|
Mysteryland line-up 23-08-2003 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja meneer de HELD, jij weet het en ik weet en meer mensen weten het maar er zijn ook zat mensen die het niet weten. Wijsneus :rolleyes: |
*GAAAAAAAAP* :rolleyes: |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
*GAAAAAAAAP* :rolleyes: |

 |
|
|
| jploveparade |

 |
|
|
| Valhalla |
| naja als ik maar weer gratis kaartjes win :p mag van mij iedereen komen behalve jean en g-spot :o |
|
|
| AlFerox |
| richie hawtin komt ook als het goed is!! |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AlFerox
richie hawtin komt ook als het goed is!! |
Gaaf !
Da's weer een extra reden om te gaan.. |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by basd
Gaaf !
Da's weer een extra reden om te gaan.. |
vooral als ie zo goed draait als op Awa :whip: :whip:
verder was t leuk hoor ;) |
|
|
| SnuggLe |
Hmm...nog weer een leuk festival :S
Er zijn teveel vette feesten, en te weinig geld.
Dit lijkt me best wel wat, maar ik heb toch in eerste instantie mijn zinnen gezet op GKGG en Awakenings Festival.
Daarna nog maar even kijken of er geld genoeg over is voor Mysteryland (zelfde namen die BasD zei zijn VET) of Dance Valley (KAREL COXXXXXXXX!).
We zien wel, nog te ver weg.
Maar kaarten kopen voor Dance Valley nu al kan geen kwaad, raakt toch uitverkocht. Anders kan ik ze wel weer doorverkopen :) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
vooral als ie zo goed draait als op Awa :whip: :whip: |
Ik vond et niet slecht, helemaal niet...
Wel heel erg diep en minder hard dan de rest.. Maar daarom niet minder lekker... Mooi tribunechillmomentje.. Kan ik altijd wel waarderen hoor.. |
|
|
| Miss Proximus |
ja heel begrijpelijk :)
ik vond het alleen jammer dat ze zo'n tribunechillmomentje (galgjewoord? :p) inbouwen om 3 uur 's nachts!!! :mad: dan heb ik liever een beukjeorenvanjehoofddansvloermomentje :D whehe ;) |
|
|
| basd |
Okee het was inderdaad misschien niet helemaal goed getimed.. Maar aan de andere kant krijgen veel mensen juist een dipje (qua energie) rond die tijd, dus op zich was dat best okee uitgemikt..
Al zou een DJ zich met dat soort dingen niet echt bezig moeten houden denk ik... Die zou gewoon zoveel mogelijk de mensen aan het dansen moeten krijgen... |
|
|
| Miss Proximus |
ik baalde zwaar dat ik steeds verder inkakte door de muziek :D
Alleen Steve Rachmad maakte z'n naam waar (ik noemde m altijd Rachmiet maar dat gaat gewoon niet meer op nu :p)
Ah boeie..terug naar ML :D
Lijkt me wel weer een relaxt feestje worden! woei :) |
|
|
|
|