return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ל"ג בעומרררררררררררררר! (pg. 2)
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by Shahar
חחחחחחח זה דיי מוזר..
לא שמעתם על השיטה הידועה?
לבוא בלילה ולהתנחל על מדורה של מישהו
:)


אנחנו כבר שנתיים ככה
או שהולכים וגונבים קרשים לילדים
itamarsan
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
אנחנו כבר שנתיים ככה
או שהולכים וגונבים קרשים לילדים

חחחחחחחחחחחחחחחח קרועים אתם
צחוקים אבל זה מה שאתם עושים כול שנה לא כבר יצא מהאאף אחי???
Flotser
אנחנו יש לנו איזה מדורה גם נעשה על הים,
אבל נראה לי יהיה יבש גם ככה
אחורי זה אנחנו זזים למן מסיבת טבע שחבר שלי אירגן
והוא אירגן זתומרת
כל הצפונים של תל-אביב במקום אחד גדול
:crazy:

יאללה מקווה יהיה שמחייח
וגם לכם מאחל יום שמח
וגם שקט ללא פיגועים חס וחלילה!!
MoSH_MaN
טוב לעומת שנה שעברה היה ממש חלשששש
ואפשר לראות זאת כי חזרתי עכשיו

בקושי אספנו קרשים כי פתאום לאף אחד לא היה זמן וכל מיני שטויות
באנו לא היה חשמל כוס אמק
בקושי קרשים
פתאום התחילו לבוא כל מיני כאלה לא מוזמנים שבאים לעשות פוזות כי שתי ילדים שהיו איתנו הביאו
ואז השכנים העיפו אותנו כי עשינו רעש לשכנים
עשינו את זה במקום באותו מקום כמו שנה שעברה אבל אז בנו שם את כל הבתים והיום גרים שם.
בקיצור עברנו לכיוון הכפר איפה שהיה מדורה מרכזית הכפר נראה לי והשאירו שם מלא קרשים אז עשינו מדורה איזה 30 ילד ככה משה כזה
והיה בסדר
אכלנו וסתם היה קצת צחוקים אבל לא יותר מידי
חפיף...

קטע גדול היה שהיינו צריכים דלק בשביל להדליק את המדורה אז לקחנו צינור דלק וחיברנו לתא דלק ואיזה שתיים ניסו לשאוף כזה ואז לשים את הצינור בבקבוק שיצא הדלק
אז איזה סתומה אחת באה ואומרת מה אתם מתמסטלים מהגז או דלק לא זוכר
חחח מפגרת

היא פעם אמרה לחץ זה לחץ
ושעין גדי המקום הכי גבוה בישראל
Hell_Copter
עשינו על האש אצל חבר שלי כמו מלכים
ואחרי שאכלנו טוב עשינו סיבוב קטן עם האוטו ברעננה במדורות ואז נסענו לים
בים הייתה מסיבה נחמדה ביותר... והיה פנאן שם
זהו פחות או יותר :D
DJ-Kreing^^
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
ושעין גדי המקום הכי גבוה בישראל


כבוד!
:rolleyes: :wtf:


אני אתמול הייתי ביום הולדת של חבר שלי, סתם אירגנו לו באיזה בריכה בלילה וישבנו ככה איזה 20 ילדים, ואחרי זה סתם הסתובבנו קצת והלכתי הביתה מוקדם
:rolleyes:

לא היה אפילו זכר ללג בעומר
Dj-RapTor
טוב בניגוד אליכם, ביליתי את הל"ג
בחופי כנרת..
קיצר הבאנו רמקולים ופול השתגענו על החוף..!!
עשינו מדורות, ובאיזה 4 בבוקר נכנסו למים..
לא היינו יותר מדי אנשים, רק החברים הקרובים
והחברה.. בערך 12 אנשים.
אתם צריכים לתאר לעצמכם מה זה לשמוע בחוף בפול ווליום את
William Orbit - Barbers Adagio for Strings [F.C remix]
משהו לא מהעולם
:eek:

זהו בעיקרון... חזרנו ב 5 כי יש לנו מבחן ביום חמישי
:(
והיה טוב להשתחרר
Shahar
יאאאאאאאאאווווווו היה בןןןן זונהההההההה פשוט היה כיףףףףףףףף !!!!!!!!11
אממ אמנם הל"ג בעומר הכי כיף בחיים שלי היה לפני שנתייםם... אבל הל"ג בעומר של השנה יהיה מקום שני :D

עעעעעע-נננננננננ-קקקקקקקקקקק
מקווה שכולם נהנו כמוני
KrazyDJs
וואי זה היה הל"ג בעומר הכי בן זונהההההההה בכל החיים שלי...

שהגעתי לקרית מצקין ב 7 סתם ישבנו כמה חברה וחיכינו שיבואו לאסוף תקרשים
קיצר באו עם טנדר לאסוךף ככה 40 קרשםי בערך שזה ממש כלום אבל הספיק לנו בסוף עד הבוקר

קיצר 7:20 ככה היינו כבר באיזה חוף...
וזה לא היה במקום הנכון אז הלכנו מחוף אחד לשני..איזה 2 ק"מ...
זה היה די מעצבן..אבל חפיפ...


אח"כ כבר התחלנו לשמור על המקום שלנו בחוף..התבאסנו שלקח לכולם לבוא מלא זמן
אבל ב 8:30 ככה הרוב באו...
הדלקנו מדורה

אח"כ עשינו על האש
כככה עד הבוקר' היינו שם...

הרצנו צחוקים גם כל הלילה...
הפלנו אנשםי לתוך הים..היה סבבה
ושעלתה השמש ככה ב 5:15 בערך נכנסנו כולנו לים..היה מגניב

ב 7 הגעתי הביתה..
לפני חצי שעה קמתי..
וזהו

קיצר היה בן זונה
itamarsan
טוב גם עלי אבל ממש אחלה של ל''ג בעומר
יצאתי בערך ב11 מהבית הלכתי ישבנו אני וכמה חבר'יה שלי במדורה שלהם עשינו צחוקים אחושרמוטה
ואחר כך בסביבות רבע לאחת הלכנו למסיבה שהיתה במקום הכי שוס בארץ בלב הדיונות שלנו ביבנה
ממש עמוק עמוק בדיונות בתוך עמק קטן כזה שהככול מסביב הרים משהו בסט הם שיחקו אותה במקום
וזהו כולם השתכרו והיה מה זה צחוקים חבל על הזמן
ואחר כך נאבדנו בדרך חזרה ידידה שלי לא ידעה איך לחזור
על תשאלו סרטים אבל ככה היה מה זה ככיף ממש טוב היה

Tarantula
:\כיף לכם, אני נדפקתי הכי חזק שאפשר
הייתה לנו היום בגרות במעבדות בפיזיקה, מוקדם בבוקר
אז הייתי חייבת לישון קצת, לא רציתי להירדם לה שם על השולחן
אז הייתי קצת במדורה שלנו עם כל החבר'ה
סבבה קטעים, ומה ב1 בלילה ,כמו איזה סינדרלה
הביתה פיפי ולישון:\
מבאס
בסוף קיבלתי 92
והייתי בכזה לחץ חבל על הזמן,
אבל הכול בגלל הבוחנת המסריחה שתמות אמן
נדבקה לכאלה שטויות , לא ידעתי מאיפה זה נפל עליי
עד סוף החיים שלי נראה לי אני אזכור מה הוא השדה המגנטי האופקי בנצרת עילית:wtf:
עמדו לי דמעות בעינים, אני יוצאת מהחדר הזה מתחילה מזה לבכות,
המורה בא אליי מה את בוכה קיבלת 92
ואני מתחילה עוד יותר לבכות, איזה היסטרית אני
זה פשוט נורא
פויה, פיחסה, בבעעע

quote:
Originally posted by Dj-RapTor
טוב בניגוד אליכם, ביליתי את הל"ג
בחופי כנרת..



בחופי כנרת, איפה? הייתה אמורה להיות שם מסיבה ענקית בחוף
נירוונה עם זכור לי, לא?
רציתי לנסוע, בסוף לא יצא
כוסאמק עם הבגרויות האלה
Flotser
היה דווקא ממש ממש נחמד אצלי
והכל גם היה כמו שתכננתי וכתבתי בעמוד הקודם
:)
לשם שינוי

חבר שלי אירגן מסיבה ענקית כזאת עם מלאאאאא אנשים ועם מלא פסיוכדאלי כי שנינו מאוד אוהבים את זה,
הכל חינם כמובן כי אנשים שמו כסף והיה סבבי הלכנו לשם אחרי המדורה הדי צנועה שהייתה לנו :p

יאללה כבר כמעט נגמר י"ב...
מה יהיה עכשיו?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement