return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
אני כבר ב 11000...
View this Thread in Original format
Hell_Copter
אני כבר ב 11000... זהו :D
eXeTik
לא חאראם על המקלדת?!
באלוהים... 20 פוסטים ליום, אם יש לך חברה היא בטח שונאת את המקום הזה :stongue:

"רועי... שכחת שיש לנו 3 חודשים היום?"
"סתמי ת'פה! את לא רואה שיש ריליס חדש של בריטני ספירס במיקס ?!" :eyespop:
itamarsan
quote:
Originally posted by eXeTik
לא חאראם על המקלדת?!
באלוהים... 20 פוסטים ליום, אם יש לך חברה היא בטח שונאת את המקום הזה :stongue:

"רועי... שכחת שיש לנו 3 חודשים היום?"
"סתמי ת'פה! את לא רואה שיש ריליס חדש של בריטני ספירס במיקס ?!" :eyespop:

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק אתה אחייי
לא סתם רועי אחי הכול מאהבה
מי יתן ואלו יהיו הבעיות שלנו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
לא חאראם על המקלדת?!
באלוהים... 20 פוסטים ליום, אם יש לך חברה היא בטח שונאת את המקום הזה :stongue:

"רועי... שכחת שיש לנו 3 חודשים היום?"
"סתמי ת'פה! את לא רואה שיש ריליס חדש של בריטני ספירס במיקס ?!" :eyespop:


חחחחחחחח חמוד אתה :)
החברה לא מתלוננת... אז גם אני לא :D
Sniper
מזל טוב איש
Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אני כבר ב 11000... זהו :D


מי זה רושם פה 11000 הודעות?!??
זה טירוף
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Koodoo
מי זה רושם פה 11000 הודעות?!??


שמע... כנראה שזה אני
אבל אל תפוס אותי במילה :)
Koodoo
quote:
Originally posted by Hell_Copter
שמע... כנראה שזה אני
אבל אל תפוס אותי במילה :)

אני מבין איך אתה מגיע לכמות כזאת
כל שעה ככה אתה בא למחשב
ומגיב על כל טרד שיש
אפילו אם זה סתם זיון שכל
Gil Shwarts
אתה בטח מזה שקט במציאות...
:D:D:D

חחח
מזל טוב :)
Sm0keMachine
אהההההההה איזה מטורף.........
סתם אחי מזל טוב..

תביא את החברה שלך לפה שהיא תראה מה אתה עושה כל היום
:p :rolleyes:

luckystrike
מזל"ט כרגיל אח שלו ...
:)
nimrod levi
מזל טוב אחי:)
מה עם סטרפוקס?
עברת אותו כבר?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement