| Vortex_SA |
| מסטר זולללללאאאאאאאאא, איזה פנאני היה!!! עד שלוש היו בנות, צחוקים דחקות, שלוש מנגלים עשינו.. היינו איזה עשרים איש ככה, בשלוש הבנות הלכו :( אז רק החברה נשארו... בארבע וחצי הלכו לשחק כדורגל, בשש ורבע חזרו, ואני ישנתי מארבע וחציעד שש ורבע, קמתי, אני באטרף כזה, יאללה ארוחת בוקר!!! הכנתי לעצמי שיפוד על המדורה ונקניקיות, אח"כ הלכתי לחרבן בבית של חבר שהיה ליד :) חיחי, שמונה וחצי בבית קיצר :) |
|
|