|
Love Parade 2003
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
12 juli is het weer zover : de Love Parade in Berlijn.
Wie gaat er?
Ik wil zelf met enkele vrienden gaan, maar we moeten nog een goedkope oplossing vinden. Is er al iemand van jullie naartoe geweest en kan die zijn ervaringen eens uit de doeken doen? Wat is het voordeligste/leukste/makkelijkste : met de trein heen en terug en overnachten in een jeugdherberg of met een groep met de bus meegaan (JimTV bv)?
En als het geen Love Parade wordt, dan wordt het Antwerp Is Burning Outdoor :) |
|
|
| Nabistai |
| Zeg als ge ergens naartoe gaat moogt ge mij altijd meevragen zenne :D Tmaakt zelfs ni uit of het ni al te goedkoop is ;) Ik kan ambiance meken zenne en kzal ni in de weg lope ! :D |
|
|
| camzicaze |
Ik ga niet naar de Love Parade maar wel naar de Street Parade in Zürich (Zwitserland) op 9 augustus. Praktisch alle zwiterse dj's + heel wat internationale dj's zullen er draaien en daarna is er nog de Energy after-party:
| quote: | Energy Festival 2003 (after Street Parade)
Saturday, August 9, 2003 @ Hallenstadion, Hallenbad & Eventhallen 550 (ABB), Zürich Oerlikon & Next with Paul van Dyk, Tomcraft, Nu NRG, Tatana, Energy, Max B. Grant, Dave 202, Mind-X, Noise, Zenith, Spoke, Flutlicht vs. S.H.O.K.K., Pure vs. Dariush, Unique / Toxic, Panama Girl / Axis feat. Mady, greenhead, DJ Shog, Lady Tom, and many more. Further informations coming soon.
Homepage Energy |
:eyes: |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Nabistai
Zeg als ge ergens naartoe gaat moogt ge mij altijd meevragen zenne :D Tmaakt zelfs ni uit of het ni al te goedkoop is ;) Ik kan ambiance meken zenne en kzal ni in de weg lope ! :D |
IK GA MEE :toocool: |
|
|
| cyberia |
same thing als met "I love techno outdoorz" nog steeds in spanje:toocool:
Een paar jaar geleden heb ik een affich gezien van die Enbergy festival (after Street Parade:D) in Bern of Bazel kweet het ni meer,en kmoen zeggen da het wel in orde leek.
En... who's going to the city parade in gent?kpeis wel da ik ga gaan:crazy: |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by CygnusX
12 juli is het weer zover : de Love Parade in Berlijn.
Wie gaat er?
Ik wil zelf met enkele vrienden gaan, maar we moeten nog een goedkope oplossing vinden. Is er al iemand van jullie naartoe geweest en kan die zijn ervaringen eens uit de doeken doen? Wat is het voordeligste/leukste/makkelijkste : met de trein heen en terug en overnachten in een jeugdherberg of met een groep met de bus meegaan (JimTV bv)?
En als het geen Love Parade wordt, dan wordt het Antwerp Is Burning Outdoor :) |
Ik ben vorig jaar naar de love parade geweest.
Gewoon met een paar van de maten in de mini-bus gesprongen en tot daar gereden. Ge moogt toch rekenen dat ge een kleine 10 uur onderweg zijt als ge u aan de 'goeie' snelheid wilt houden.
Moet eerlijk zeggen dat ik de parade op zich niet zo goed vond, alleen de truck van La Rocca was super, maar als de nacht valt dan is het gegarandeerd prijs!!! Het coole is dat er enorm veel parkjes zijn en we weten allemaal wat daar gebeurd.
Kirstolas |
|
|
| Tiger777 |
| nee, vertel eens :happy2: |
|
|
| cyberia |
| quote: | Originally posted by Tiger777
nee, vertel eens :happy2: |
alé tiger ge weet toch dat er in alle parken gevoetbald wordt!:toothless |
|
|
| Tiger777 |
| god ja, stomme ik, voetballen natuurlijk :haha: |
|
|
| kirstolas |
| quote: | Originally posted by cyberia
alé tiger ge weet toch dat er in alle parken gevoetbald wordt!:toothless |
exactly :D :D :D |
|
|
| Tiger777 |
| Wa doet ne mens anders op zo'n saaie bijeenkomsten ;) |
|
|
| Tiger777 |
| Wa doet ne mens anders op zo'n saaie bijeenkomsten ;) |
|
|
|
|