|
Nummer gezocht... (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ja doe maar joh. die locker zit toch nog lang niet vol en klassiekers horen er ook bij he |
ok baas *tikt tegen pet*, komt er aan:D:D:D
| quote: | Originally posted by tango
De magikal remake is inderdaad een lekker nummertje.
heeft iemand trouwens net de dj's gezien? (met armin & tom harding)
grtz,
TNG |
kuuuuuuuuuuut, wééééééér gemist.....:( |
|
|
| tango |
Het nummertje van armin voor utah saints - lost vagueness (olivier lieb mix) ? :D
grtz,
TNG |
|
|
| Dj Lex |
hehe LOL. Goed gedaan Optimus, ik ben trots op je
*geeft optimus een hoger slaris*
LOL |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
hehe LOL. Goed gedaan Optimus, ik ben trots op je
*geeft optimus een hoger slaris*
LOL |
dank u baas, u bent echt te goed voor me:D
LOL, we worden een beetje melig volgens mij
N-E-ways, hijs nu bezig met uppen en is zo klaar denk ik |
|
|
| tango |
hm, iemand net de clip van "like this, like that" gezien? daar is nu ook al een clip van aaaaaaarrrrrgggggghhhhhhhh.
grtxz
TNG |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by tango
hm, iemand net de clip van "like this, like that" gezien? daar is nu ook al een clip van aaaaaaarrrrrgggggghhhhhhhh.
grtxz
TNG |
nee, waar was tie op???TMF ofzo??? |
|
|
| tango |
ja, op tmf. met g-spott - nrg erachter aan, maar dat was te verwachten.
Zeg zo'n zaterdagavond is wel goed voor de posts. Het is de eerste keer dat ik op zaterdagavond thuis zit sinds een jaar ofzo. Maar we zitten onderhand te chatten via dit forum. Gewoon reply'en binnen 2 minuten :D
En terwijl ik dit typ hoor ik nu lift me up van jean op tmf :p
grtz,
TNG |
|
|
| basvh |
| is er veel verschil tussen de origele voyage en de magikal remix??? en hoe kom ik in die locker?? |
|
|
| Glaniskanis |
Daar moet je mij voor PM'en
Ik w8 met smart :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Optimus Trance |
| quote: | Originally posted by Glaniskanis
Daar moet je mij voor PM'en
Ik w8 met smart :D:D:D:D
Greetz,
Glaniskanis |
hehehehe, hoor de lockerbaas dan:D:D:D |
|
|
| moogwai |
| quote: | Originally posted by tango
hm, iemand net de clip van "like this, like that" gezien? daar is nu ook al een clip van aaaaaaarrrrrgggggghhhhhhhh.
grtxz
TNG |
Nog niet gezien.. maar ik neem aan dat de like this, like that video de volgede episode is van de spannende reeks :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by moogwai
Nog niet gezien.. maar ik neem aan dat de like this, like that video de volgede episode is van de spannende reeks :D |
nee, is nieuwe episode, bij de Proximus clip stond aan het einde van de clip
"The End"
ik heb de clip trouwens nog niet gezien |
|
|
|
|