|
I Love Techno 2003 Summer Edition
|
View this Thread in Original format
| bobbytk |
19 Juli : I Love Techno Outdoor
Location: Lommel Festival Park, Balendijk, 3920 Lommel Belgium
Time: 15:00 - 05:00
Price 43 € Presale, 48 € Doors
Line-Up:
North Site:
16:00 GLIMMER TWINS
17:00 HONEY DIJON
19:00 CHANGE FEAT. MR. C
21:00 JAN VAN BIESEN
23:00 ROGER SANCHEZ
01:00 SQUADRA BOSSA FEAT. BUSCEMI
03:00 DJ SNEAK
05:00 END
South Site:
17:00 PETER DUNDOV
19:00 TERENCE FIXMER (LIVE)
20:00 ADE FENTON
22:00 DAVE CLARKE
00:00 SCAN X (LIVE)
01:00 STANNY FRANSEN
03:00 UMEK
05:00 END
West Site:
15:00 SWITCH YOUNG TALENT
16:00 AGORIA
18:00 ALEXANDER KOWALSKI
19:00 SVEN VÄTH
22:00 SPEEDY J
23:00 T-QUEST
01:00 DEETRON
03:00 CHARLES SIEGLING (TECHNASIA)
05:00 END
East Site:
15:00 DJ CHESS
16:00 PAUL LANGLEY
18:00 CHRISTIAN VARELA
20:00 LUKE SLATER
22:00 MARCO BAILEY
00:00 FILTERHEADZ (LIVE)
01:00 DJ RUSH
03:00 MARCO REMUS
05:00 END
who's comming all comming ? i know i am :P
my shedule for than:
15.00-16.00: west site - switch young talent
16.00-17.00: west site - agoria
17.00-18.00: west site - agoria
18.00-19.00: south site - petar dundov
19.00-20.00: south site - terence fixmer (live)
20.00-21.00: west site - sven vath
21.00-22.00: west site - sven vath
22.00-23.00: west site - speedy j (live)
23.00-00.00: east site - marco bailey
00.00-01.00: east site - filterheadz (live)
01.00-02.00: east site - dj rush
02.00-03.00: east site - dj rush
03.00-04.00: west site - technasia
04.00-05.00: west site - technasia
gaat VET worden moet gewoon!! :D
meer info op de vertrouwde ILT SITE
P.S.: heeft er soms iemand die set van dj rush van ILT 2002 ? man vondt ik da vet toen daar :)
ze hebben et nie uitgezonden op stubru , heeft iemand em mss?? ik weet dat em opgenomen is want die van lazer hadden em op DAT tape staan. |
|
|
| Tiger777 |
| ik heb gisteren vernomen dat ik dan in het warme spanje (met de mooie meisjes :rolleyes: )zit, en ik bijgevolg het dus niet zal mogen meemaken... Eerst was ik een beetje :nervous: maar toen ik dan de affiche zag, vond ik het eigelek zo de moeite niet... ma goe, da kan aan mij ligge.. |
|
|
| Dark Apostle |
| Ligt het aan mij of staat techno de laatste tijd gelijk aan lounge gemixt met wat soft electro? :conf: |
|
|
| Tiger777 |
| ma, dees is maar de 2e rangs i luv techno he... 't zal daarmee zijn da het op ni al teveel trekt |
|
|
| CygnusX |
| Er is een kleine kans dat ik ga, omdat het maar op een kwartiertje fietsen van mijn thuis ligt. Waarschijnlijk wordt het een ander feestje deze zomer. Antwerp Is Burning Outdoor bijvoorbeeld. |
|
|
| Tiger777 |
| ja, ook vet... Wanneer is het brussels is burning? Vermits antwerpe nogal ver ligt om met de velo te doen. Want, mijn ouders vinden al die techno events "drugstempels", dus moet ik thuis ontsnappen wil ik er geraken... Mss weet ge nog, een paar maand gelede, groove city, da was zo op een scheet van mijn huis, IK mocht ni gaan! Ma bon, ben dan toch geweest :happy2: |
|
|
| cyberia |
he vorige editie van brussels is burning ben ik zelfs niet geweest twas op 5 minuten van mijn deur en ben er zelfs ni hene geweest cyberia :whip: :whip: :whip: I'm ashamed...so ashamed:sadgreen:
voor I love techno, zit ik nog steeds in spanje |
|
|
| Sharpsider |
Mja, ik ga sowieso wel gaan zen.
Kvind de line-up best nog wel vet,bekende namen afgewisseld met nieuw(er) talent. Alleen een beetje spijtig van de prijs :(
En ja, tklopt wel dat techno tegenwoordig een beetje "softer" aant worden is. Ma da heeft imo vooral te make met de toenemende populariteit van techno en de organisatoren die daar op inspelen door "softere" dj's te booken.
Ahja, kweet ni of Brussels is Burning nog gaat plaatsvinden, da was vorig jaar in Brussel omda't in Antwerpe ni kon doorgaan geloof ek. |
|
|
| Dark Apostle |
DJ Rush kan stevig draaien als hij wilt, dat heeft hij bewezen op Shockers toen hij na Luna kwam. Ik vreesde even dat terug eentonig ging worden zoals (tot mijn grote spijt) bij het grootste deel van Marco V zijn set het geval was, maar in tegendeel, wat die kerel er uit vlamde was gewoon lekkere harde techno.
Maar voor 1 DJ die miss hard gaat draaien betaal ik toch niet zoveel. |
|
|
| tor8024 |
| quote: | Originally posted by Sharpsider
Ahja, kweet ni of Brussels is Burning nog gaat plaatsvinden, da was vorig jaar in Brussel omda't in Antwerpe ni kon doorgaan geloof ek. |
inderdaad.
op 6 september vindt antwerp is burning weer plaats. ik denk dat het weer op de waagnatie zal zijn, er staat immers "outdoor".. ik hoop dan maar dat de organisatoren het nu es goed kunnen regelen met de geluidspolitie, was iemand erbij toen tiesto er vorig jaar midden in zijn set wegens "geluidsoverlast" moest stoppen? :rolleyes: |
|
|
| Tiger777 |
| Dat moet zo erg sucken als dat gebeurd... |
|
|
| cyberia |
| quote: | | Originally posted by Sharpsider Ahja, kweet ni of Brussels is Burning nog gaat plaatsvinden, da was vorig jaar in Brussel omda't in Antwerpe ni kon doorgaan geloof ek. |
nee da was gewoon omad ze da dachten van dat in een paar steden te organiseren en om brussel ook eens de kans te geven zo'n event te hebben.
Ma ondertss heeft onzen burgermeester(voor degen die het ni wisten ik woon in vorst) al gezegd da ze het niet meer ging toelaten.Daarmee dat nu waarschijnlijk de volgende ...is burning weer in antwerpen zal zijn.Ze denken er trouwens aan van de locatie van vorst nationaal te veranderen,daar het voor mini-aardbevingen zorgt.Dat was het geval met het optreden van faithless en ook met brussels is burning.:crazy: :tongue2 |
|
|
|
|