return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Digitale Camera's
View this Thread in Original format
Joost008
Ik was wel benieuwd of er hier veel mensen een digitale camera hebben ik zit er namelijk over te twijfelen om er 1 te kopen. Alleen zit ik nu nog te twijfelen tussen 2 camera's ook wil ik wel weten of je een digitale camera eigenlijk makkelijk mee kan nemen met feesten of dat je er nie mee binnenkomt?? aangezien oa. Bouma-bros en Snuggle wel regelmatig foto's van feesten hebben....

Ik zit te twijfelen tussen deze 2 camera's
Kodak DX4330
Sony DSC-P52

Hoeveel foto's kun je btw ongeveer op een 16mb memorystick kwijt op hoge resolutie???
Optimus
koop de Ixus!!:p

Memorystick is duur!

en nu ga ik naar Bram toe:D
robin
k zou gaan voor de sony

dr zijn tegenwoordig ook 'neppe' memory-sticks geloof ik.. die zijn goedkoper

[edit]35/40 foto's ja, hangt dr beetje vanaf[/edit]
DanceTrend
Ik denk ook die Sony..

Maar ik zou ZEKER meer memory erbij kopen (weet niet of je dat van plan bent ofzo)!!

[edit]
Oja, ik heb de Fuji Finepix A-101, 1.3 megapixels. Niet veel, maar maakt superscherpe foto's voor een 1.3 mp cam!
Provitex
i have this.

http://www.dpreview.com/reviews/spe...finepixf402.asp
basvh
Minolta Dimage E201 2.3 megapixel

Een vriend van me heeft een nieuwe ixus met 152 intern gekocht. ZOOOOOO vet maar jah hij heeft diep in de buidel moeten tasten
Flipper01
Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi.
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van...
raoel
Je had um vorige week bij de Aldi moeten halen.
Dat was nog een een toesteletje en maar 269 ballen, maar die zullen al wel overal weg zijn.
robin
trust spacec@m 820
4,0 megapixel
16 mb intern


leuk dingetje, heel goedkoop ook, maar geen optische zoom, alleen digitaal :( en erg langzame sluitertijd, snel last van bewogen foto's dus

maar voor die prijs (149,-) mag ik niet klagen
Djeebie
quote:
Originally posted by raoel
Je had um vorige week bij de Aldi moeten halen.
Dat was nog een een toesteletje en maar 269 ballen, maar die zullen al wel overal weg zijn.


Hier zat ik ook aan te denken, maar ik heb even wat recensies van wat fotografieforums gelezen en deze camera komt er niet al te best vanaf. Het schijnt dat er 2 megapixel camera's zijn die veel beter zijn dan deze 4 megapixel.

Joost008
Ik denk toch maar dat ik dan de Sony ga nemen ik ga er ook zeker extra geheugen bij nemen.
Maar als ik het zo goed begrijp uit meerdere reacties kun je de camera met feesten gewoon meenemen...doen ze daar nie moeilijk over dan?????want stel dat ik hem meeneem naar een feest en er nie mee naar binnen mag dan wordt het natuurlijk lastig als ik bijvoorbeeld met de trein naar een feest ga
Ding Chavez
quote:
Originally posted by Flipper01
Ik heb ervaring met de Xsus V2, een mooi toestelletje!! Lekker klein, ideaal voor party's. De foto's zijn ook erg mooi.
Enige nadeel is dat de foto's die je zonder flits neemt wazig worden vanwege de lange sluitertijd.. Maar daar heeft elk toestel waarschijnlijk wel last van...


Ik heb ook de Ixus V2, heel goed toestel! Ik merk niet zo erg het verschil tussen wel of geen flits, wel dat als er een hoop mensen of bewegende dingen op de foto moeten hij erg veel moeite heeft ergens op scherp te stellen, maarja dat is geloof ik wel bij meer toestellen.

GreetZ, DC
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement