nog op de kaart bijwillen, laat mij maar ietske weten.

Ook, der zijn een paar namen derop dat ik hier een hele tijd nimeer gezien heb:

Purity
Buoyant
en tranceseeker

Als ze mij ni voor het einde van volgende week een teken van leven late zien, vliege ze van de kaart
Mister_Michel
Welken ezel heeft mijn sharapova uit mij sig gehaald!!!:eyes:
Tiger777
Ge zit terug op mister michel... remember?
nabistai <-> mister michel
Mister_Michel
Kweetet maar daarboven staat iets van Nabistai.

Kzal maarschijnlijk wel ne PM gekregen hebben ofzo, maar kheb mijne PC al 2 dage ni aangezet (economie :( )

Tiger777
ik zit al 2 dage op mijn gat: aarderijkskunde, ik ga morge trug beginne
cyberia
quote:
Originally posted by Mister_Michel
Welken ezel heeft mijn sharapova uit mij sig gehaald!!!:eyes:

waarschijnlijk één van de mods hier op het forum,want ik denk dat'em lichtjes te groot was uwe sig,jammer....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement