|
אני כבר ב 11000... (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| YuVaL |
אתה...... משוגע!
מזל"ט אחשלה |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by luckystrike
מזל"ט כרגיל אח שלו ...
:) |
|
|
|
| Tarantula |
| מזל טוב פשושיי!@#$@#$@#$:D :D :D :D |
|
|
| KrazyDJs |
בשעה טובה...
כבר כמה שנםי טובות אנחנו מחכים לרגע הזה
:D
מזל"ט איש...
אתה ספאמר...רק שתדע... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
מזל"ט איש...
אתה ספאמר...רק שתדע... |
אני?! :conf:
מה פתאום :rolleyes: :) |
|
|
| DjChook |
חחח מזל טוב
ימיני, אתה עדיין
SENIOR
יא בושה |
|
|
| Flotser |
חוללהההההההההה
נראה לי אתה בניגוד לכולם פה צריך לפתוח טרד כזה רק על כל עשרת אלפים,
:)
מזל טוב אחוק חולה עליך
:wtf: |
|
|
| Shahar |
מזלטובבבבבבב רועי!!!!!!!
עד 11,020!!!!! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
מזלטובבבבבבב רועי!!!!!!!
עד 11,020!!!!! |
אכזבת אותי בנאדם...
11033 (20.12 posts per day) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אכזבת אותי בנאדם...
11033 (20.12 posts per day) |
סורי סורי.. קבל תיקון
עדדד 12,020 !!!!! |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
נראה לי במקרה הזה יותר מתאים לברך עד 120 אלף
:eyes: :eyes: :eyes: |
|
|
| Shahar |
חחחחח אחי אתה לא תספיק להגיד את הניק שלו והוא כבר ב 130
:D |
|
|
|
|