|
Een moderator? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| cyberia |
| hehe er bestaan die hard fans van derrick,ik ben de voorzitter van de club uit brussel:toothless :whip: :whip: as if,nee ma derrick kan de oudjes hier wel bekoren,mijn bomma heeft peis ik alle afleveringen gezien.Kpeis da derrick hier voor oudjes is gelijk matlock in de states:toothless :haha: |
|
|
| Belgian Bonzai |
Wedden dat er mensen bestaan die alle afleveringen van 'Neighbours' op video hebben?
En die dat nu aan het rippen zijn?
Voor het nageslacht? |
|
|
| Gladius |
| quote: | Originally posted by Tiger777
hebt gij ALLE afleveringen van derreck gezien? da kan ni, die gast heeft zo 30 jaar derrecks gemaakt! ZONDER OPHOUDEN!!!! :tongue3
brr, ik had het na 1 aflevering al gezien. |
hah derrIck was sucky =).
geef mij maar 'ein fall für zwei' van in den tijd. alleen voor dien begingeneriek keekte der naar => |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by cyberia
hehe er bestaan die hard fans van derrick,ik ben de voorzitter van de club uit brussel:toothless :whip: :whip: as if,nee ma derrick kan de oudjes hier wel bekoren,mijn bomma heeft peis ik alle afleveringen gezien.Kpeis da derrick hier voor oudjes is gelijk matlock in de states:toothless :haha: |
matlock is ni te vergelijken met derreck! Zèlfs matlock is 3578 keer minder voorspelbaar en dwaas dan derreck :tongue2 |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Zeg manne, nog geen nieuws? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Zeg manne, nog geen nieuws? |
Nope, Swamper heeft dien pm nog altijd niet gelezen. |
|
|
| Tiger777 |
| Amai, die is ook niet van de snelste :tongue3 |
|
|
| CygnusX |
Oké, net effe met Swamper gesproken op irc en hij zei dat ik een polleke moest maken. Er mag maar 1 moderator zijn voor ons forum.
Vooraleer ik dien poll maak, zijn jullie 3 (Belgian Bonzai, Tiger777 & mr_sick) nog alle 3 kandidaat nu dat ge weet dat er maar eentje mag zijn? Ik doe in ieder geval mee met de verkiezingen :) |
|
|
| Tiger777 |
| Okay, Dus... een polleke... okay. Start der maar eentje he, hoe rapper we een mod hebben, hoe beter. |
|
|
| tor8024 |
| de poll is verdwenen?! :conf: |
|
|
| Tiger777 |
| Er is een nieuwe poll, verklaring staat derin. |
|
|
| BEACHBOY |
| quote: | Originally posted by tor8024