return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Nummer gezocht... (pg. 2)
View this Thread in Original format
basvh
quote:
Originally posted by tango


Er zit trouwens een 2001 remix van "wonderfull days" aan te komen! Ik had hem laatst een mailtje gestuurd over die . En hij zei dat er een paar remixen dit jaar uitkomen. :D

grtz,
TNG


remix van wonderfull days zou fanatastisch zijn, dat nummer is nog steeds een van mij favorite liedjes ook is het een van de 1e house/dance nummers die ik hoorde een paar jaar terug

theo is echt de man

charlylownoise heeft trouwens die cd bitte ein beat gemixt, is wel lekkere cd.
Tall21
Allemaal dank voor de moeite, maar ik was gister in een club bij mij in de buurt waar het nummer gedraaid werd waar ik naar op zoek was! Ik meteen vragen natuurlijk!!

Het is: Yahel and Eyal Barkan - Voyage

Het is uitgebracht op het label "In trance we trust"

Thnx!!

Tall21
tango
jezus zeg? Waar ben jij de laatste tijd geweest? Woon je in een of andere grot in de biesbosch ofzo? :p .

Yahel - voyage is een van de bekenste en vetste nummers van vorig jaar. Tiesto draaide hem vorig jaar rond deze tijd al. (bv magik 6)

Maar hij is wel vet ja....

grtz,
TNG
Tall21
Nou neem me niet kwalijk dat ik nog nooit van dit nummer gehoord heb zeg! Had niet verw8 dat het al zo'n oudje was. En ik ben inderdaad niet echt een insider. Moet het vooral hebben van charts enzo voor de nieuwste nummers. Vond het ook al zo raar dat ie er niet in stond.

Tall21
tango
he kerel, zo bedoelde ik het niet :( . Ik vond het alleen best grappig dat je yahel niet kende, wat toch een grote klapper is/was.

maarja, veel plezier op het forum iig.

grtz,
TNG
Dj Lex
Hehe Ja Yahel moet je toch wel kennen. is 1 van de klassiekers zo'n beetje
basvh
quote:
Originally posted by Dj Lex
Hehe Ja Yahel moet je toch wel kennen. is 1 van de klassiekers zo'n beetje


ja voyage is zker een klassieker, ik luister nog steeds veel naar dit nummer. is echt een prachtig nummer
Dj Lex
quote:
Originally posted by basvh


ja voyage is zker een klassieker, ik luister nog steeds veel naar dit nummer. is echt een prachtig nummer


Ik denk niet dat ik hem los heb, maar in elke oudere set van tiesto hoor je hem wel, dus ik hoor hem nog vaak genoeg
Optimus Trance
ik heb tiesto's magikal remake van voyage...zal ik m anders ff uppen naar "onze" locker????
Dj Lex
quote:
Originally posted by Optimus Trance
ik heb tiesto's magikal remake van voyage...zal ik m anders ff uppen naar "onze" locker????
Ja doe maar joh. die locker zit toch nog lang niet vol en klassiekers horen er ook bij he

tango
De magikal remake is inderdaad een lekker nummertje.

heeft iemand trouwens net de dj's gezien? (met armin & tom harding)

grtz,
TNG
Dj Lex
quote:
Originally posted by tango
De magikal remake is inderdaad een lekker nummertje.

heeft iemand trouwens net de dj's gezien? (met armin & tom harding)

grtz,
TNG


Opgenomen.
Was het wat?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement