|
!!!!!!!!!!!!!!!!!! אבי נימני אלוהים
|
View this Thread in Original format
| Ariels |
!!!!! אם הייתי יכול הייתי מתחתן איתו
1-0
לבני יהודה,
...אם ככה יגמר אני מוכן לתרום כליה כדי שחיפה תפסיד עוד פעם העונה |
|
|
| Triple-z |
| שמעתי שבמשפחה של יעקב שחר מחפשים תורם.. ;) |
|
|
| Hell_Copter |
אבי נמני סתם קוף!!
ומכבי לא תיקח אליפות!$@#%@!#!@#$
בני יהודה יזיינו אותם שבוע הבא והכל יגמר בשלום :) |
|
|
| TTman |
להיות איתך בכל דקה
אוווו אבי נימני
אחרייך אני הולך, מוכן למות למענך
חושב עלייך כל היום
ומי שלא קופץ אדום
יווווווווווווווווו אלוהים בבקשהההההה
אליפות, בבקשה, בבקשה, בבקשה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by TTman
להיות איתך בכל דקה
אוווו אבי נימני
|
חחחחח אתה לא מכיר כנראה את הגירסה האמיתית של השיר הזה...
נימני, יא בן זונה יקחו אותך
אוווו אבני נימני
...
ויש המשך אבל אני לא זוכר בדיוק... אני יכול לברר לך אם בא לך :) |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
חחחחח אתה לא מכיר כנראה את הגירסה האמיתית של השיר הזה...
נימני, יא בן זונה יקחו אותך
אוווו אבני נימני
...
ויש המשך אבל אני לא זוכר בדיוק... אני יכול לברר לך אם בא לך :) |
בונא יא אהבל...
יש המשך גם לזה שאתה הומו!
נימני המלך!!!!!
נימני להיות איתך בכל דקה אוו אבי נימני
אני נשבע אוהב אותך אוו אבי נימני
נימני המלךךך!!!!!
יאלהה בעזרת השם אליפות!!!! |
|
|
| DjChook |
אורן אני אוהב אותך
למה לקלל את רועי ?
הוא סך הכל בחור טוב...
בכל מקרה הפועל ינצחו |
|
|
| NaOren |
| quote: | Originally posted by DjChook
אורן אני אוהב אותך
למה לקלל את רועי ?
הוא סך הכל בחור טוב...
|
בחור טוב - עד שזה נוגע לנימני.... |
|
|
| DjChook |
טמבל
בונא התפוצצתי היוםםםם |
|
|
| NyKoN |
סעמק
המשחק הזה היום עשה לי התקף לב
ראיתי את ה2-0 חשכו עיני!
הייתי בהלם
העיקר אבא שלי השמוק הזה יושב לידי נקרע מצחוק אז אמרתי לו לעוף מהר כי הוא עושה מזל רע
יצא מהחדר יצא מהבית הבאנו 3
למרות הניצחון היום ולמרות העובדה שמכבי ת"א נשארה במקום הראשון
עדיין קשה לי להאמין שמכבי תיקח העונה את האליפות... אני אומר את זה בצער גדול ומקווה מאוד שאני טועה אבל זאת ההרגשה..
:/ |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by NyKoN
סעמק
המשחק הזה היום עשה לי התקף לב
ראיתי את ה2-0 חשכו עיני!
הייתי בהלם
העיקר אבא שלי השמוק הזה יושב לידי נקרע מצחוק אז אמרתי לו לעוף מהר כי הוא עושה מזל רע
יצא מהחדר יצא מהבית הבאנו 3
למרות הניצחון היום ולמרות העובדה שמכבי ת"א נשארה במקום הראשון
עדיין קשה לי להאמין שמכבי תיקח העונה את האליפות... אני אומר את זה בצער גדול ומקווה מאוד שאני טועה אבל זאת ההרגשה..
:/ |
ואאלללה אחי אתה פסימי ביותר אהבתיי
נחייה ונקווה לטובבב |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
בחור טוב - עד שזה נוגע לנימני.... |
מי ישמע מי זה נימני
אפשר לחשוב אמרתי משהו על אבא שלך או משהו... rolleyes:
תקח דברים יותר בפרופורציה בנאדם...
ותחשוב על זה שאם הוא כל כך מלך... אז איך זה שהוא בילה כל כך הרבה משחקים העונה על הספסל
אהה וגם על זה שאפילו הוא לא עזר לכם נגד הפועל רמת גן שהיא אני מזכיר לך במאבקי ירידה לליגה השלישית...!!! |
|
|
|
|