| Ariels |
אז דבר ראשון תודה לצח ששכנע אותי לקנות את המיקסר חיי אינם חיים בלי הקאונטר, עכשיו זה לא ממש שהשתמשתי בו אבל זה תמיד עוזר להסתכל לראות 3 הפרש ולהקפיץ 1.7 למעלה
זה מקצר את ההתאמה ונותן לך זמן להשקיע בדיוק מושלם
מה שכן האונד בקיו הרבה יותר נקי וברור מהפיוניר ואם היו לי אוזניות של טכניקס אז בכלל הייתי מלך
:לפרטים כלליים
משקל 5 קילו
גודל
29 רוחב
9.4 גובה
38 אורך
dbרגישות מינמלית -80
טווח תדרים
20hz-20Khz
כניסה ל 6 ליינים
שלושה כניסות לפונו
ושתי כניסות למיקרופון
יציאה לקופסת אפקטים
ספליט קיו
קרוס פיידר
שלושה כפתורי קיל לערוצים הבסיסיים
קרוס פיידר
קיו לאפקטים ולמיקרופון
יציאות
RCA ו PL
מחיר 3600
איכות קול.... טוב אני שומע במערכת איווה אז הרבה מקום להשוואה כי הרמקולים עדין חרא אבל באוזניות זה יותר נקי וברור |
|
|