return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
My Latest Set
View this Thread in Original format
Scorchio
אוקיי אז החלטתי להקליט סט דמו כמו שצריך עם טראקים עכשווים ושווים
כרגיל תגובות והצעות לשיפורים יתקבלו בברכה
הסט נמצא בשרת של צ'וק אז לבקש ממנו פרטים למי שעדיין אין
ולהלן הטראקליסט:

01. 5th Dimension - Rain Of Emotion [Rober Nickson Remix]
02. Vivian Green - Emotional Rollercoaster [Above And Beyond Remix]
03. DJ Cor Fijneman Feat. Jan Johnston - Venus [Cor Fijneman Outstanding Mix]
04. Warrior - If You Want Me [Antillas Club Mix]
05. Mesh - Esthetic Visions
06. Scott Bond Vs. Solar Stone - 3rd Earth
07. Tranquility Base - Razorfish [Above And Beyond Full On Mix]
08. Ocean Lab - Beautiful Together [Signum Remix]
09. The Matriarch - Frequence [Original Mix]
10. Marcel Woods - Serenity [Original Mix]
11. Hemstock And Jennings - Zulu [Neo And Farina Remix]

כשאתם בתוך השרת תכנסו ל
Anything Else -> Scorchio

יש גם קובץ קיו
warpedd_
נראה מה זה שווה
Vortex_SA
אוקי... מיקס ראשון חלק... לא הכי חלק בעולם אבל בסדר... מיקס שני, לא חלק וקטוע, מה גם שיש מעבר חד של סאונד של טראק אחד לסאונד של טראק אחר... מיקס שלישי דיי חלק, אבל שוב מעבר חד של סאונד... מיקס רביעי חלק מאוד מבחינת ביטמטש, רק שאתה עושה מעברים נורא חדים של סאונדים והוא גם נקטע שוב באמצע... מיקס חמישי אייי, פיטש מוגזם... מעבר חד כוסעמק... אני לא אוהב את השימוש הזה בג'ט... מיקס שישי שוב פיטש, מדאבל דיי רציני... מיקס שביעי, מיקס גם לא הכי חלק בעולם, לפחות עכשיו המעבר בסאונד יותר בסדר, מיקס שמיני גם מדאבל לך, אבל מעבר יותר טוב, מיקס תשיעי טוב, אהבתי דווקא, סוף סוף טראקים מיוחדים!! טוב הוא היה מיוחד עד הברייק הזה שהוא ממש נוסחתי... אייי המיקס העשירי לא משהו בכלל בכלל...

בסך הכל לא נהנתי בכלל מהטראקים עצמם, חוץ מבסוף טראק עשר ותשע, שהיו עוד מילא, הטראקים מאוד נוסחתיים ובגלל זה אני לא אוהב את רובם, המיקסוס דווקא הפעם לא היה משהו בכלל, בסט הקודם שלך היה מקסוס יותר טוב, מעבר מאוד חד של סאונדים, תעבוד על זה...
Scorchio
עזוב אחי ליכלכת
קודם כל יש את הטראק של אושן לאב ששם הפיטש משתנה כל שנייה אז זה נשמע כמו דאבל אבל זה בעצם לא כי אני לא נגעתי בג'וג כל המיקס
אני חושב שהגזמת מבחינת דאבלים
במיקס האחרון נכון יש דאבל אבל כל הדאבלים הם של שתי שניות מינוס
וגם אז הם ממש קטנים
ובקשר למעבר החד של הסאונד
תעשה טובה
אתה מקצין
Vortex_SA
טוב צח לקחת את זה קשה מדיי, עצה לחיים, קח כל ביקורת בערבון מוגבל, אין לך מה להתרגש מהתגובה שלי אם אתה חושב אחרת...
MoSH_MaN
צח ליכלת
מה אתה שם לי קלאב טראנס קל

אני מקווה שעשית את זה רק לשמיעה ולא כזה סט במסיבה
Vortex_SA
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
צח ליכלת
מה אתה שם לי קלאב טראנס קל

אני מקווה שעשית את זה רק לשמיעה ולא כזה סט במסיבה


שוב פעם מוש והסגנונות שלו :) חח מה זה קלאב טראנס קל?!? חחחח
club trance lite :)

זה לא
melodic trance?
warpedd_
מוש די כבר עם המוזיקת מסוממים שלך
Tarantula
וווייייייייי
סוף סוף צח הכין סט, אחרי שנים של התחננויות:D :D :D
Scorchio
כן הבעיה היא שזה לא האוס
אבל זה יספק אותך בינתיים
הסט הבא שאני מתכנן יהיה האוס פצצתי

NyKoN
אל תתיימרו להיות כאלה מושלמים כי גם אם יש דאבלים ל2 שניות זה לא כזה
נורא ובסך הכל אני אהבתי לשמוע
המעברים לא כ"כ חלקים באמת אבל אהבתי את הטראקים
יש סטייל אחשלו
:D
arik
אני לא שמעתי
אבל צח הוא אחלה גבר:)

חכו לסט שלי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
מוההאהאהאאאההממממ!!:):toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement