return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Beste winkels voor vinyl
View this Thread in Original format
Ashelon
Effe beginnen:
USA Import Records, St. Jacobsmarkt 75 in Antwerpen
Tiger777
Den Extra Zone in Brussel

Wolvengracht 8
Brussel
Gladius
misschien ineens winkels voor Cd's posten, daar ik daar hopeloos naar opzoek ben...

owja, ik weet ne winkel voor vinyls in deurne, herentalsebaan. daar was vroeger dien bonzaiwinkel, maar nu is da aan den overkant onderaan in de gamemania...

-Glad
teknasia
soundstation Hasselt :)
cyberia
wel had ergens een flyer liggen over de opening van ne winkel van yves deruyter,ma kweeni meer hoedat da noemt (zou kunnen dat het die is waar ashelon of gladius het over heeft)

in Halle heb je doctor vinyl

da van die cdwinkels is een héél goed idee want allemaal goed en wel da het vesrpreiden van albums op het net nie goed is voor de industrie en blablabla... ma as ze die albums hier niet verkopen hebben we geen keus dan ze van het net af te halen IMO
Gladius
quote:
Originally posted by cyberia
wel had ergens een flyer liggen over de opening van ne winkel van yves deruyter,ma kweeni meer hoedat da noemt (zou kunnen dat het die is waar ashelon of gladius het over heeft)

in Halle heb je doctor vinyl

da van die cdwinkels is een héél goed idee want allemaal goed en wel da het vesrpreiden van albums op het net nie goed is voor de industrie en blablabla... ma as ze die albums hier niet verkopen hebben we geen keus dan ze van het net af te halen IMO

zeer groot gelijk m8, kheb da ook al zoveel zitten te beklagen =<.
hah en over die winkel van yves deruyter, da kan die idd best wel zijn, want kheb die daar al een paar keer gezien denk ik =), allé zonder het te weten..
ze hebbe daar ook een beetje cd's ligge, meeste zow ouwe compilation rommel, maar af en toe steekt der is zon goei singeltje de kop op, zoals paar dinges van push en coast&coast zelfs. morja daar stopt het ook. kben der al 3 keer geweest en genen ene keer lage der nieuw dinges (buite vinyl natuurlijk...).

kheb al wel wa winkeltjes afgezocht, en soms, als ge goed zoekt, vinde wel iets (tiesto, ferry, minimalistix). zoals in de free record shop bv.
mor voor de rest suckt het hier toch wel ze, we zijn dan de mede-uitvinders van trance en ge vindt hier nuldebotte =p.

-Glad
ryo
quote:
Originally posted by teknasia
soundstation Hasselt :)

Ik heb gehoord dat MVC in Hasselt ook oke is? Zijn er nog meer zaken in Belgisch Limburg die de moeite waard zijn? Kan ik es een dagje platen gaan zoeken over de grens.
Tiger777
ah ja, in brussel, ook nen doctor vinyl
Sint Goriksplein 1
bobbytk
wat meer info over yves deruyter winkel:
Rebel Grooves
Management Yves Deruyter &
Fly

Rebel Grooves
Herentalsebaan 372-374
B-2100 Deurne / Belgium
Tel: +32 (0)3 366 14 35
Fax: +32 (0) 3 366 14 35
e-mail: [email protected] Open: (Thursday from 3pm till 11pm) (Friday from 12pm till 7pm) (Saturday from 12pm till 7pm)
dj Zevan
MVC in Paal (Beringen)

mr_sick
Wif Records (nu 2dance record store) in Mechelen en Leuven

www.wif-records.com

Veel retro platen!
BEACHBOY
Music Man te Gent...

Music Man Dance Store
Steendam 72, 9000 Ghent
Tel. +32.(0)9.225.11.65
Fax. +32.(0)9.225.45.07