return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבי נימני אלוהים (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מי ישמע מי זה נימני
אפשר לחשוב אמרתי משהו על אבא שלך או משהו... rolleyes:

תקח דברים יותר בפרופורציה בנאדם...
ותחשוב על זה שאם הוא כל כך מלך... אז איך זה שהוא בילה כל כך הרבה משחקים העונה על הספסל
אהה וגם על זה שאפילו הוא לא עזר לכם נגד הפועל רמת גן שהיא אני מזכיר לך במאבקי ירידה לליגה השלישית...!!!


מה הקשר שהוא לא שיחק מלא זמן...
פציעה שמעת על דבר כזה....

וזה שיש לנו מאמן שיותר חשוב לו כבוד זה כבר משהו אחר
א שיזדיין קלינגר עם הכבוד שלו הזה ושיתן לנימני להביא לנו את האליפות!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
מה הקשר שהוא לא שיחק מלא זמן...
פציעה שמעת על דבר כזה....


כן... ממש היה פצוע
זה לא היה סיפור כיסוי לזה שהוא לא משחק... מה פתאום :rolleyes:
NyKoN
quote:
Originally posted by NaOren
מה הקשר שהוא לא שיחק מלא זמן...
פציעה שמעת על דבר כזה....

וזה שיש לנו מאמן שיותר חשוב לו כבוד זה כבר משהו אחר
א שיזדיין קלינגר עם הכבוד שלו הזה ושיתן לנימני להביא לנו את האליפות!!!!!!


אל תגזים
נמני לא שיחק בגלל שהוא לא היה טוב מספיק.. הוא לא שיחק בגלל משחקי כבוד שלו ושל קלינגר

במקומו דגו פתח ועשה עבודה מצוינת (להזכירך... מקום ראשון בליגה בעיקר בזכותו)
אל תלכלך על קלינגר כי הוא זה שהביא אותנו וברגע שדגו נפצע אולי לקח לו כמה משחקים להבין אבל הוא הגיע למסקנה שמכבי מעל הכל והחזיר את נמני ונמני מחזיר לו ולמכבי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
אבל הוא הגיע למסקנה שמכבי מעל הכל והחזיר את נמני ונמני מחזיר לו ולמכבי


אז בוא תסביר לי איך זה שלא ניצחתם קבוצה מתחתית הליגה השניה במעמד כה מכובד כמו חצי גמר הגביע!!!
הרי זה לא משחק ליגה נגד קבוצה שאין לה עניין בליגה כמו בית"ר... זה משחק ממש חשוב שצריך להתכונן אליו
אז איך הפסדתם??
itamarsan
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז בוא תסביר לי איך זה שלא ניצחתם קבוצה מתחתית הליגה השניה במעמד כה מכובד כמו חצי גמר הגביע!!!
הרי זה לא משחק ליגה נגד קבוצה שאין לה עניין בליגה כמו בית"ר... זה משחק ממש חשוב שצריך להתכונן אליו
אז איך הפסדתם??

ראסמיי אבל שמע אחי אתה מתכוננן מתכונן ובכול זאת לא הלך
אז הפסידו כוס עמוווו
KrazyDJs
מצידי שאבי נימני יהיה מוחמד הבא...
או אפילו בודהה....

זין על כל הקבוצות..
לא מגיע לאף אחת לקחת השנה אליפות...
itamarsan
quote:
Originally posted by KrazyDJs
מצידי שאבי נימני יהיה מוחמד הבא...
או אפילו בודהה....

זין על כל הקבוצות..
לא מגיע לאף אחת לקחת השנה אליפות...

אחי אם זו היתה עונה קודמת הייתי אומר לך אבל השנה הכול מתוחחח והכול ניהיה מעניין
בליגה שלנו זה הדבר הכי מעניין שניראה לי בסוף העונה יצטרכו לבחור את הקבוצה עם הפרש השערים הכי גדול
או משהו בסגנון
באנ בי איי הלייקרס עפו(יאוא אני לא מאמין שאני אומר ) אחרי שסאן אנטוניו הדיחו אותם 4-2
אני מקווה שאני צודק כי שמעתי על זה בבוקר
מלא הפתעות השנה אחיי מלא
KrazyDJs
ברור..
השנה מלאת הפעתו


מילאן עלו במקום אינטר...
יובנטוס במקום ריאל...


לייקרס עפו...פילדלפיה עפו שלפי מה שהבנתי היה לה סיכויים טובים
כנ"ל סקרמנטו [ אני חושב ]

עדיין בליגה הישראלית..
כמה שמתוח..
חרא של קבוצות...

אולי עונה עוד די טובה..
יש פייט רציני אחוש עכשיו...

כל נקודה חשובה...

אני מהמר על מכבי תל אביב, אפילו שאני חיפאי...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
אחי אם זו היתה עונה קודמת הייתי אומר לך אבל השנה הכול מתוחחח והכול ניהיה מעניין
בליגה שלנו זה הדבר הכי מעניין שניראה לי בסוף העונה יצטרכו לבחור את הקבוצה עם הפרש השערים הכי גדול
או משהו בסגנון
באנ בי איי הלייקרס עפו(יאוא אני לא מאמין שאני אומר ) אחרי שסאן אנטוניו הדיחו אותם 4-2
אני מקווה שאני צודק כי שמעתי על זה בבוקר
מלא הפתעות השנה אחיי מלא


הלייקרס עפו לפני יומיים כבר וטוב שהם עפו
הם היו השנה ממש גרועים
אבל זה לא הנושא של הט'רד הזה...

לא הגיוני שקבוצה תקח לך אליפות עם 12 הפסדים!!!
זה פשוט לא מצב שצריך לקרות!!!
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז בוא תסביר לי איך זה שלא ניצחתם קבוצה מתחתית הליגה השניה במעמד כה מכובד כמו חצי גמר הגביע!!!
הרי זה לא משחק ליגה נגד קבוצה שאין לה עניין בליגה כמו בית"ר... זה משחק ממש חשוב שצריך להתכונן אליו
אז איך הפסדתם??


מה הקשר?
אתה מדבר על זה שנמני חזר להרכב ולא ניצחנו במשחק גביע?
חשבת אולי זה בגלל שלוקח לשחקנים זמן לחזור לכושר ולא מעלים אותם בדקה ה35 והם מתחילים לייצר גולים
לפי דעתי נמני התאמץ יותר מכולם במשחק ההוא נגד רמת גן
הטעות בהגנה שהביאה לגול השני בדקה ה90 לא הייתה באשמתו וזה לא קשור אליו

Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
מה הקשר?
אתה מדבר על זה שנמני חזר להרכב ולא ניצחנו במשחק גביע?
חשבת אולי זה בגלל שלוקח לשחקנים זמן לחזור לכושר ולא מעלים אותם בדקה ה35 והם מתחילים לייצר גולים
לפי דעתי נמני התאמץ יותר מכולם במשחק ההוא נגד רמת גן
הטעות בהגנה שהביאה לגול השני בדקה ה90 לא הייתה באשמתו וזה לא קשור אליו


אז אם אתה אומר שנמני כל כך מלך ושחקן תותח...
אז איך זה שבדיוק 4 ימים לפני הוא לא היה בכושר?!
הרי אתה לא מקבל כושר משחק ב 4 ימים
מה עוד... שהוא לא היה פצוע והיה בכושר טוב מאוד!!!

קיצר... תבסס את התשובות שלך על דברים יותר אחרים למה אני די מוציא אותך מטומטם מהעניין...
NyKoN
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז אם אתה אומר שנמני כל כך מלך ושחקן תותח...
אז איך זה שבדיוק 4 ימים לפני הוא לא היה בכושר?!
הרי אתה לא מקבל כושר משחק ב 4 ימים
מה עוד... שהוא לא היה פצוע והיה בכושר טוב מאוד!!!

קיצר... תבסס את התשובות שלך על דברים יותר אחרים למה אני די מוציא אותך מטומטם מהעניין...



אני לא מבין מה אמרת בדיוק
בכל מקרה
נמני לא שיחק חלקית בגלל פציעה וחלקית בגלל משחקי כבוד בינו לבין קלינגר
במשחק של הגביע כולם שיחקו זוועה ואז נגד בית"ר בגלל הרבה ביקורות וחיזוקים השחקנים שיחקו הרבה יותר טוב ונמני במיוחד
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement