return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
בהשראתכם
View this Thread in Original format
yahel222
אם כבר כל אחד מספר פה על הסט שלו אז החלטתי גם אני לפרסם
עשיתי היום אחד של 91 דקות !!
ולפני כמה חודשים אחד בן שעה
הראשון יותר מוצלח אבל השני גם תותח אבל יש פה ושם פאשלה או 2

אגב הם בסגנון טרייבל פרוגרסיב מין עופר ניסים כזה עם הרבה רובי ריוורה וכדומה
הסטים לא במחשב הזה אז תסלחו אם אני יטעה בשם של שיא או ברמיקס
הראשון -
1.depech mode - enjoy the silence 2002
2.darude - feel the beet (robbie rivera tribal sessions remix)
3.cin - fantasy reality
4.rockik - memories (robbie rivera remix)
5.robbie rivera - funkatron (crazee mix)
6.robbie rivera - funkatron (full vocal mix)
7.who da funk - shiney disco balls (main mix)
8.oscar g - dark beat (trendroids remix)
9.fatboy slim - star 69 (peter raupher remix)
10.coldplay - clocks (marco v remix)
11.kira - ill be your angel (filterheads remix)

השני -
1.snap - rhythm is a dancer (superchombo synergy mix)
2.rockik - memories (robbie rivera remix)
3.perpetous dreamer - the sound of goodbye (robbie rivera remix)
4.victor calderon - the drive
5.christina aguilera - beautiful (peter raufer remix)
6.lexicon avenue - unknown (הרמיקס לדיפאיצ מוד)
7.robbie rivera - funkatron (benjamin bates remix)
8.delerium - after all (satoshi tomiee remix)
9.moony - dove (robbie rivera big room t -dub remix)
10.carlos santana - dirty dancin (offer nissim remix)
11.robbie rivera - girlfriend (dub)
12.res - they say vision (robbie rivera tribal sessions dub remix)
13.depeche mode - I feel loved (danny tenaglia remix)
14.BT - sumnambulist (sander klienenberg remix)
15.robbie rivera - the hum melody

אכן סטים נדיריםםםםםםםםםםםםםם
warpedd_
ענק!!!

אחי אני חייב את זה לאוטו

תעלה את זה לחן
Scorchio
די זה לא יאומן אתה כזה קלאבר מושפע
:)

טוב שמע עשית את הסטים זה יפה אבל תעלה אותם שנוכל לתת ביקורת
Shahar
נראים יפה... מעניין איך נשמעים:)
Ariels
נראה טוב
רובי ריויירה מלך

צח עזוב אל תבוא איתי לביטמן תקפוץ אלי בצהריים עם הקייס שלך
רק תדע הייתי היום במרחק יריקה מלקנות
djm600
....אבל הבנאדם לא רציני
Scorchio
אל תקנה את המיקסר הזה אני אומר לך !!!
yahel222
כן שמעו אני מת לעלות במיוחד את הראשון כי הוא יצא לי ממש ממש משש טוב אבל
אני אומר לכם משמיע את זה לעופר ניסים ישר עושה אותי בן טיפוחיו חחח
קיצר תעזרו לי איך אני מעלה את זה
קיצר אם מישהו מוכן אני ישלח לו את זה והוא יעלה.....כי אני לא מבין כ"כ בשטויות האלה ואין לי זמן להתעסק עם זה בקושי יש לי כמה שעות בשבוע על האינטרנט

10X
Shahar
quote:
Originally posted by yahel222
כן שמעו אני מת לעלות במיוחד את הראשון כי הוא יצא לי ממש ממש משש טוב אבל
אני אומר לכם משמיע את זה לעופר ניסים ישר עושה אותי בן טיפוחיו חחח
קיצר תעזרו לי איך אני מעלה את זה
קיצר אם מישהו מוכן אני ישלח לו את זה והוא יעלה.....כי אני לא מבין כ"כ בשטויות האלה ואין לי זמן להתעסק עם זה בקושי יש לי כמה שעות בשבוע על האינטרנט

10X


אממ אני חושב שחן זה הבנאדם.. תנסה
DjChook
דותן שלחתי לך ב
PM
מידע על
FTP
שאתה יכול להעלות אליו

אם אתה לא יודע איך פנה אלי באייסיקיו

אם אתה רוצה לשלוח לי את זה באייסיקיו אתה מוזמן גם כן
Shahar
חחחחחחח
שלל אפשוריות ב-חן אחד
:tongue3

MoSH_MaN
quote:
Originally posted by yahel222
1.snap - rhythm is a dancer (superchombo synergy mix)


טוב כאן אני חייב לתקן אותך
זה בכלל
magal and lyla bootleg mix

superchombo
לא עשה לזה רימיקס
הריפרים עשו טעות......
אז מעכשיו תדע:
snap - rhythm is a dancer (magal and lyla bootleg mix)
:)

ולגבי הסטים
וואי נראה לא רע בכלל
מיקססת באטומיקס לא?
Sniper
ניראה נחמד פלוסים תעלה את זה
שנשמע
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement