|
BeTA map (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tiger777 |
CASE is, da iedereen nog is moet zegge wa ze van de kaart vinde...
Hier
sorry voor de slordige kromma lijne, ma, als ik vraag om een rechte lijn te trekke, dan tekent hij een godverdomse pijl over alles...
enfin bon, geeft u commentaar maar over de kleure en zo he... |
|
|
| cyberia |
ow,heb je daar even mooi zwart ,geel ,rood verwerkt in d ekaart:D
die kromme lijnen hebben wel iets:toothless ,wa da'k ni begrijp is dat sommige letters en namen in vet zijn en andere nie:conf: gewild of nie? |
|
|
| Tiger777 |
ek zen nen dashterair eh... :haha:
Nee, eiglek is da ni gewild, maar, ik ben der aan aan het werken zenne... Ik ga da strontbruin idd vervangen door zwart en ALLES in vet zette... staat beter. |
|
|
| cyberia |
ben ik nu aan het dromen,of zije nu wel degelijk eraan aan't WERKEN:haha: :p
who are you and what have you done with tiger:happy2: |
|
|
| Tiger777 |
Ik noem dees ni werken... Dit noem ik een beke kladdere... :crazy:
6 heb ik der al kunne zwartkrijge... |
|
|
| Tiger777 |
| voila, ze zijn allemaal zwart geraakt, 'keb ze ook nog ewa dichter bijeengeschove omda ik toch nog denk dat der een paar op ontbreke... |
|
|
| cyberia |
wel tis al verbeterd,tbegint op professioneel gekladder te lijken:toothless
ja denk ook dat er nog ontbreken,heb den indruk da eigelijk den helft van al die mensen dat toen in de site-suggestions thread gepost hebben ,hier ni post |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Ook, der zijn een paar namen derop dat ik hier een hele tijd nimeer gezien heb:
Purity
Buoyant
en tranceseeker
Als ze mij ni voor het einde van volgende week een teken van leven late zien, vliege ze van de kaart |
Da zen ze dus he... |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Ook, der zijn een paar namen derop dat ik hier een hele tijd nimeer gezien heb:
Purity
Buoyant
en tranceseeker
Als ze mij ni voor het einde van volgende week een teken van leven late zien, vliege ze van de kaart
|
hela hola,
mij nie zomaar van de kaart gooien eh ;)
Buoyant leeft nog hoor, kzal wa meer mijn best doen de komende tijd
P.S. ff een kleinigheidje: ons mooie dorpje heet HaMont-Achel |
|
|
| Sharpsider |
Zou da kunne dat er voor de kaart van tiger een andere kaart was? Want daar stondek wel op en die was (vond ik persoonlijk) toch wel net iets mooier.
Good work though! ;) |
|
|
| Gladius |
Tranceseeker kennen we toch eh, das prolly met de exaams dat die ff der ni is.
Purity is ne teammate van mij, en die komt hier raar of zelden, dusja ge ziet maar...
-Glad |
|
|
| Tiger777 |
| nope, ik heb u der nooit opgezet... ma ik zal het doen... Okay, dan smijt ik der niemand af. |
|
|
|
|