return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Een moderator? (pg. 6)
View this Thread in Original format
cyberia
quote:
Originally posted by Dark Apostle
Dast ist een hele schöne oflossing die zeer toredakt ist.
Officieel moeten wij elke post in 3 talen posten, ma dat zie ik ni zitten. :p

hehe tzou wel lache worden peis ik,ma eerlijk gezegd zie'k da ook ni zitten:toothless

misschien een criterium voor de moderator ,hij moet de drie talen machtig zijn:tongue2
mr_sick
quote:
Originally posted by cyberia
hehe tzou wel lache worden peis ik,ma eerlijk gezegd zie'k da ook ni zitten:toothless

misschien een criterium voor de moderator ,hij moet de drie talen machtig zijn:tongue2

:nervous:
tor8024
quote:
Dast ist een hele schöne oflossing die zeer toredakt ist.

:stongue: :stongue:

nu ja, 'k zou beter zwijgen, ik ken nog geen letter duits..
Tiger777
Ik ben er 3 machtig en 2 onmachtig :)
Dark Apostle
quote:
Originally posted by tor8024
:stongue: :stongue:

nu ja, 'k zou beter zwijgen, ik ken nog geen letter duits..

Duits is een kaffer-taal :whip::stongue: :p

*Duikt weg voor een eventuele flamebom die gaat invallen*
tor8024
quote:
Duits is een kaffer-taal :whip::stongue: :p

*Duikt weg voor een eventuele flamebom die gaat invallen*

heh, na al die afleveringen derrick en ein fall für zwei heb ik er ook wel genoeg van..

btw, leuk nummer in de melodic sectie van je sig, maar het is cosmic tracer, er staat nergens een n.. ;):)
Dark Apostle
quote:
btw, leuk nummer in de melodic sectie van je sig, maar het is cosmic tracer, er staat nergens een n.. ;):)

welke n? :p
cyberia
quote:
heh, na al die afleveringen derrick en ein fall für zwei heb ik er ook wel genoeg van..

jaa daar staat'em wel op hé:tongue2 ,kvin het eiglijk ook wel nog ne goeie naam,'t heeft iet!

mr sick,no panic just kidding:toothless
tor8024
quote:
Originally posted by cyberia
jaa daar staat'em wel op hé:tongue2 ,

lol, juist is juist, hé ;)
Tiger777
hebt gij ALLE afleveringen van derreck gezien? da kan ni, die gast heeft zo 30 jaar derrecks gemaakt! ZONDER OPHOUDEN!!!! :tongue3
brr, ik had het na 1 aflevering al gezien.

tor8024
quote:
Originally posted by Tiger777
hebt gij ALLE afleveringen van derreck gezien? da kan ni, die gast heeft zo 30 jaar derrecks gemaakt! ZONDER OPHOUDEN!!!! :tongue3
brr, ik had het na 1 aflevering al gezien.

niet ALLE afleveringen, dat zou iets te veel van het goede (en in dit geval het slechte) zijn..

ik vraag me af of er eigenlijk die hard fans van derrick zouden bestaan?! stel je voor, 8u per dag derrick!! :eek: :nervous:
Tiger777
quote:
niet ALLE afleveringen, dat zou iets te veel van het goede (en in dit geval het slechte) zijn..

ik vraag me af of er eigenlijk die hard fans van derrick zouden bestaan?! stel je voor, 8u per dag derrick!! :eek: :nervous:

Eerlijk gezegd, ik wil het mij niet voorstellen... Brrrrr.
Fans? Sjah, der lopen meer rare mensen rond als anderen dus, wie weet.
maar het zou me toch sterk verwonderen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement