|
GRATTIS PÅ 18ÅRS DAGEN MINDSHOOTER
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
GRATTIS MINDSHOOTER
Ja då var du ett steg närmare min ålder men ändå 10 år efter...
Nu blir det fler fester för din del och det ser vi fram emot!
Jag ska fan bjuda på en öl nästa gång vi ses på fest/krogen
Hoppas du får en bra dag med många presenter... // Steve |
|
|
| mindshooter |
Man tackar!
Ja dagen är äntligen kommen fan....räknat ner på den länge..främst för att kunna hänga med på alla sjyssta fester...nu blir ni fan inte av med mig ;)
Hoppas att lite sjyssta presenter droppar in....sen ska jag ut på stan och supa mig ner till 14 igen!...**wohoo**
först sova :p |
|
|
| reveal |
| GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! |
|
|
| Dioxys |
fyfan alltså :D grattis på 18årsdagen! :) hoppas den blir fetare än fetast! :)
 |
|
|
| robstar |
HIPP PIPP HURRA PÅ FÖDELSEDAN!!
:D :D :D
Hare så kuligt idag!!! :) |
|
|
| XLA |
| quote: | Originally posted by robstar
PIPP
|
:conf: :rolleyes: ;)
Grattis Mind, hare kul. Själv ignorerar jag min sega 17-årsdag och spenderar hela dan i sängen. :P |
|
|
| ShyTrance |
GRATTIS :D
ha en mycket trevlig dag :D:D |
|
|
| NordLight |
Grattis!
Greetz
NordLight |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by doter
Gratis gratis
=D |
tack tack allihopa ni e för sköna :):):):)..... idag hoppas jag att ölen är precis vad doter sa.
börjar dagen med nationella prov i matte B....blä...men det blri bra ;) |
|
|
| SWE_TRANCE |
GRATTIS SOM FAAN GRABBEN!! :D :D :p
Hoppas du får en riktigt rolig födelsedag med allt vad det innebär! |
|
|
| WoberT |
GRAAATTTIIIISSS
fan så skoj att du äntligen kan följa med på alla partaj.. :eyespop: |
|
|
|
|