return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 
Mysteryland line-up 23-08-2003 (pg. 4)
View this Thread in Original format
magrec
Lol de prog tent.
Zelfs ik ben daar vorig jaar niet veel geweest. Daar kwam geen kip op af. Logisch dat die ernu niet is. Wel jammer maar ja zat progressive op andere kleinere feesten.
Biohazard
quote:
Originally posted by magrec
Lol de prog tent.
Zelfs ik ben daar vorig jaar niet veel geweest. Daar kwam geen kip op af. Logisch dat die ernu niet is. Wel jammer maar ja zat progressive op andere kleinere feesten.


WTF man, Seb Fontaine en Dave Seaman en NIEMAND komt??
Remy D
Vind hem ook niet echt super maar toch ga ik zeker, Floriade terrein is echt een mooie locatie. Ik denk dat er ook nog wel een tent komt.
Blik
bagger (vind ik het)
Remy D
quote:
Originally posted by Biohazard
WTF man, Seb Fontaine en Dave Seaman en NIEMAND komt??

Seb Fontaine kwam niet omdat hij zijn vliegtuig had gemist dacht ik.
magrec
haha ja tijdens dave seaman was het nog een beetje druk de rest van de dag viel het erg tegen. Wat ik wel raar vind is dat er vorig nog 2 trance tenten waren en nu eigenlijk geen één......
basd
quote:
Originally posted by magrec
IK!!!!!!!

Ik ga voor de techno en sander kleinenberg op de main :)
Owja en harry romeroooooooooooooo ;)

Prima plan :)
Remy D
quote:
Originally posted by Optimus
nee aap, hij bedoelt

"Zulke goeie dj's en niemkand wilt gaan??"

quote:
Originally posted by magrec
Lol de prog tent.
Zelfs ik ben daar vorig jaar niet veel geweest. Daar kwam geen kip op af. Logisch dat die ernu niet is. Wel jammer maar ja zat progressive op andere kleinere feesten.

quote:
Originally posted by Biohazard
WTF man, Seb Fontaine en Dave Seaman en NIEMAND komt??



:wtf:
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by magrec
ik wel raar vind is dat er vorig nog 2 trance tenten waren en nu eigenlijk geen één......


jah inderdaad :whip: maar verbaasd me niet echt gezien de ´drukte´ vorig jaar in vooral de *vergeet naam van die organisatie*-tent waarin judge jules, scott bond en eddi halliwall (of hoe heettie) draaide... andere tent daarentegen was echt goed gevuld! dus me hoopt op nog een extra tentje want persoonlijk vind ik dit wat aan de magere kant (1 voordeel: je kunt veel chillen en hoeft niet de hele tijd je druk te maken van ´o die en die draait NU daar en tegelijkertijd draait die en die DAAR, waar moet ik naartoe :nervous: ´
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D
quote:
Originally posted by magrec
Lol de prog tent.
Zelfs ik ben daar vorig jaar niet veel geweest. Daar kwam geen kip op af. Logisch dat die ernu niet is. Wel jammer maar ja zat progressive op andere kleinere feesten.

quote:
Originally posted by Biohazard
WTF man, Seb Fontaine en Dave Seaman en NIEMAND komt??



:wtf:


ja, had t al gezien, zat half te lezen en half naar tvf te kijken:D

basvh
quote:
Originally posted by Dj Lex

Wordt dan waarschijnlijk toch DV aangezien een bepaalde iemand me toch wel een aardig stuk over de streep getrokken heeft


oh ja wie dan??:D :D :D :D
mr.marcello
quote:
Originally posted by kolkiewolkie
*vergeet naam van die organisatie*-tent


Serious-tent. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement