return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 
Nummer gezocht... (pg. 3)
View this Thread in Original format
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Lex
Ja doe maar joh. die locker zit toch nog lang niet vol en klassiekers horen er ook bij he


ok baas *tikt tegen pet*, komt er aan:D:D:D

quote:
Originally posted by tango

De magikal remake is inderdaad een lekker nummertje.

heeft iemand trouwens net de dj's gezien? (met armin & tom harding)

grtz,
TNG


kuuuuuuuuuuut, wééééééér gemist.....:(
tango
Het nummertje van armin voor utah saints - lost vagueness (olivier lieb mix) ? :D

grtz,
TNG
Dj Lex
hehe LOL. Goed gedaan Optimus, ik ben trots op je
*geeft optimus een hoger slaris*
LOL
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Dj Lex
hehe LOL. Goed gedaan Optimus, ik ben trots op je
*geeft optimus een hoger slaris*
LOL


dank u baas, u bent echt te goed voor me:D
LOL, we worden een beetje melig volgens mij
N-E-ways, hijs nu bezig met uppen en is zo klaar denk ik
tango
hm, iemand net de clip van "like this, like that" gezien? daar is nu ook al een clip van aaaaaaarrrrrgggggghhhhhhhh.

grtxz
TNG
Optimus Trance
quote:
Originally posted by tango
hm, iemand net de clip van "like this, like that" gezien? daar is nu ook al een clip van aaaaaaarrrrrgggggghhhhhhhh.

grtxz
TNG


nee, waar was tie op???TMF ofzo???
tango
ja, op tmf. met g-spott - nrg erachter aan, maar dat was te verwachten.

Zeg zo'n zaterdagavond is wel goed voor de posts. Het is de eerste keer dat ik op zaterdagavond thuis zit sinds een jaar ofzo. Maar we zitten onderhand te chatten via dit forum. Gewoon reply'en binnen 2 minuten :D

En terwijl ik dit typ hoor ik nu lift me up van jean op tmf :p

grtz,
TNG
basvh
is er veel verschil tussen de origele voyage en de magikal remix??? en hoe kom ik in die locker??
Glaniskanis
Daar moet je mij voor PM'en
Ik w8 met smart :D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Daar moet je mij voor PM'en
Ik w8 met smart :D:D:D:D


Greetz,
Glaniskanis


hehehehe, hoor de lockerbaas dan:D:D:D

moogwai
quote:
Originally posted by tango
hm, iemand net de clip van "like this, like that" gezien? daar is nu ook al een clip van aaaaaaarrrrrgggggghhhhhhhh.

grtxz
TNG


Nog niet gezien.. maar ik neem aan dat de like this, like that video de volgede episode is van de spannende reeks :D
Blik
quote:
Originally posted by moogwai


Nog niet gezien.. maar ik neem aan dat de like this, like that video de volgede episode is van de spannende reeks :D


nee, is nieuwe episode, bij de Proximus clip stond aan het einde van de clip

"The End"

ik heb de clip trouwens nog niet gezien
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement