|
אני כבר ב 11000...
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| אני כבר ב 11000... זהו :D |
|
|
| eXeTik |
לא חאראם על המקלדת?!
באלוהים... 20 פוסטים ליום, אם יש לך חברה היא בטח שונאת את המקום הזה :stongue:
"רועי... שכחת שיש לנו 3 חודשים היום?"
"סתמי ת'פה! את לא רואה שיש ריליס חדש של בריטני ספירס במיקס ?!" :eyespop: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא חאראם על המקלדת?!
באלוהים... 20 פוסטים ליום, אם יש לך חברה היא בטח שונאת את המקום הזה :stongue:
"רועי... שכחת שיש לנו 3 חודשים היום?"
"סתמי ת'פה! את לא רואה שיש ריליס חדש של בריטני ספירס במיקס ?!" :eyespop: |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק אתה אחייי
לא סתם רועי אחי הכול מאהבה
מי יתן ואלו יהיו הבעיות שלנו |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by eXeTik
לא חאראם על המקלדת?!
באלוהים... 20 פוסטים ליום, אם יש לך חברה היא בטח שונאת את המקום הזה :stongue:
"רועי... שכחת שיש לנו 3 חודשים היום?"
"סתמי ת'פה! את לא רואה שיש ריליס חדש של בריטני ספירס במיקס ?!" :eyespop: |
חחחחחחחח חמוד אתה :)
החברה לא מתלוננת... אז גם אני לא :D |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני כבר ב 11000... זהו :D |
מי זה רושם פה 11000 הודעות?!??
זה טירוף |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Koodoo
מי זה רושם פה 11000 הודעות?!??
|
שמע... כנראה שזה אני
אבל אל תפוס אותי במילה :) |
|
|
| Koodoo |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
שמע... כנראה שזה אני
אבל אל תפוס אותי במילה :) |
אני מבין איך אתה מגיע לכמות כזאת
כל שעה ככה אתה בא למחשב
ומגיב על כל טרד שיש
אפילו אם זה סתם זיון שכל |
|
|
| Gil Shwarts |
אתה בטח מזה שקט במציאות...
:D:D:D
חחח
מזל טוב :) |
|
|
| Sm0keMachine |
אהההההההה איזה מטורף.........
סתם אחי מזל טוב..
תביא את החברה שלך לפה שהיא תראה מה אתה עושה כל היום
:p :rolleyes: |
|
|
| luckystrike |
מזל"ט כרגיל אח שלו ...
:) |
|
|
| nimrod levi |
מזל טוב אחי:)
מה עם סטרפוקס?
עברת אותו כבר? |
|
|
|
|