return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
emu - har ni bestämt er?
View this Thread in Original format
Glorie
ja hitta en rolig film idag

http://www.angelfire.com/indie/superape/

aja å så kan vi ju snacka om emu om vi vill det me :)
Dj_ExOn


Jag vill snacka om emu.. :stongue:
Nicke
Den glor ju för fan rakt på mej! :nervous:

Sluta! Se åt ett annat håll! Nähä, inte det.. *börjar bli orolig*

AAAAAAAAAAHHH!! Panik :crazy:
Smeagol
Varför snackar vi emu när vi kan snacka kapybara?



Världens största nu levande gnagare!

(Förlåt glorie, jag flippar visst lite... :rolleyes: )
reveal
quote:
Originally posted by Smeagol
Varför snackar vi emu när vi kan snacka kapybara?


vad är det för fel på pakor? :stongue:
Glorie
quote:
Originally posted by Smeagol
Varför snackar vi emu när vi kan snacka kapybara?
Världens största nu levande gnagare!

(Förlåt glorie, jag flippar visst lite... :rolleyes: )



alla flippar i den här tråden :D :stongue: :stongue: :stongue: men de e ok, för att du skrev det magiska ordet "flippar" fan va du e bra :)

ja ville bara tillägga att ja vet va ja ska rösta.. å ja vet även hur valutgången kommer se ut :D det ni!!!!!
Nicke
Vad är det för fel på djur som vi andra också känner till?

Kapybara, pakor.. Aldrig hört :p
Smeagol
Aldrig hört talas om?
ok, men det fixar vi snabbt.

Kapybaran är, som sagt, världens största nu levande gnagare med en vikt närmare 50 kilo. Den nu utdöda jättebävern var större kan tilläggas.
Kapybaran håller mest hus i sydamerika där den ogillas ganska ordenltigt. Den är nämligen väldigt ful.




Från bilden att dömma är det förlåtligt att man i Bolivia dödar 96 000 kapybaror varje år. Man försöker för sakens skull att äta köttet och göra nåt med skinnet, men jag kan inte tänka mig att det kan bli nåt vettigt av det....

Vad gäller packor tänker jag inte ens sätta in en bild med tanke på känsliga läsare (som mig själv) men jag kan ju påpeka att den anses vara den fulaste gnagaren någonsin (alltså speciellt fulare än Kapybaran då) och den är orange med tre rader av vita prickar på varje sida.

Hoppas du känner dig mer inne i diskussionen nu Nicke? :)

(Asså glorie, det här är så tungt aushgeflipped (det är tyska och betyder utflippat) så jag vet inte vad...)
SteveTranz4ever
Det finns fler bra orsaker varför vi inte ska gå äver till Euro...

Euro uttalas ju på Svenska evro och det sätter ju genast många andra saker i ett annat ljus, ni har säkert hört dom förr... men tänk så knas allt skulle bli.

Ta tex. vårt landslag i ishockey... tre evro

Det gamla 80-tals rockbandet Evrope

Innan Vodafone köpte dom så fanns ju telecom bolaget Evropolitan

Eller om vi nu ska se vårat hockeylag Tre Evros på sporten ja då kollar vi på Evrosport


Jag tycker vi håller kvar på våran gamla goda krona... :gsmile:
reveal
nu heter ju iofs Tre Kronor inte just "Tre Kronor" pga valutan ;)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by reveal
nu heter ju iofs Tre Kronor inte just "Tre Kronor" pga valutan ;)
Skojsar ju bara lite :toothless
Nicke
quote:
Originally posted by Smeagol
Hoppas du känner dig mer inne i diskussionen nu Nicke? :)


Ok, nu vet jag lite mera :) Biologi var ett av mina sämsta ämnen.. :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement