return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Dance Valley 03 linan
View this Thread in Original format
Amnezia
ser rätt ok ut asså heheh:cool:

Dance Valley 2003 Line-up

sister bliss
junkie xl live
bad boy bill
marco v
johan gielen
laidback luke
filterheadz live
freq nasty
marcella

tiesto
mc marxman
will grant
steve rachmad
monika kruse
secret cinema live
renato cohen
jack de marseille
derrick may
kevin saunderson

carl cox
michel de hey
per
hybrid live
sander kleinenberg
james zabiela
sasha
jonathan lisle
chris fortier

john digweed
dj dazzle
dj ton tb
jurgen
303f live
misja helsloot
astrid
on the wire live
dj cyber

don diablo
dj jean
cor fijneman
ellis d
DAB
wizard
L dopa
mad ed
drummatic twins

Roni Size
Flannagan
nick k
erick e
tom de neef
dimitri
angelo
100% isis
victor coral

benny rodriquez
montana
joost van bellen
david mass
sideral
cesar lores
lucien foort
javier navines
alex nout

marysol
prinz
toni bass
dave randall
shokk
organ donors live
rossi vs danny
steve hill
derb vs scot project

andy farley
lisa lashes
tom harding
jp
godard
brian s
roog
yoji biomehanika
wawa

sebastian legar
sterac electronics
marnix
tony flexx
behrouz
deep dish
dj orlando
kiko
nicolas valle live

dj real el canario
dj irwan
dj chuckie
dj kid
koes junior
dj frank
dj otmar
jess-y-lin
jair

jeff bounce
jonas braun
roger stock
mark van dale
tommy
mind
kaufman
pedro
moreland

artifak live
ambient daan
lenny bizarre
ekante
odd bod
camiel
moxie
dame
sthygsaktikat

bart hendrix
karim
vacio
bassbq
e-fans
danyel
zen
friman
xepcat
fatman

la nebuleuse
cassie 6
bossa tres jazz
svendex
truby trio
gregory
snowboy
yellow
rashid feat. andre russo
Amnezia
jocks man vill se..

sis bliss
carl cox
Digweed
Sasha
Lucien Foort
Rodriguez
marco v
andy farley
lisa lashes
filterheadz (live
kleinenberg

jahupp nu har valet inför sommaren blivit ännu ett snäpp svårare...
crap...:whip: :p :cool:
SteveTranz4ever
2a augusti då... hmm

Enorm line-up alltså...

Site adress: http://www.dancevalley.nl/

Dance Valley har också lite knasiga tider... 10.00 - 24.00 men fan de e ändå 14 timmar :wtf: :gsmile:
WhiteRussian
Helt ok lineup, men det finns juh en festival som har ännu bättre...dit ska jag, ;)

Skumt det där att alla holländska festivaler slutar vid 00:00... Jag får iaf dansa till 7 på morgonen...då är man duktigt trött och förstörd i huvudet, :D
ScuL
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Helt ok lineup, men det finns juh en festival som har ännu bättre...dit ska jag, ;)

Skumt det där att alla holländska festivaler slutar vid 00:00... Jag får iaf dansa till 7 på morgonen...då är man duktigt trött och förstörd i huvudet, :D


det e för att holland är så trångt och folkrik.
organisationer får för mycket besvär när de spelar i natten på samma ljudsnivå. därför skaffar myndigheter ingen tillstånd :whip:
Amnezia
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Helt ok lineup, men det finns juh en festival som har ännu bättre...dit ska jag, ;)

Skumt det där att alla holländska festivaler slutar vid 00:00... Jag får iaf dansa till 7 på morgonen...då är man duktigt trött och förstörd i huvudet, :D



ska du till Gk gg???

åker ni me ryan lr sas???

å va va adressen till den där sidan me bolaget som hade bussturer till GG????? dåligt minne:rolleyes:
WhiteRussian
Jag visste att jag skulle tillbaks i år samma sekund som jag gick ut från förra årets festival...

Inte styrt upp hotell och flyg än, men det löser sig, det gjorde det förra året så det kommer det göra nu.

Event Express
Amnezia
hehe ok.....

som sagt hittat flyg me ryan lör dit sön hem för 1500 för 2 pers så billigt kan d bli..men kostar ju å ta sig till london då så vetefn vad man tjänar på.....

om vi åker till GG så skippar vi nog boende..finns ingentid för sånt jue

:cool:
Glorie
vikken kort lineup :D
Sand Leaper
Her får jeg iallefall jeg store problemer med å bestemme meg.Yikes for en lineup:wtf:

Glorie
FET festival....

Behöver ja tillägga att DV-02 blev slutsålt rätt så snabbt? Biljetterna släpptes då i FEB å var slut i MARS!

Arrangör: UDC
Datum: 030802 (ja samma da som Nature one håller på
Tid: 10.00
Location: Recreatiegebied Spaarnwoude, VELSEN
(ligger nära Amsterdam)
Pris: 67,50 EURO

Biljetter: http://www.ticketservice.nl
Biljetterna kostar hutlösa 67,5 Euro eller d kanske inte e så dyrt iofs.

Dancevalley-sida : http://www.dancevalley.nl

----------------
ja skulle se dessa typ:

marco v
tiesto
astrid
shokk
derb vs scot project
lisa lashes
tom harding
yoji biomehanika
reveal
armin van buuren är också bekräftad...

bara jag som tycker att detta lockar betydligt mer än ML?

edit: såg just att ferry också kommer


grym lineup :whip:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement