|
Pcv-275 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| KrazyDJs |
תחדש איש...
נשמע בן זונה של מיקסר...
תהנה איתו..תבלו.תעשו חיים..;) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה אתה מזין בשכל אין לי את השירים האלה על דיסקים בכלל
וחוץ מזה אלה השני ישירי שורות הכי מגעילים שיש
זה כאילו לקחו את השירים הכי מסריחים ושמים אותם במסיבות כדי שאף אחד לא ילך ללמוד ריקודי שורות או סלסה |
אתה נתפס לקטנות סתם :D
זה זבל עופות!!!
אבל אני זוכר שאיך שאני ומורן הלכנו ממך פעם קודמת שמת בפול ווליום לטינוס... שמענו מלמטה :) |
|
|
| Ariels |
| מה אתה מזיין בשכל אני לא שומע את השיר הזה בכללל |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
מה אתה מזיין בשכל אני לא שומע את השיר הזה בכללל |
אולי עכשיו לא :)
אבל אז כן... |
|
|
| MASTERsplinter |
מישו יכול לתת השוואה בינו לבין מיקסר של פיוניר?
אני בהתלבטות מה לקנות |
|
|
| Scorchio |
Vestax > Pioneer
הנה ההשוואה שלך
קנה ווסטקס
שניהם זה המיקסרים הכי נפוצים בארץ
אם אתה מחפש אפקטים
קנה פיוניר
אם אתה מחפש איכות סאונד אמיתית
קנה ווסטקס
המחיר של הפיוניר יותר מידי מוגזם בשביל האיכות שלו
חוץ מזה שאם יש לך קומפקטים של פיוניר אתה יכול לחסוף מעצמך את הקנייה שלו כי יש שם אותם אפקטים.
הווסטקס לעומתו נראה יותר טוב
יש לו סאונד יותר טוב
והוא עולה פחות. |
|
|
| Ariels |
יה מגניב הוא נראה יפה אני רץ לקנות
אחי אם אתה מחפש מיקסר יפה
Numark matrix 3
יש לו אורות בפיידר
עכשיו למכירה ב
Toys R Us
 |
|
|
| Vortex_SA |
יאללה חברה כולם לקנות אללן והיט', עזבו אותכם מווסטקס ושטויות... חחח
אני ממש לא אוהב את ה 275, ממש לא כיף לתאם איתו ווליומים... הוא גם שלוש ערוצים, אני מעדיף את הארבע ערוצים שלהם... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Ariels
יה מגניב הוא נראה יפה אני רץ לקנות
אחי אם אתה מחפש מיקסר יפה
Numark matrix 3
יש לו אורות בפיידר
עכשיו למכירה ב
Toys R Us
|
אני קונה!!!!
אני חולה על אורות בפיידר ;) |
|
|
| MASTERsplinter |
אני מחפש מיקסר לפחות 4 ערוצים
4 פיידרים כדי לנגן במקביל
היה חבל לי לפתוח על זה תרד חדש
זה ושני CDJ100
עד 10 אלף ש"ח |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הייתי יכול לקנות את המטריקס 3 הזה
אבל הוא עלה איזה 70 דולר יותר מהדגן הקודם של ניומרק, ואמרו לי שהאייכות סאונד לא שונה בהרבה, והקטע הוא רק במראה שלו
אז העדפתי לקנות את הדגם הישן
:rolleyes: |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אני מחפש מיקסר לפחות 4 ערוצים
4 פיידרים כדי לנגן במקביל
היה חבל לי לפתוח על זה תרד חדש
זה ושני CDJ100
עד 10 אלף ש"ח |
יש הרבה דגמים, אבל קודם כל תראה שיש לך בכלל מה לנגן בארבע ערוצים, אני בונה על שני ערוצים לסידי, ערוץ לפטי ואולי עוד פטי... וערוץ אפקט... תחשוב על זה... |
|
|
|
|