|
GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN MINDSHOOTER (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| zamson |
| !!!GRATTIS MANNEN!!! |
|
|
| montana |
| grattis mindshooter |
|
|
| Sand Leaper |
| Grattis med dagen!:) |
|
|
| Glorie |
Gratulerar på stora dan, Kenny!!!
:rolleyes: |
|
|
| ScuL |
grattis mannen! :)
nu kan du ta din körkort snart ;) |
|
|
| Dj_Irish |
| Gratulerar mannen!! |
|
|
| Kraith |
Hmm, ta det lugnt med drickat nu bara... eller kanske inte. ;)
Grattis!!! |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Kraith
Hmm, ta det lugnt med drickat nu bara... |
:eek: is that what you tell a boy who just turned 18?
omg
Glorie, vilken fin post :) nästan som en present bara den!
Tack igen alla! Hellst av allt vill jag dra på fet trance-fest bara och med möjlighet att ta en drink medans man dansar... får vänta ett tag :) |
|
|
| Gaby |
Och nu äntligen blev du en man! *passa dig ;)* grrr...
GRATTIS!!!!:D |
|
|
| Vizay |
grattis som fan kennyponken...äntligen har du blivit en stor pojke :D
se till å sup dig till urtiden nu på födelsedan :D |
|
|
| verminator |
oh
har vi bursdag på samme dag mindshooter ? :D 21st aijt?
f0 sho
grattiss |
|
|
|
|