return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 
Pcv-275 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjChook
אריאל מה עם הנתון החשוב באמת
itamarsan
ואאאאלללה אחי תתחדש
שמעתי המון על המיקסר הזה ויש אותו לחבר שלי והוא מבוט ממנו
רק שיש לו בעיה חמורה מאוד שהוא לא קיבל אחריות עליו ואין לי מושג לממממהההה
Ariels
אז דבר ראשון תודה לצח ששכנע אותי לקנות את המיקסר חיי אינם חיים בלי הקאונטר, עכשיו זה לא ממש שהשתמשתי בו אבל זה תמיד עוזר להסתכל לראות 3 הפרש ולהקפיץ 1.7 למעלה
זה מקצר את ההתאמה ונותן לך זמן להשקיע בדיוק מושלם
מה שכן האונד בקיו הרבה יותר נקי וברור מהפיוניר ואם היו לי אוזניות של טכניקס אז בכלל הייתי מלך

:לפרטים כלליים
משקל 5 קילו

גודל
29 רוחב
9.4 גובה
38 אורך

dbרגישות מינמלית -80

טווח תדרים
20hz-20Khz

כניסה ל 6 ליינים
שלושה כניסות לפונו
ושתי כניסות למיקרופון

יציאה לקופסת אפקטים
ספליט קיו
קרוס פיידר
שלושה כפתורי קיל לערוצים הבסיסיים
קרוס פיידר
קיו לאפקטים ולמיקרופון

יציאות
RCA ו PL

מחיר 3600

איכות קול.... טוב אני שומע במערכת איווה אז הרבה מקום להשוואה כי הרמקולים עדין חרא אבל באוזניות זה יותר נקי וברור
Ariels
quote:
The bitch Named itamarsan Wrote:
ואאאאלללה אחי תתחדש
שמעתי המון על המיקסר הזה ויש אותו לחבר שלי והוא מבוט ממנו
רק שיש לו בעיה חמורה מאוד שהוא לא קיבל אחריות עליו ואין לי מושג לממממהההה


וואלה על הזין שלי מה שיפה שכל פיידר וכל סוויץ' במיקסר הזה אתה יכול לפרק אפילו בעצמך עם מברג ולהחליף
-CosmicFire-
WALLA
סבבה אחי
שמעתי הוא אחלה של מיקסר רק יש בעיה עם הווליום של האוזניות כשהליין עובד
יענו כשאתה מכוון ביטמיקס הוואליום יורד או משהו כזה
אחלה מיקסר :}}}}}

נ.ב. כשאני קונה ציוד מחול אני מביא אותו ב2000שקל :}
Ariels
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
WALLA
סבבה אחי
שמעתי הוא אחלה של מיקסר רק יש בעיה עם הווליום של האוזניות כשהליין עובד
יענו כשאתה מכוון ביטמיקס הוואליום יורד או משהו כזה
אחלה מיקסר :}}}}}

נ.ב. כשאני קונה ציוד מחול אני מביא אותו ב2000שקל :}


בולשיט זה עוד אחת מהשטויות שהיבואנים של פיוניר מספרים כדי שתקנה את הציוד שלהם
-CosmicFire-
מה קשור אני נראה לך יבואן?!?
אני שולח את זה מחנות רגילה כמו כל חנות לבית של בן-דוד שלי בארצות הברית...
והוא מביא לי את זה לארץ ככה גם לא צריך לשלם מכס...
Ariels
תעשה טובה ילד מפגר
תקרא את ההודעות לפני שאתה עונה
YuVaL
מזל"ט אחשלי
*jealous jealous*
בקרוב אצלי
;)
Ariels
? כמה שעות של הכנת המבורגרים נשארו לך ע"מ להגיע ליעד הנכסף

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Ariels
? כמה שעות של הכנת המבורגרים נשארו לך ע"מ להגיע ליעד הנכסף


חחחחחחחחחח גמרת אותי!!
בכל מקרה תתחדש על המיקסר אח
בקרוב אני ומורן נקפוץ לראות את הביצועים החדשים שלך
איך אתה ממקסס לטינוס עם בומבה ולהיפך ;)
Ariels
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחח גמרת אותי!!
בכל מקרה תתחדש על המיקסר אח
בקרוב אני ומורן נקפוץ לראות את הביצועים החדשים שלך
איך אתה ממקסס לטינוס עם בומבה ולהיפך ;)


מה אתה מזין בשכל אין לי את השירים האלה על דיסקים בכלל
וחוץ מזה אלה השני ישירי שורות הכי מגעילים שיש
זה כאילו לקחו את השירים הכי מסריחים ושמים אותם במסיבות כדי שאף אחד לא ילך ללמוד ריקודי שורות או סלסה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 
Privacy Statement